Taas se lähestyy... Tuo yksinäisten painajainen nimittäin neljän päivän vappu
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Minä haluaisin viettää kaikki juhlapyhät yksin. Voisi katsella leffoja, pelailla, lukea, syödä, nukkua, ulkoilla jne. Ihan kaikessa rauhassa ja omaan tahtiin. Voisi juoda, jos siltä tuntuu, eikä tarvitsisi kenenkään takia herätä aamulla. Voisin maata vaikka 3 päivää sängyssä jos niin haluaisin.
Sulla on täysi oikeus siihen
Jos viihtyy yksin, niin kaikin mokomin. Jos ei viihdy yksin, niin yksi hyvä vinkki: vapaaehtoistyö. Sinne on kaikki tervetulleita ja sieltä voi löytää myös ystäviä. Katso esim. Hiiop100.fi
Miksi vietät vappua neljä päivää, varsinkin jos et pidä siitä? Minulla vappu alkoi eilen klo 18 ja päättyy tänään iltapäivällä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi vietät vappua neljä päivää, varsinkin jos et pidä siitä? Minulla vappu alkoi eilen klo 18 ja päättyy tänään iltapäivällä.
ap tuskin on täällä tänään ;D
Vierailija kirjoitti:
pakko nostaa tämä ylös
Tukehdu paskaas!
Minä haluaisin viettää kaikki juhlapyhät yksin. Voisi katsella leffoja, pelailla, lukea, syödä, nukkua, ulkoilla jne. Ihan kaikessa rauhassa ja omaan tahtiin. Voisi juoda, jos siltä tuntuu, eikä tarvitsisi kenenkään takia herätä aamulla. Voisin maata vaikka 3 päivää sängyssä jos niin haluaisin.