Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä masentunut! YK listasi Suomen onnellisemmaksi maaksi 2018. Mitä tuntemuksi herättää?

Vierailija
16.03.2018 |

Oletko onnellisempi?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole masentunut henkilö mutta vastaan kuitenkin. Olen sillä tavalla onnellisempi (huvittunut) kuin luin tämän. Vai että Suomi maailman onnellisin maa. Kyllä siinä pieni naurun tirskahdus pääsi. Edelleenkään en ole pääsyt eroon huvituksesta jota tutkimus tulos aiheutti.

Vierailija
2/30 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 5 kg perunoita ja 1 voipaketti. Ei kauhean onnelliselta tunnu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava kuulla että edes joillain menee hyvin vaikka oma elämä onkin syvältä

Vierailija
4/30 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentaa entistä enemmän ajatus siitä että asun muka maailman onnellisimmassa maassa :(

Vierailija
5/30 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten onnellisuus mitataan? 

Vierailija
6/30 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ne masentuneet ei varmaan heilu täällä mammapalstalla ja veikkaan että noi tutkimustulokset ja muut roskalehtien otsikot ei heilauta oikeasti masentunutta suuntaan eikä toiseen.

Vierailija
7/30 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ne masentuneet ei varmaan heilu täällä mammapalstalla ja veikkaan että noi tutkimustulokset ja muut roskalehtien otsikot ei heilauta oikeasti masentunutta suuntaan eikä toiseen.

Luulin, että juuri masentuneet pyörivät mammapalstalla.

Vierailija
8/30 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän niinkun joku sanois että suomessa on maailman rikkaimmat asukkaat. Mitä luulet että miltä se tieto rutiköyhästä ihmisestä tuntuu? Helpottaako rahapulaa se että tietää suurimman osan suomalaisista olevan rikkaita. Varmaan tuntuu pahalta tai sit ei hetkauta suuntaan eikä toiseen.

Vierailija
9/30 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän harjoittaa aktiivista häpeämistä. On väärin, että olen niin onnellinen samaan aikaan kun Afrikassa nähdään nälkää. 

Vierailija
10/30 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herätä kovasti paljoa mitään tuntemuksia. En nyt jaksa ajatella tuota sen suuremmin. On niin paljon ajateltavaa omissa töissä.

Vierailija
11/30 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkä tää kateellisten ja karkerien ihmisten maa voi olla onnellisuuden paratiisi.

Vierailija
12/30 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten onnellisuus mitataan? 

Puhaltamalla.

Vierailija
13/30 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiertänyt kriisialueita ja sotatantereita, lääkärit ilman rajoja mukana. Jopa kriisialueilla teltassa asuvat ihmiset ovat onnellisempia kuin suomalaiset. Masennus on suomessa kansantauti. Joka viides sairastuu. 

Mielestäni kyseessä on elämänkatsomus, enemmänkin kuin se mitä ihmiseltä uupuu. 

Vierailija
14/30 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tän aloituksen tarkotus nyt syyllistää masentuneita siitä että ne on masentuneita? Vai mikä pointti?

Vierailija
15/30 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellinen, koska täällä on niin turvallista.. Uskaltaa liikkua ulkona muutenkin kuin autolla joka paikkaan. Täällä kunnioitetaan ihmisoikeuksia.

Vierailija
16/30 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli sellainen olo, että vaikka en ole ollenkaan ollut tyytyväinen siihen, mitä Sipilä ja lakeijansa tälle maalle tekee, niin tämän tutkimuksen jälkeen huomaan olleeni väärässä ja jatkossa en heitä tavatessani enää mutristele huuliani takanapäin, vaan hymyilen tai jopa nauran päin naamaa.

Vierailija
17/30 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen onnellinen, koska täällä on niin turvallista.. Uskaltaa liikkua ulkona muutenkin kuin autolla joka paikkaan. Täällä kunnioitetaan ihmisoikeuksia.

Tarkoitat varmaan sitä, että Suomi on EU maiden toiseksi väkivaltaisin maa naisille ja niitä pikkutyttöjä, joiden suuhun työnnettiin pankin eteisessä penis ja reilua tuhatta muuta raiskattua? Entä ne 86 viime vuonna tapettua? Todellista kunnioittamista?

Vierailija
18/30 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usko tai älä mutta kaikilla ei ole asiat noin hyvin, edes suomessa.

Vierailija
19/30 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saamelaiset, homot, transsukupuoliset, vammaiset, työttömät. Hyvin on näiden kohdalla toteutunut ihmisoikeudet. Työtöntä kyykytetään, toisia pakkosterilisoidaan että voi vaihtaa hetunsa, homot eivät saa tiettyjä asioita. Saamelaisia ei tunnusteta ja asuinalueita pakko kaapataan yms. Vammaisia juoksutetaan kuin koiria tyylin "mistä saa" halvimmalla joka vuosi palvelut. Rikoksen uhri joutuu kärsimään enemmän kuin rikoksen tekijä (yleensä) Jos olet kansanedustaja tai muu suhmuroija vatuloija niin silloin sinulla on ihmisoikeudet. Työtön kansanedustaja saa nostella tukia vaikka olisi työtön. Ei oo pakko osallistua aktivointiin. Normaali kansalainen joutuu heti karensille ja lähes kaikki viedään ja sanotaan että kyllä se siitä. AKTIVOIDU LUSMU. Siinä suomalaista ihmisoikeutta. 

Vierailija
20/30 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm. Aamulehden tämänpäivän jutussa oudoksuttiin sitä, että kyse olisi ollut onnellisuuden mittaamisesta. Joku asiantuntija siinä oli ja ihmetteli mittausta. Kyse mittauksessa kuulemma ennemminkin elintasosta tms..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä