Mulla ei ole mitään muuta kuin viina ja kissa.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei elämässä ole muuta kuin viini, palsta ja työ.
Jos teet minulle hieman keitettyjä perunoita ja ruskeaa kastiketta voin lainata sinulle kissaani.
M
En ole hän, mutta olisipa huippua saada tehdä ruokaa muille kuin vain itselleni! Kellari on vielä puolillaan perunoitakin. Ruskeaa kastiketta en ole koskaan tehnyt, mutta Kotiruokaa -keittokirja auttanee. Et satu asumaan Keski-Suomessa?
Valitettavasti Keski-Suomi on niin kaukana että mieluummin teen ruskean kastikkeen itse kuin lähden köröttelemään. Mutta varmaan sielläkinpäin on gastronautteja jotka arvostavat tätä yksinkertaista taivasherkkua.
M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mullakaan ole, makasin yhden miehen kanssa ja sain kolmekymppiä. Sain viinat.
Oi voi. Toivottavasti et ole tosissasi:(
Olen.
Surullista. Minkä ikäinen olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mullakaan ole, makasin yhden miehen kanssa ja sain kolmekymppiä. Sain viinat.
Olen.
38
Mulla on 12 tassuinen "mäyräkoira".
Mulla on mun kikkeli ja minä. Laatuperjantai siis tänään. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen.
38
Mieti mitä itsellesi teet. Pystytkö vielä katsomaan peiliin ilman surua ja ahdistusta? Halaukset ja tsemppiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen.
38
Mieti mitä itsellesi teet. Pystytkö vielä katsomaan peiliin ilman surua ja ahdistusta? Halaukset ja tsemppiä.
En pysty....
AA on kauhea paikka....en suosittele.