En yhtään jaksaisi taas viikonloppua perheen parissa
Kun jo etukäteen tiedän varmaksi ettei taaskaan seksiä ole mieheltä luvassa.
Kommentit (7)
Onko Kellään sama fiilis? Aina tätä samaa raatamista eikä itse ikinä saa mitään!
Harmillista, ettei halukkaat ja haluttomat kohtaa toisiaan.
16 vuotta yhteiseloa ja nautitaan joka hetkestä, jotka saadaan viettää yhdessä.
Onkos teiltä jo rakkaus lentänyt ikkunasta ulos?
Tiedän tunteen. Seksiä ei ole pian puoleen vuoteen. Ihan sama mitä tekee tai jättää tekemättä niin ilman jää. Siihen vielä päälle rasittavat lapset niin viddu, että tekisi mieli pakata kamppeet kasaan ja jättää mies yksin noiden apinoiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tunteen. Seksiä ei ole pian puoleen vuoteen. Ihan sama mitä tekee tai jättää tekemättä niin ilman jää. Siihen vielä päälle rasittavat lapset niin viddu, että tekisi mieli pakata kamppeet kasaan ja jättää mies yksin noiden apinoiden kanssa.
Täällä ”vasta” reilu 6 viikkoa... Enkä edes haluaisi mitään satunnaista pikapanoa kuukauden välein vaan Säännöllisen ja Monipuolisen seksielämän vastapainoksi perhearjelle! Ap
Mun mies vilautti seisovaa kikkeliä lupaavasti jo aamupäivällä kodinhoitohuoneessa. Joten odottavalla kannalla olen. Saatana jos en saa munaa tänään, karkaan takaovesta baariin yöllä!
Samoilla linjoilla. Kyllä perheen kanssa ajan viettäminen on sen luokan koettelemus, että jos ei palkinnoksi saa kunnon jynssäystä, antaa olla sitten.