Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen ristiriitaiset signaalit

Vierailija
16.03.2018 |

Olen ihastunut erääseen kauniiseen varattuun naiseen, jolla on aivan käsittämättömän upea vartalo. Meillä oli alun perin pientä flirttiä kuukausikaupalla ja lopulta tein haparoivan aloitteen umpirakastuneen ihmisen koiranpentumaisella asenteella. Sain pakit. Kuitenkin hän pukeutuu usein poikkeuksellisen s*ksikkäästi sellaisina päivinä, jolloin näemme ja hän on laittanut hiuksensa todella upeasti ja hän luo pitkiä kaipaavia katseita. Mutta heti, kun paljastan tunteitani tai yritän aloitteen tekoa, niin napsahtaa uudet pakit. Miksi hän käyttäytyy siten?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku kirjoittaja taas spekuloi omiaan. Kommunikaatio hänen kanssaan on aina ollut tosi mukavaa ja hän tavallaan suhtautuu muhun ihan hyvin, mutta ei kuitenkaan suostu lähtemään treffeille jne. En voi sille mitään, että tämä syö itsetuntoani todella pahasti, enkä tiedä, mitä ihmettä mun pitäisi tehdä, että hän mieltyisi muhun enemmän ja pääsisimme yhdessä viettämään vapaa-aikaakin. Ei mua todellakaan kiinnosta kukaan muu kuin hän.

Et voi tehdä sille yhtään mitään jos joku ei sinua halua. Kun sanotaan ei, se pitää uskoa. Lopeta.

Kaikesta kuvailustasi en näe niitä ristiriitaisia signaaleja. Näen ihan vaan aivan yksiselitteiset signaalit.

Siis hän on oikeasti tosi s*ksikäs ja ottaa kontaktia sekä on tosi avoin ja herkkä. Hän on jotenkin niin läsnä ja niin tarvitseva samaan aikaan. Hän katsoo todella pitkään silmiin ja liikkuu keimailevasti ja on todella sensuelli kaikin tavoin. Hänen vartalonsa on jumalaisen kaunis ja hänellä on tosi kauniit ja söpöt kasvot. Haluaisin todella tehdä hänet onnelliseksi kaikin tavoin. Miksi hän ei anna mun tehdä niin? Mun mielestäni hän tarvitsisi minunkin kosketustani. Siis oon aina tosi ystävällinen hänelle, mut kyllä mä välillä aina vihjaan, että haluaisin enemmänkin. Mut siinä sitten meneekin taas se raja. :(

Vierailija
22/35 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on muuten mahdollista, että tämä ap saa aina poistettua omista keskusteluistaan häntä kritisoivat viestit ja hänen palstahenkilöllisyytensä paljastavat viestit hetkessä? Kun taas joitain törkyjuttuja ei saa poistumaan, vaikka useampi ihminen ilmoittaisi asiattomaksi. Ap:n täytyy olla yl-lä-pidon luomus. Ja tämä viesti meni tarkistettavaksi. Paljastuit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei halua pettää eikä jättää miestään. Nauttii flirttailusta, mutta ei tajua että sinä haluat jotain muuta.

Kannattaa unohtaa. Et varmaan millään tule saamaan häntä. Hyvin todennäköisesti. Jos olet pakit jo saanut, niin viisainta unohtaa ettet joudu ahdistelusta syytteeseen.

Vierailija
24/35 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ylläpidon luomus. Kunpa olisinkin trolli, mutta kun en ole. Olen rakastunut siihen naiseen. Harmittaa, jos joku spekuloi jotain asiatonta asian vierestä. Miksi ne naisista parhaat ovat niin vaikeita saada?!?

Vierailija
25/35 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku kirjoittaja taas spekuloi omiaan. Kommunikaatio hänen kanssaan on aina ollut tosi mukavaa ja hän tavallaan suhtautuu muhun ihan hyvin, mutta ei kuitenkaan suostu lähtemään treffeille jne. En voi sille mitään, että tämä syö itsetuntoani todella pahasti, enkä tiedä, mitä ihmettä mun pitäisi tehdä, että hän mieltyisi muhun enemmän ja pääsisimme yhdessä viettämään vapaa-aikaakin. Ei mua todellakaan kiinnosta kukaan muu kuin hän.

Et voi tehdä sille yhtään mitään jos joku ei sinua halua. Kun sanotaan ei, se pitää uskoa. Lopeta.

Kaikesta kuvailustasi en näe niitä ristiriitaisia signaaleja. Näen ihan vaan aivan yksiselitteiset signaalit.

Siis hän on oikeasti tosi s*ksikäs ja ottaa kontaktia sekä on tosi avoin ja herkkä. Hän on jotenkin niin läsnä ja niin tarvitseva samaan aikaan. Hän katsoo todella pitkään silmiin ja liikkuu keimailevasti ja on todella sensuelli kaikin tavoin. Hänen vartalonsa on jumalaisen kaunis ja hänellä on tosi kauniit ja söpöt kasvot. Haluaisin todella tehdä hänet onnelliseksi kaikin tavoin. Miksi hän ei anna mun tehdä niin? Mun mielestäni hän tarvitsisi minunkin kosketustani. Siis oon aina tosi ystävällinen hänelle, mut kyllä mä välillä aina vihjaan, että haluaisin enemmänkin. Mut siinä sitten meneekin taas se raja. :(

Okei sä kuulostat jo itse asiassa siltä että suosittelen hakeutumaan terapeutin vastaanotolle. Oikeasti. Sulla on aika vääristyneitä ajatuksia pää täynnä, ja ne koskee sellaisia asioita jotka tulee sotkemaan mahdollisuutesi onnistuneisiin ihmissuhteisiin jos et tee asialle jotain. Tuskin vaatii kauhean pitkällistä työskentelyä, joten tee tulevaisuuteesi tämä investointi ja käy vaikka 10 kertaa.

Vierailija
26/35 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihastunut erääseen kauniiseen varattuun naiseen, jolla on aivan käsittämättömän upea vartalo. Meillä oli alun perin pientä flirttiä kuukausikaupalla ja lopulta tein haparoivan aloitteen umpirakastuneen ihmisen koiranpentumaisella asenteella. Sain pakit. Kuitenkin hän pukeutuu usein poikkeuksellisen s*ksikkäästi sellaisina päivinä, jolloin näemme ja hän on laittanut hiuksensa todella upeasti ja hän luo pitkiä kaipaavia katseita. Mutta heti, kun paljastan tunteitani tai yritän aloitteen tekoa, niin napsahtaa uudet pakit. Miksi hän käyttäytyy siten?

Miten voit tietää, mikä hänen elämässään on poikkeuksellisen s*ksikästä pukeutumista, kun oletettavasti näet hänet vain niinä päivinä, kun te näette toisenne? Siis miten tiedät miten hän muina päivinä pukeutuu? Mistä tiedät keitä muita ihmisiä hän näkee tai ei näe niinä päivinä kun pukeutuu viehättävästi?

Vierailija
27/35 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä nainen on varmasti ihan kaikille muillekin mukava kuin vain sinulle. Mukava ja miellyttävä käytös ei ole merkki romanttisesta kiinnostuksesta. Se, että hän ei pyydettäessä lähde kanssasi treffeille, on todella selvä merkki romanttisen kiinnostuksen puuttumisesta.

Elä asian kanssa.

Vierailija
28/35 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä pointteja tullut esiin. Itse olen 44v nainen ja suht avoin ja ystävällinen suht kaikkia olioita kohtaan. Vastuu ominaisuuksistani jääköön vastaanottajalle. Aina voi kysyä epäselvissä tilanteissa. Erään nuoren herran kanssa on tainnut tulla tenkkispookkis mutta ajattelen asian näin että keltanokat keskittykööt toisiinsa.

Elämä on valintoja ja paras valinta on mielenrauha. En ole kenellekään mitään velkaa.

Ei ole mitään kirjoittamatonta sääntöä. Mistään.

Kesä tulee. Tytöt odottaa...

Vierailija
29/35 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei ole kiinnostunut, jätä hänet rauhaan. Kuvittelet vain omassa päässäsi tuon flirttailun. Keksi jotain muuta ajateltavaa.

Vierailija
30/35 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi tehdä mitään. Voit saada naisesi vain, jos hänen miehensä kuolee tai ottaa hänestä yksipuolisen avioeron. Olen ehkä ollut naisesi asemassa. Oma mieheni ei enää jaksa katsoa ja huomioida minua aivan samalla tavalla kuin ennen, mutten ole sen takia valmis romuttamaan rakkauteen ja lojaaliuteen perustuvaa avioliitoani. Ihastuneen nuoremman miehen huomio tuntui hyvältä ja kyllä, pukeuduin ja laittauduin häntä varten. En silti aio koskaan lähteä hänen matkaansa.

Vierailija
31/35 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erehdyin kerran varattuna flirttailemaan kivalle miehelle ja tämä mies meni rakastumaan minuun päätä pahkaa kuten ap :( Siitä tuli tosi ahdistavaa ja kaikki alussa ollut kiinnostus ja kipinä hävisi sen siliän tien kun mies alkoi roikkumaan perässä kuin koiranpentu ja vannomaan rakkauttaan ja jopa uhkailemaan itsemurhalla jos en huolisi häntä. Minä taas en ollut koskaan aikeissa erota miehestäni, innostuin vain vähän liikaa, olin nuori ja huomionkipeä, toiste en tee enää sitä virhettä. Ap, tee palvelus sille naiselle ja anna hänen olla :( Usko pois, jos olisitte sielunkumppanit tai tarkoitettu toisillenne niin nainen olisi jo jättänyt miehensä ollakseen kanssasi! Sielunkumppanin kanssa tunteet eivät ole yksipuolisia. Löydät vielä sen oikean.

Vierailija
32/35 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sensuelli ja seksikäs olemus on jotain joka on hänen ominaisuus, sitä ei napsauteta päälle ja pois jotain pojankloppia varten. Ei hän ole olemassa sinua varten.

Ketään ei voi "lainata" ihan kuin hän olisi lelu. Hänellä on elämänkumppani ja tämän kanssa koko elämä, eikä vaaranna koko elämäänsä koska nuori poika haluaa leikkiä hetken.

Mitä luulet että aviorikos tarkoittaa? Avioeroa, lasten kodin rikkoutumista, kodin myyntiä, taloudellisia ongelmia, ystäväpiirin ja puolison suvun menetys, koko loppuelämä olet tekemisissä eksän ja tämän uuden puolison kanssa lasten takia.

Ja tähän pitäisi ryhtyä että hiukan häiriintynyt nuori mies saisi kerran kieriskellä lakanoissa vanhemman naisen kanssa.

Vierailija
33/35 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5

Vierailija
34/35 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hittoo? :D

OT:

Ite flirttailen ihan huvikseen miehille, tässä vuoden mittaan oon flirttaillu yhelle tyypille joka nyt sitten paljastui varatuksi (ei oo sanonu mulle, kuulin muuta kautta). Tykkään flirttailusta ja koska tämä kyseinen mies ei oo kertaakaan ilmaissut että käytökseni häiritsee häntä nii olen jatkanut puuhiani. Aiemmin flirttailu on ollut vain kehonkieltä, nauramista ja miehen kehumista, nyt oon lisäks "vahingossa" koskettanu häntä. Mies käyttäytyy edelleen ihan normisti, hakeutuu seuraani yms. Hieman hämmentää, luulin että viimestään tuo koskettelu sais hänet varattuna kiusaantumaan tai jotain mutt ei näköää sitt.

Mutt toisaalta oon täs miettiny ett mies on vähän sairaalloisen narsistin oloinen (en todellakaan tässä kertomieni asioiden takia vaan muut painavammat asiat syynä) niin ehkäpä se vaan sitt on mielissään ku joku "tykkää" siitä ja se sitt kuvittelee pitävänsä mua jossain otteessaan?

Oikeestaan se ei haittaa, saanpahan flirttailla :D

Vierailija
35/35 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillänne voi olla kemiaa, mutta hän varattu. Eli homma jää flirtin tasolle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi