Sinä nainen jolla kierukka, kuinka usein olet yhdynnässä?
Harmittaa pitää kuparikierukkaa tilanteessa, jossa seksiä ei ole edes kuukausittain miehen haluttomuuden takia. Erehdyin luulemaan että mies olisi myös sitoutunut säännöllisen seksielämään parisuhteessa etenkin kun minä olen aina yksin huolehtinut ehkäisystä.
Kommentit (7)
Mahdollisimman usein, ts useita kertoja päivässä.
Vähintään viidesti viikossa, enintään kahdesti päivässä.
Odotan sitä, että täytän 30 ja pääsen sterilisaatioon.
Voinko vaatia mieheltä sitoutumista säännöillseen seksielämään sillä perustella, että pidän kierukkaa ja olen koko pitkän suhteen ajan aina huolehtinut yksin ehkäisystä enkä ikinä antanut pakkeja miehelle? Ap
Vierailija kirjoitti:
Voinko vaatia mieheltä sitoutumista säännöillseen seksielämään sillä perustella, että pidän kierukkaa ja olen koko pitkän suhteen ajan aina huolehtinut yksin ehkäisystä enkä ikinä antanut pakkeja miehelle? Ap
Et voi vaatia seksiä keneltäkään yhtään millään perusteella. Seksi on täysin vapaaehtoinen asia.
2-3 kertaa viikossa.
Et sinä voi mieheltä kuitenkaan mitään vaatia, vaikka kierukkaa pidätkin. Ehkä ennemminkin kannattaisi keskustella sen miehen kanssa, että mistä kiikastaa.
Yhdyntöjä n. pari kertaa kuussa. Tapailusuhde ja tiesin ehkäisyä hankkiessa, että yhdyntöjä harvoin. Ihanan huoletonta.