Tajusin juuri, etten taida olla kovin haluttua tavaraa parisuhdemarkkinoilla
Melkein kaikki miehet kysyvät harrastuksia, eikä minulla ole sellaisia.
Onkohan se suurikin turn-off? Pitäisikö sitä oikeasti alkaa harrastaa jotain, jotta ei vaikuttaisi maailman tylsimmältä ja mitättömimmältä naisolennolta?
Kommentit (24)
Paras vastalääke tylsyyteen on lukeminen ja sen miettiminen, mitä oikeastaan ajattelee asioista, niin tylsältä kuin se kuulostaakin. Mitä enemmän luet ja ajattelet, sitä enemmän pystyt muodostamaan itsenäisen kuvan maailmasta ja sitä enemmän pystyt kannattelemaan keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
Paras vastalääke tylsyyteen on lukeminen ja sen miettiminen, mitä oikeastaan ajattelee asioista, niin tylsältä kuin se kuulostaakin. Mitä enemmän luet ja ajattelet, sitä enemmän pystyt muodostamaan itsenäisen kuvan maailmasta ja sitä enemmän pystyt kannattelemaan keskustelua.
Lisään vielä, että jos alat tätä harrastaa, niin ei mene montaakaan viikkoa, kun huomaat, että miten saatoit edes olla kiinnostunut niistä simpletoneista, jotka sinut aiemmin hylkäsivät.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan se suurikin turn-off? Pitäisikö sitä oikeasti alkaa harrastaa jotain, jotta ei vaikuttaisi maailman tylsimmältä ja mitättömimmältä naisolennolta?
Minä haluaisin juuri tuollaisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan se suurikin turn-off? Pitäisikö sitä oikeasti alkaa harrastaa jotain, jotta ei vaikuttaisi maailman tylsimmältä ja mitättömimmältä naisolennolta?Minä haluaisin juuri tuollaisen.
Naisen, jolla ei ole harrastuksia? Niitä ei kannata ainakaan harrastusten parista etsiä!
Ap
Minä en käy kuntosalilla enkä lue trendilehtiä. Minä tykkään kutoa ja ommella ja lukea.. Ajattelin kanssa etten saa miestä, kun en ole mielenkiintoinen fitness hullu. Tapasin mieheni ja kun hän näki että kutosin villasukkia, niin hän sanoi ettei ole ikinä nähnyt naista joka kutoo. Tehny hänelle moent lapaset ja villasukat. Hän arvostaa mitä teen.
Vierailija kirjoitti:
Minä en käy kuntosalilla enkä lue trendilehtiä. Minä tykkään kutoa ja ommella ja lukea.. Ajattelin kanssa etten saa miestä, kun en ole mielenkiintoinen fitness hullu. Tapasin mieheni ja kun hän näki että kutosin villasukkia, niin hän sanoi ettei ole ikinä nähnyt naista joka kutoo. Tehny hänelle moent lapaset ja villasukat. Hän arvostaa mitä teen.
Suloista. Tällaisten kuulemisesta tulee aina hyvä mieli.
Ap
Miehenä voin sanoa olevani vain helpottunut kuullessani kissa-agilityn, muumimukien keräilyn ja kaiken muun älyvapaan puuttuessa.
Minä tarvitsisin harrastuksen stressinhallintaan ja inspiroitumiseen, työuupumuksen takia en tällä hetkellä jaksa pitää yllä mitään säännöllistä. Tilanne kapeuttaa ajattelua ja tekee minusta tylsimyksen, joka haluaa vain olla rauhassa tai vaihtoehtoisesti pakkomielteisesti jauhaa täysin turhia työasioita kelle vaan joka vähänkin kuuntelee.
Ei paskaakaan kiinnosta onko naisella harrastuksia. Kunhan on sex bätäng.
M18
Surullista jos koet olevasi tavaraa etkä tunteva ja ajatteleva ihminen.
Jos teet joskus ruokaa, harrastat ruoanlaittoa, jos käyt joskus ulkona, harrastat ulkoilua, jos luet joskus jotain, harrastat lukemista, jne... :D
No, aloita vaikka salilla käynti tai lenkkeily, kai sua nyt joku asia kiinnostaa?
Vierailija kirjoitti:
Olen kai minä sellainen, mutta parisuhdemarkkinoilla muilla avuilla on enemmän väliä.
Ap
Harrastukset ovat niitä asioita, joita tehdään vapaa-ajalla omasta vapaasta tahdosta. Ne kertovat yleensä nopeasti jotain ihmisen luonteesta, siksi niitä kysellään parisuhdemarkkinoilla. Harrastukset myös tarjoavat tasapainoa vaativalle työlle. Mieli lepää sulkapalloa pelatessa ja origameja tehdessä.
Mitä sinä teet, kun et ole töissä tai nukkumassa? Miten käytät vapaa-aikasi? Jos käytät sen kokonaan nettiä selaillen ja palstaillen, voisit miettiä, haluatko elämältä jotain enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kai minä sellainen, mutta parisuhdemarkkinoilla muilla avuilla on enemmän väliä.
Ap
Se riippuu ihan siitä kenen kanssa haluat parisuhteeseen. Minä en haluaisi parisuhdetta sellaisen kanssa joka näkee minut pohjimmiltaan tavarana. Naimisiin olen silti päässyt, ja useimmat tuntemani ihmiset joilla on pitkät ja onnelliset parisuhteet ajattelevat samoin.
Hyvän parisuhteen toivossa ei tarvitse luopua ihmisyydestään vaan turhasta synkkyydestä ja huonosta itsetunnosta jonka takia antaisi kohdella itseään tavarana.
Ei outoudessa mitään pahaa ole. Se kertoo siitä että olet persoonallinen. Ehkä sellaisia ihmisiä ei löydy niin kovasti jotka kanssasi puhuvat "samaa kieltä" mutta kun sellaisen tai sellaisia löytää voi suhteesta tulla syvempi kuin ns. tavisten välillä.
Riittää kun sanot, että haluaisit harrastaa seksiä hänen kanssaan.
Tuskin on monellekaan turn-off. Pl. statusmiehet, fitnessmiehet, ym.
Jos "harrastuksesi" on mitä tahansa muuta kuin matkustelu tai herkuttelu, on se plussaa p/s-markkinoilla. Matkustelija-herkutteilijoista on valtavasti ylitarjontaa.
Ei mitään merkitystä.