Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajusin juuri, etten taida olla kovin haluttua tavaraa parisuhdemarkkinoilla

Vierailija
16.03.2018 |

Melkein kaikki miehet kysyvät harrastuksia, eikä minulla ole sellaisia.
Onkohan se suurikin turn-off? Pitäisikö sitä oikeasti alkaa harrastaa jotain, jotta ei vaikuttaisi maailman tylsimmältä ja mitättömimmältä naisolennolta?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin aloituksen luettuani miettiä, mitä tuttavapiirissäni harrastetaan Yksi kaveri käy aikidotunneilla, muuten porukka vain tappaa aikaa jotenkin. Tapaa ystäviä, katsoo telkkaria tai surffailee netissä. En usko, että harrastukser tai niiden puutet ovat kovin olennaisia parisuhteen kannalta.

Vierailija
22/24 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein kaikki miehet kysyvät harrastuksia, eikä minulla ole sellaisia.

Onkohan se suurikin turn-off? Pitäisikö sitä oikeasti alkaa harrastaa jotain, jotta ei vaikuttaisi maailman tylsimmältä ja mitättömimmältä naisolennolta?

Mietin samaa pitkään itsestäni, olen kylläkin mies. Mutta löytyihän se ihanan nainen sieltä kuitenkin. Siinä mitään harrastuksia tarvita jos kemiat hyrrää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs nainen harrasti nukkekoteja, niiden sisustamista. Oli minulle nuorempana turn off, mutta ymmärtäisin nykyisin tämän harrasteen paremmin.

Vierailija
24/24 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä olisi sopiva termi tuolle "en harrasta mitään"? Hyggeily, rentoudun vapaa-ajalla vai miten sen ilmaisisi.

Lueskelin joskus naisten treffi-ilmoituksia huvin vuoksi( olen siis nainen) ja itseäni alkoi puuduttaa kun joka toinen sisusti ja siivoili. Ja kokkaili. Hohhoijaa. Tai varmaan miehiin vetoaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi