Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa nyt, että muillakin on yli 50 kengät!

Vierailija
16.03.2018 |

Mies valittaa, kun tilasin kevääksi 12 uudet kengät. Tuli riitaa aiheesta. Hänellä itsellään on 4 kengät ja mulla noin 50 paria. Lapsella (4v.) on n. 30 paria.

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kahdet käyttökengät ja kahdet kaapissa.

Vierailija
2/64 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkengät ja talvikengät ja kumisaappaat. N23

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja kenkiä ei voi tilata netistä kun ne ei sovi kuitenkaan, ne täytyy sovittaa.

Vierailija
4/64 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja kenkiä ei voi tilata netistä kun ne ei sovi kuitenkaan, ne täytyy sovittaa.

Voi hyvin tilata netistä, aina tilaan kokoa 43 ja aina on tullu sopivat :) olen nainen niin aika kapea jalka niin ei voi pieniä ainakaan saada

Vierailija
5/64 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on ehkä 10 paria kaikkiaan, siistejä joilla voi käydä kaupassa tai ulkona on kahdet, muut ratsastus/talli/ulkoilu yms kenkiä. N33

Vierailija
6/64 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis tyttölapsi on. -ap

Vierailija
7/64 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 3 paria kesäkenkiä, yhdet juhlakengät, yhdet lenkkarit, yhdet talvikengät ja kumpparit, ja luulin sen olevan liikaa.

Vierailija
8/64 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkitsin otsikon väärin, luulin että kaipailet muita, joiden kengännumero on 50 :-D (Koko tai määrä, en kuulu joukkoon, joten poistun paikalta.)

Vierailija
9/64 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kuullut että netistä tilatut tuotteet voi palauttaa? Ja monesti näissä kaupoissa on nykyään jo ilmainen toimitus ja palautus juuri sen takia että se on helppoa asiakkaalle. Jos kyseessä uusi malli/merkki josta ei tiedä niin voi kerralla tilata 1-2 kokoa oman kokonsa molemmin puolin ja palauttaa ylimääräiset, pitää vain ne sopivat.

Vierailija
10/64 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies valittaa, kun tilasin kevääksi 12 uudet kengät. Tuli riitaa aiheesta. Hänellä itsellään on 4 kengät ja mulla noin 50 paria. Lapsella (4v.) on n. 30 paria.

No onhan tuossa nyt jotain järjettömyyttä jo ilmassa, jos kevääksi tarvitaan 12 uudet kengät? Johan nuo maksaakin jo n. 1000€ helposti ja sittenkö taas seuraavaksi vuodenajaksi tilaat vastaavan määrän?

Mihin tarvitset 50 paria kenkiä ja käytätkö todella niitä kaikkia säännöllisesti? 4 vuotias lapsi tuskin myöskään ostaa yksiäkään kenkiä itse, vaan sinä olet ne ostanut. Ja siinä nyt on vielä vähemmän järkeä, jos nuo kaikki on lapselle sopivia. Lapsi kasvaa niin nopeasti ettei ne kengät kohta enään mahdu ollenkaan.

Oletko laskenut paljonko vuoden aikana laitat kenkiin rahaa?

Vierailija
11/64 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvin tilata netistä, aina tilaan kokoa 43 ja aina on tullu sopivat :) olen nainen niin aika kapea jalka niin ei voi pieniä ainakaan saada

43?! Ja kapea jalka? Huh. Sun räpylät mä haluaisin nähdä! XD

Vierailija
12/64 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ihmeeseen tarvitset tuota määrää kenkiä? Minä luulin, että minulla on paljon kenkiä, kun kaikkinensa n. 10 paria. Juhlakengät, työkengät, ulkoilukengät eri säille, kävelykengät eri vuodenajoille, kumisaappaat.

Vierailija
13/64 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kuullut että netistä tilatut tuotteet voi palauttaa? Ja monesti näissä kaupoissa on nykyään jo ilmainen toimitus ja palautus juuri sen takia että se on helppoa asiakkaalle. Jos kyseessä uusi malli/merkki josta ei tiedä niin voi kerralla tilata 1-2 kokoa oman kokonsa molemmin puolin ja palauttaa ylimääräiset, pitää vain ne sopivat.

Liikaa häslinkiä, helpompi ostaa sovittaen kenkäkaupassa. Kun ostan yhdet kengät, sovitan aina ainakin kuusi seitsemän paria eri kenkiä. Kokonumero vaihtelee 39 - 41 välillä.

Vierailija
14/64 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho ompa teillä kenkiä. Itsellä yhdet talvikengät ja talvisaappaat. Lapsilla on kuomat ja paremmat kengät. Miehellä kahdet talvikengät.

Kevääksi kaikille on lenkkarit, toiset kengät ja kesäksi sandaalit ja itsellä avokkaat mekkojen kanssa. Ja itselle ja lapsille varvasläpsykkäät.

Mutta missä säilytät ap noin paljon kenkiä? Mulla mahtuisi mihkään. Lapsellakin on sulla paljon kenkiä, ehtiikö käyttää kaikkia?

Vierailija
15/64 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. kevätkenkiä ei todellakaan ole 12 kpl. Kevät kestää n. 10 viikkoa. Miten ehdit käyttää

Vierailija
16/64 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvalla normaalilla ihmisellä on tuota määrää kenkiä. Itselläni on Converset, talvikengät, lenkkarit ja korkokengät. Muulle ei ole vielä ollut tarvetta

Vierailija
17/64 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ehkä 20 paria kenkiä. Tilaamasi kevätkenkämäärä kuulostaa tosin aika paljolta. Onko ne kaikki kevätkengät erilaisia keskenään, vai ovatko kaikki esim. vaaleita tennareita tms.? Itse en varmaan edes löytäisi niin montaa paria nättejä kevätkenkiä, joille arvioisin tulevan käyttöä.

Vierailija
18/64 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho ompa teillä kenkiä. Itsellä yhdet talvikengät ja talvisaappaat. Lapsilla on kuomat ja paremmat kengät. Miehellä kahdet talvikengät.

Kevääksi kaikille on lenkkarit, toiset kengät ja kesäksi sandaalit ja itsellä avokkaat mekkojen kanssa. Ja itselle ja lapsille varvasläpsykkäät.

Mutta missä säilytät ap noin paljon kenkiä? Mulla mahtuisi mihkään. Lapsellakin on sulla paljon kenkiä, ehtiikö käyttää kaikkia?

Osa kengistä on varastossa. Yleensä n. 20 paria on varastossa ja n. 30 paria käytössä. Esim. nyt talvella kesäkengät on varastossa.

Lapsi ei valitettavasti ehdi käyttää kaikkia kenkiä. Joitain saattaa käyttää 1-2 kertaa, mutta jotkut jää ihan käyttämättä. Lapsella on 4 nuorempaa serkkua, joille laitan kengät sitten eteenpäin.

En ole laskenut paljonko kenkiin menee rahaa, mutta arvioisin, että n. 500€/kk. Saman verran suunnilleen menee vaatteisiin (omiin ja lapsen) yhteensä.

Olenko ihan oikeasti ainoa? 😂 -ap

Vierailija
19/64 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ihan sairaan monet kengät, mutta laitoin n. puolet myyntiin.

Vierailija
20/64 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenkiä on varmaan ehkä jotain 20 tai vähän yli. Mutta monia käytän vuosia, yhden vuoden aikana ostan ehkä viidet kengät.

Lapsella tuo kenkämäärä vaikuttaa lähinnä mielenterveysongelmalta äidin suhteen. Pieni lapsi kasvaa kengistä niin nopeasti ulos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme