En jaksa tapailla pitkän välimatkan vuoksi
Mulla on ongelma joka on enemmänkin "ongelma". Olen parin viime vuoden aikana yrittänyt tapailla useampaa miestä (en siis yhtä aikaa) mutta homma kaatuu aina siihen, että en jaksa pitkiä välimatkoja :D Eri kaupungit on ymmärrettäviä (niitäkin on joukossa ollut) mutta kun en jaksa edes pk-seudun sisällä tapahtuvaa tapailua! Tälläkin hetkellä mies asuu Espoon perukoilla, minä Helsingissä ja välimatkaa julkisilla on välissämme noin puolitoista tuntia. Tämäkin tapailu taitaa kaatua tähän. Huoh.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt kun mietin tarkemmin niin enpä mä ole koskaan oikein jaksanut soitellakaan tai viestitellä kenenkään miehen kanssa, seksinkin kanssa on vähän niin ja näin että jaksaako sitä harrastaa :'D En mä lesbokaan ole, koska naiset ei kiihota yhtään enkä myöskään ole aseksuaali koska tyydytän itseäni ja nautin orgasmeista. Mikähän mua sitten vaivaa, oonkohan mä masentunut tai jotain? :D
ap
Olen mies, mutta tuo fiiliksesi kuulostaa tutulta. Itselläni on kyllä pitkä suhde takana. Sen jälkeen oli vähän aikaa vaihe, että halusin tapailla ja viestitellä, mutta nyt on ollut olo, etten oikeastaan jaksa yhtään mitään vaivaa nähdä suhteiden eteen. Seksiä voisin harrastaa jne, mutta pärjään ilmankin, ja tosiaan viestittely ja tapaamisten järjestely tuntuvat niin aikaa vievältä ja hankalalta, että antaa olla.
Älä muuta virka! Sekin on niin masentavaa, että aina uuden ihmisen kanssa pitää aloittaa se tutustuminen alusta ja toistaa samat jutut ja äh.. mulla on jo työ, en mä jaksa toista työtä (=deittailua) siihen sivuun.
ap
Näin se on, että työ ja muu arki vie sen verran aikaa, että lopun ajan haluaa vaan rentoutua ilman mitään velvoitteita. Sitten ehkä kerran kuussa tulee viikonloppuna sellainen olo, että nyt voisi viestitellä tai tapailla. No eihän se onnistu, kun sitä pitäisi kommunikoida säännöllisesti.
Älä muuta virka! Sekin on niin masentavaa, että aina uuden ihmisen kanssa pitää aloittaa se tutustuminen alusta ja toistaa samat jutut ja äh.. mulla on jo työ, en mä jaksa toista työtä (=deittailua) siihen sivuun.
ap