Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävin mainos, joka tällä hetkellä pyörii tv:ssä

Vierailija
16.03.2018 |

Mun inhokki on dna:n mainos jossa nainen katsoo tablettia ja tekee smoothieta ja sitten onkin siellä formula-autossa. Sen pää kääntyy jotenkin niin ärsyttävään asentoon että mulla oikein kuohahtaa ärsytyn aina kun näen sen :D

Kommentit (100)

Vierailija
61/100 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trivago. Miksei nykyisin ole kivoja mainoksia kuten esim. Valio; aina kun mä maitoon juon, mä muistan sut ja hetket nuo.... Samoin Sininen hetki / Fazerin sininen. Sinäkö se oot, niin monen vuoden jälkeen muistatko mut, / Fazerina mainos.  Mitä sinä etelän mies huidot, käytä Offia. Ennen siis mainoksissa oli joku kiva tarina / juju, nyt on tuollaisia tietoiskuja, tylsää.

Sinisen hetken raiskattu versio pyöri kyllä joku aika sitten.

Vierailija
62/100 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emätinvoide emättimeen.

Juu hyvä kun selventävät, olisin laittanut sitä nenään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/100 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

- fairyn mainokset

- pringlesin mainos missä tanssitaan

- joku talouspaperimainos missä on se monsteri joka ei osaa juoda teetä

Vierailija
64/100 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää nenänavauslääkkeet joissa kaksoset. Ihan Järkyttävän huonot!!! Varmaan joku tet-jaksolainen tehny ne!

Vierailija
65/100 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"KERMAA; KERMAA; KERMAA!" Kanava vaihtuu joka kerta, kun tämä lävähtää ruutuun! 

Vierailija
66/100 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on mauton se mainos,jossa vanha nainen näkee ussilla laseilla samanikäisen miehensä kasvot läheltä ja pakenee.

Molemmat kuvataan samanikäisiksi ja mies jääkatsomaan heidän vanhaa hääkuvaa.

Ei tuo nainenkaan ole "säilynyt".Aivan niinkuin tässä kehotettaisiin naista jättämään puolisonsa kun ikäännytään.Mistähän sekin nainen vielä uuden löytäisi.

Jos tuo olisi toistepäin,täällä jo huudettaisiin "poliisia ja palokuntaa".

En ole nähnyt mainosta. Mutta tokihan vanhakin nainen löytää kumppanin.

Vierailija
67/100 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteen aikaan olise joku ohjelma? tai kanavamainos jossa joku julkkisnainen näytti kieltä. Tosi tyhmää ja raivostuttavaa ja aiheutti myötähäpeää...

Vierailija
68/100 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan suuresti sitä "Kun aika on"-paskabiisiä. Se naisen loppuvenytys laulussaan on kamala ja vaihdan kanavaa aina heti. En edes tiedä, mitä se mainostaa.

Vierailija
69/100 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ällö teinityttö joka inuaa jotain uutta puhelinta tai liittymää äidiltään, anyway, tekomakeillen. Olisko DNA.

Vierailija
70/100 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan noita, joskus mainoksen tarinat on niin typeriä, esim. se särkylääkemainos jossa lennonjohtaja voi työskennellä kodeiinipäissään 24/7...

Automainokset ovat pääasiassa typeriä, niissä ajetaan jossakin autiomaassa tyhjällä tiellä kahtasataa, kun tosiasia on kuitenkin ruuhkassa kyrpiintymistä.

Sitten on nämä puhetyön puoliammattilaiset, joiden olisi paras pysyä hiljaa, "urheiluNETTIkauppa", paikat lähtee takahampaista, miten väärin voikaan äidinkieltään painottaa.

Ovelasti kiertävät nämä kaupalliset kanavat mainosrajoituksia...

Eihän mainoksessa mitään kodeiinia mainosteta koska kyseessä on huumaava lääkeaine. Tarkoitat varmaan kofeiinia?

Vierailija
71/100 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiire, kiire, kiire, kiire, kiire, kiire!

Vierailija
72/100 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuiskailumainokset. Ihan hemmetin ärsyttävää se kuiskailu. 

Vierailija
73/100 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se prisman "juokse villi lapsi"-rallatus on kaamea. Onneksi telkkaria ei tule kovin usein katsottua kun en sitä omista.

Radiossa ärsyttää Verisuren mainos jossa luvataan 4000€/kk palkkaa ja työsuhdeautoa ja vaikka mitä. Mikähän mahtaa olla se totuus kun tonne menee töihin?

Vierailija
74/100 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

laenalaenalaenalaina....tiittittiitttitiiii.

Toinen inhokkini on mainos jossa lapsi sopertaa huonosti dubattuna "kinder surprise!"

Se on kuule Kinder-muna suomeksi.

Vierailija
75/100 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi - Isi miksi pilvet itkevät?

Isi - Pilvet eivät itke koska niillä ei ole tunteita.

L - Tunteita?

I - Niin tunteet ovat jotain jotka ovat sisälläsi.

L - Ai niin kuin ilo?

I - Niin.

L - Ja mistä ilon voi löytää?

I - No vaikkaaa esimerkiksiii TÄÄLTÄ!

L - Kinder Suprise hymnvcgghjulöö

Jotenkin vaan rasittava

Siis mä olen ihan satavarmasti kuullut tuon joka kerta että "miksi hiiret ei itke" ja olen miettinyt että mikähän sadisti psykopaatti tuonkin mainoksen on keksinyt. Että eläimillä ei muka ole tunteita! Hämmentävää. 

Vierailija
76/100 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelastusarmeijan maratonmainos.

Vierailija
77/100 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beelyn kauhea tyhmä isi -mainos.

Vierailija
78/100 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki seksiliikkeitten mainokset pois televisiosta, radiosta ja lehdistä! Hieromasauvat ja muut seksiliikkeitten po#noällötykset. Vagisan-emätinvoiteet, liukuvoiteet ja vaginapuikkomainokset. Peräpukamamainos, jossa tyyppi hankaa per#ettään puuhun, on todella sairas. Hyi helvetti! Nämä ällötykset pitäisi kieltää lailla!

Vierailija
79/100 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On alkanut pikkuhiljaa ärsyttää Pizza Onlinen omahyväinen mmhhhaha ei ihan noin - mainos. Oikeassa elämässä menisi hermo tuollaiseen hekottelijaan.

Vierailija
80/100 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiire, kiire, kiire, kiire, kiire, kiire!

Tämän mainoksen ideoinut ryhmä tulisi sulkea iäksi mainosalalta. Minua puistattaa mennä tuon jälkeen kyseiselle huoltsikalle. Irvokkaita täytettyjä jäniksiä, huh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan