Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelukumppanini omituinen käytös

Vierailija
16.03.2018 |

Miekkosella on erikoinen tapa, ja tavaksi tätä voi jo kutsua, koska toimintamalli on enemmän sääntö kuin poikkeus. Toivottavasti onnistun selittämään tämän ymmärrettävällä tavalla. Havainnollistan muutamalla lähiaikoina tapahtuneella esimerkkitapauksella:

1. Olimme ystäväpariskunnan (minun ystäviäni) luona iltaa viettämässä. Muutaman kerran kävi niin, että kun koitin saada mieheni katsekontaktia, hän vain vilkaisi minuun ja käänsi katseensa ystävättäreeni. Tämä toistui illan aikana.

2. Olimme kahvilassa ja rupattelun sekä kahvinjuonnin lomassa seurasimme ihmisvilinää. Kuten normaalin keskusteluun kuuluu, palautin katseeni miekkoseeni, joka hyvin huomiota herättävällä tavalla käänsi päätään ohikulkeneen naisen suuntaan. Aivan kuin viestinä olisi ollut: "Sinä ja juttusi eivät kiinnosta vähääkään, huomaatkos mitä minä teen".

3. Olimme kaupassa ja käännyin sanomaan muutaman metrin päässä tuotteita valikoivalle miekkoselleni jotain. Hän lähti kävelemään luokseni, mutta sen sijaan, että olisi katsellut minua, hän pälyili ympärilleen kuin ihminen, joka viestii: "En halua mennä tuonne. Onko minun pakko mennä tuonne, tuon haahkan luokse? Tulkaa pelastamaan minut, kuka tahansa, äkkiä!"

Mitä teille tulee mieleen tuollaisesta käyttäytymisestä? Ymmärrän kyllä muiden ihmisten ja naistenkin silmäilyn, mutta mistä johtuu tuo tapa tehdä se niin, että se ei takuulla jää minulta huomaamatta? Koen tuon käytöksen läheisyyttä ja yhteenkuuluvuutta voimakkaasti rikkovana. Miksi minua on vaikea katsoa silmiin, jos seurassamme on muita?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se häpeää sua.

Vierailija
2/23 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanattomasti viestii  ettei välitä sinusta. Ja sinä olet tuollaisen kanssa syystä että....?

Tuo  on miehen todellinen tuntemus sua kohtaan, ei se mitä  hän sulle lepertelee. Olet varahlö. Jätä se sika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/23 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa on varmaan hirveän paljon sinun omaa tulkintaa mukana nyt. Et voi tietää, mitä miehen päässä liikkuu.

Voi olla, että hän jännittää olemista julkisilla paikoilla, ja on siksi hermostunut.

Voi olla, että hän tuntee olonsa epämukavaksi seurassasi, kun olette ihmisten ilmoilla, mutta syytä tähän voimme vain arvailla.

Käyttäytyykö hän eri tavalla, kun olette kahden kesken?

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
4/23 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika. Tai lopeta trollaaminen. "Miekkonen" johtaa sylttytehtaalle.

Vierailija
5/23 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pettää heti kun saa tilaisuuden.

Se kuuluu miehen biologiaan ja paneminen uuden naisen kanssa on aina hieno kokemus!

T. Mies 35 v. ja 100+ kaatoa

Vierailija
6/23 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä käytös kahden keskenkään kummoista ole, välttelee aitoa intiimiä yhteyttä, ja sen sijaan, että hän vaikuttaisi nauttivan yhdessä viettämästämme ajasta, hän on useimmiten apaattinen tai kireä syystä taikka toisesta.

Ei hän juuri lepertelekään, mutta sanojensa mukaan haluaa olla kanssani. Rakkaus ei yhdessä ollessa näy (minun mielestäni), mutta viesteissä muistaa sydämellä.

Exä on myös kovasti kummitellut suhteemme aikana. Eihän tuo ollut yhteisiä valokuviakasn poistanut näkyviltä meidän jo aloitellessa suhdettamme.

Lapsia kovasti toivoo. Liekkö siksi minua tässä suhteessa pitää, paremman kun menetti, eikä hänen vertaistaan sattunut löytämään.

7/23 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin haiskahtaa siltä, että mies ei ole suhteessa kanssasi ihan täysillä? 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
8/23 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

KaffeBulla on oikeassa, saatat ylitulkita tilanteen, ja tyyppi on vain ihmisarka, ujo tai vain muuten seko. Miten hyvin tunnet tyypin taustan? Onko ollut pakkolaitoksessa? Mielisairauksia perheessä? perhedynamiikka? Vaihtamalla voisit saaha paremman.

Vierailija
9/23 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistaudu eroon.

Vierailija
10/23 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys voi olla ihan puhtaasta katsekontaktin välttelystäkin (vs. muiden ihmisten tarkoituksellinen katselu). Se taas voi johtua vaikkapa asperger-piirteistä. Itse havahduin 38-vuotiaana ymmärtämään, että sellainen asia kuin silmiin katsominen on mahdollista. Vaikea selittää niin että muut ymmärtäisivät, mutta noin minä asian ilmaisisin. Olen sitten tuon tajuttuani harjoitellut olemaan aktiivisemmin katsekontaktissa, mutta minun pitää kiinnittää siihen erikseen huomiota, että onnistun siinä. Ja aina en suinkaan muista huomioida juuri tätä asiaa, kun mielessä on paljon muutakin mitä pitää hallita ihmisten väliseen kanssakäymiseen liittyen.

Kysypä ap mieheltä, mistä hänen omasta mielestään on kysymys, sen sijaan että pyydät ihan tuntemattomia ihmisiä selittämään hänen käytöstään.

Vierailija
11/23 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kysynyt. Ei hän itse huomaa käytöksessään mitään omituista. Usein asiallisesti aloittamani keskustelut kaatuvat repivään riitaan. Olen hiljattain luopunut keskustelemisesta kokonaan.

Vierailija
12/23 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tuollaisen miehen kanssa joka ei huomioinut millään tavalla ja joka keskittyi täysin omaan itseensä. Jätin hänet ja oli hämmentävää löytää uros joka oli kiinnostunut juuri minusta.

Vierailija
13/23 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kysynyt. Ei hän itse huomaa käytöksessään mitään omituista. Usein asiallisesti aloittamani keskustelut kaatuvat repivään riitaan. Olen hiljattain luopunut keskustelemisesta kokonaan.

Miksi ihmeessä olet tuossa suhteessa?

Vierailija
14/23 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos vaikka sinä lähdet etelään ja toinen länteen hän saa tuohotella ja jäädä omaan maailman navaksi ihan ominaan. Joskus kun ihminen miettii yosi paljon saattaa hän jäädä sinne omaan koppaan sisälle ja se on minustakin ärsyttävää. Puolisoni ahdistuu kaupoissa ja kädet menee ihan nihkeäksi. Ja on tulipunainen hänellä on sostilanteiden pelko. Mutta suosittelen kun näette seuraavan kerran niin ota ihan härkää sarvista ja sanot että tämä ei nyt toimi

Vierailija
15/23 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä olet tuossa suhteessa?

Tämä on valtavan hyvä kysymys. Kaikki ne huonot asiat ja ikävä käytös, jota olen joutunut todistamaan, on opettanut minulle yhtä jos toista niin muista kuin itsestänikin, se oli yksi syy jossain vaiheessa - halusin kasvattaa itseäni. Yhdessä vaiheessa ja kai vielä edelleenkin hieman rakastankin. Lisäksi se, etten ole enää pikkutyttönen ja parisuhde, huonokin sellainen tuo tietynlaista turvaa, kaiketi pitää minua tässä edelleen.

Vierailija
16/23 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi kiinnostunut "ystäväpariskunnan" naisesta. Pettää varmaan, jätä ehdottomasti

Vierailija
17/23 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pienellä paikkakunnalla asustat kun kaikista vaihtoehdoista valitsit tuon dorkan? Varsinainen prinssi sammakoksi :) Kuten jo sanottu niin vaihtamalla voisit saada paremman-hävettäis olla kuvaamasi dorkan kanssa liikenteessä.

Vierailija
18/23 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvästi kiinnostunut "ystäväpariskunnan" naisesta. Pettää varmaan, jätä ehdottomasti

Varmasti ei vielä petä, emme voi tietää, mutta ainakin jo haaveilee ystäväpariskunnan naisesta.

Vierailija
19/23 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys voi olla ihan puhtaasta katsekontaktin välttelystäkin (vs. muiden ihmisten tarkoituksellinen katselu). Se taas voi johtua vaikkapa asperger-piirteistä. Itse havahduin 38-vuotiaana ymmärtämään, että sellainen asia kuin silmiin katsominen on mahdollista. Vaikea selittää niin että muut ymmärtäisivät, mutta noin minä asian ilmaisisin. Olen sitten tuon tajuttuani harjoitellut olemaan aktiivisemmin katsekontaktissa, mutta minun pitää kiinnittää siihen erikseen huomiota, että onnistun siinä. Ja aina en suinkaan muista huomioida juuri tätä asiaa, kun mielessä on paljon muutakin mitä pitää hallita ihmisten väliseen kanssakäymiseen liittyen.

Kysypä ap mieheltä, mistä hänen omasta mielestään on kysymys, sen sijaan että pyydät ihan tuntemattomia ihmisiä selittämään hänen käytöstään.

Olen asperger enkä nöyryytä rakastani julkisilla paikoilla tai ystäviemme seurassa tai muutenkaan, toivoakseni. Kuulostaa oudolta käytökseltä, mutta mielestäni ei selity aspergerillä, eivät kaikki oudot tai tolkuttomat tyypit ole aspergerejä. Itseäni pidän hienotunteisena ja hyväkäytöksisenä miehenä, ja tuskin rakkaani sietäisi miua jos olisin epämiellyttävä tai vastenmielinen.

Vierailija
20/23 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä helkatin miekkonen? oletko sinä sitten naikkonen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi