Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni on rehellisesti! Haaveillut olevansa, jonkin sortin julkkis

16.03.2018 |

Eli se voi olla ihan mitä vaan: Kirjailija, taidemaalari, näyttelijä, tanssia, laulaja, huippu-urheilija. Ootteko haaveillut että elättäisit itsesi tälläi?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena haaveilein olevani kirjailija tai laulaja. Vanhempana ajatuskin julkisuudesta kammottaa.

Vierailija
2/10 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi olla julkkis, mutta olisin mieluusti kirjailija :D Tai teatterinäyttelijä. Jos siis voisin pysyä tuntemattomana. Julkisuus sen sijaan olisi ihan pashkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haaveilen että tuo ylimääräinen pilkku häviäisi tuosta otsikosta. Samoin se tarpeeton huutomerkki vois heivata itsensä mäkeen. Ap pinnasi kaikki äikäntunnit?

Vierailija
4/10 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkkis on eri asia kuin se, että elää sillä.

Vierailija
5/10 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen, että olisin jonkun menestyneen yrityksen perustaja.

Vierailija
6/10 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihenhän tällä skeban huudatuksella osin pyritään...

Vierailija
7/10 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoja ammatteja, joihin pitää olla palo. Julkisuus on niiden huono puoli. Olen itse useasti ajatellut, miten kamalaa olisi olla julkkis. Silloin myös kaikki surut ja epäonnistumiset ovat koko kansan omaisuutta.

Vierailija
8/10 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haaveilen että tuo ylimääräinen pilkku häviäisi tuosta otsikosta. Samoin se tarpeeton huutomerkki vois heivata itsensä mäkeen. Ap pinnasi kaikki äikäntunnit?

ap on taiteilija ja sai juuri hetkensä julkisuudessa :D

9/10 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja sinäkö sitten olet saavuttanut jotain, täydellisellä äidinkielelläsi? Luulenpa että aika moni miljonääri ei osaa täydellistä kirjoittamista ;)

Vierailija
10/10 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisuus olisi mulle pahin mahdollinen painajainen. En kamalampaa ajatusta tiedä, kuin että pitäisi olla silmätikkuna ja huomion kohteena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan