Mitä teidän perjantai-iltaan kuuluu tänään? :)
Millä mielellä olet?
Mitä aiot tehdä?
Onko muita kotona, mitäs he tekevät?
:)
Kommentit (69)
Tulin juuri töistä, tässä makoilen vähän aikaa ja sitten teen jotain nopsaa syötävää perheelle.
Vähän ehkä siivoilen ja sitten vietan vaan rennon illan johon kuuluu ainakin sauna, Salkkarit ja Sohvaperunat :D
ja ehkä joku elokuva.
Isoin lapsi on kaverillaan, kaksi muuta kotona touhuavat omiaan (eli pelaavat). Mies lukee jotain ja aikoo lämmittää saunan.
Nukahdan varmaan ennen klo 22 koska en jaksa nykyään valvoa ..
Nähtävästi pitää paimentaa jonneja.
V*tuttaa uskoton akka, juon kun muut nukkuu ja toivon et huome on parempi päivä ja saan minäkin vierasta p*llua kostoksi.
Moi, oon 13wee nainen ja naantalista, täs olis täst päiväst. Siis kerron 8 9 tunnista.
Oli sellane päivä ku kuunneltii, taas niit säveltäjien musiikkei musakokeeseen. No ensi kuunneltii mozartia..
Kuunnelkaa mozartin ihmelasta.... ja blaablaa.
Sitte muitaki mut, siis ei vois kiinnostaa. Silti kaikki kokeet menee hyvin, mut oikeesti.
Mies ulkoiluttaa lapset (yksi kerrallaan), mä alan kohta laittaa ruokaa. Sitten katsotaan yhdessä jotain ohjelmaa ja syödään. Ei ihmeempää tänään.
Lapsi lähti iskälle.. Mulla jotenkin henkisesti kurja olo.. Ajattelin kävellä kauppaan kohta ja hakea pizzan koti pizzasta, kattoo salkkarit ja sohvaperunat, jospa se siitä
Heräsin siinä puoliltapäivin ja makoilin sängyssä tovin, kunnes nousin ja siirryin tietokoneen äärelle. Ja tässä olen edelleen. Sinkkuyksiössä vain minä ja valkoiset seinät. Iltasella aion katsoa Sohvaperunat.
Aamu alkoi myöhäisellä aamiaisella ja netissä surffailulla. Sitten kolmen vartin intervallitreeni ja suihku, puuhastelua kotona ja kissan kanssa leikkimistä.
Juuri tulin kotiin hierojalta ja tulin lukemaan tätä ärsyttävää palstaa. Kohta tuli takkaan ja gintonic miehelle, kun hän tulee töistä. Illalliseksi paistan sisäfilepihvit, teen punaviinikastikkeen ja bataattiranskalaiset sekä jonkun raikkaan salaatin. Mies saa avata hyvän Riojan.
Illallisen jälkeen varmaan istuskellaan takan ääressä ja jutellaan & luetaan ellei sitten katsota joku elokuva.
Vierailija kirjoitti:
Tulin juuri töistä, tässä makoilen vähän aikaa ja sitten teen jotain nopsaa syötävää perheelle.
Vähän ehkä siivoilen ja sitten vietan vaan rennon illan johon kuuluu ainakin sauna, Salkkarit ja Sohvaperunat :D
ja ehkä joku elokuva.Isoin lapsi on kaverillaan, kaksi muuta kotona touhuavat omiaan (eli pelaavat). Mies lukee jotain ja aikoo lämmittää saunan.
Nukahdan varmaan ennen klo 22 koska en jaksa nykyään valvoa ..
Sano vain suoraan, se sun iltas on salkkarit, suikkari, nyrkillinen pameja ja leka punkkua.
täällä 5 kymppinen sinkkumies ja tekis mieli pesää saada
onks jollain hyviä neuvoja antaa?
Odottelen jos pääsis vaikka synnyttää..
Teinillä on omat juttunsa. Mä olen netissä ja katson telkkua.
11v kanssa leffailta. Haettiin kaupasta irtokarkkeja. Mies ja vanhin lapsi reissussa viikonlopun.
Miehen kanssa kahdestaa koko vkloppu. Tehdään ruokaa ja katsellaan leffoja ja jotain muutakin sitten makkarin puolella. Huomenna mennään ravintolaan.
Vierailija kirjoitti:
Moi, oon 13wee nainen ja naantalista, täs olis täst päiväst. Siis kerron 8 9 tunnista.
Oli sellane päivä ku kuunneltii, taas niit säveltäjien musiikkei musakokeeseen. No ensi kuunneltii mozartia..
Kuunnelkaa mozartin ihmelasta.... ja blaablaa.
Sitte muitaki mut, siis ei vois kiinnostaa. Silti kaikki kokeet menee hyvin, mut oikeesti.
13-vuotias ei ole mikään nainen vielä, eikä 13-vuotiaan todellakaan kuuluisi roikkua täällä aikuisten palstalla.
Vierailija kirjoitti:
11v kanssa leffailta. Haettiin kaupasta irtokarkkeja. Mies ja vanhin lapsi reissussa viikonlopun.
Minkä leffan katsotte?
Venlafaxiinia, kiitos kysymästä.