ällöttävä pillu?????
Itse olen nainen ja melko tyytyväinen onmaan tussuuni. Täällä on ollut puhetta häppäreiden koosta jne...
ítseni mielestä naisen värkki on jotenkin ällöttävä, vaikka olis kuinka puhdas ja " normaalin" näköinen.
Mielessäni olen miettinyt, että mikäköhän laisia tussuja miehet kohtaa, mikä on ollut ällöttävintä. Haju, maku, liikaa karvoja..
Kommentit (11)
jos todella olet sitä mieltä, että tarjoat kumppanillesi jotain sellaista mikä on ällöttävää, haisevaa, karvaista....? sinulle on ilmeisesti jo lapsena iskostettu päähän, että seksi on likaista ja " ne" paikat hävettäviä.
minusta (nainen) värkkini ei nyt ole suorastaan kaunis, mutta sympaattinen, ja samalla kiihottava. ymmärrän hyvin, miksi miehet hullaantuvat tuohon pimperoiseen...
... mutta aina se kauniinpi on kuin penis!
Onneksi ei tarvitse itse sitä katsella, haistella ja maistella, riittää kun se tuottaa mulle mielihyvää ja mies tykkää!
Tyydyn tähän!
Ps. Eikä mua kyllä ällötä oma alapääni vaikken sitä niin kauniina pidäkkään ja tiedän myös, koska se on puhdas enkä kuvittele hulluja...
Mieluummin tarjoan miehelle jotain, mitä hän todella vonkaa ja olen haluttava, kiihottava ja valloitettavissa oleva NAINEN :)
Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa. Minä olen todellakin törmännyt rumiin pilluihin, joita on hajun ja maun, ulkonaäön perusteella ei viitsisi maistella, haistella.
Täällä rumapilluiset taas yrittää pönkittää itseluottamustaan... Naisilla tuntuu olevan yksinoikeus haukkua miesten kaluja, vaikka oma värkki olis mikä ämpäri tahansa...
Näin miettiin avioliitossa onnellisesti oleva, 2 kertaa viikossa seksiä harrastava, tavallinen mies...Vierailija:
Itse olen nainen ja melko tyytyväinen onmaan tussuuni. Täällä on ollut puhetta häppäreiden koosta jne...
ítseni mielestä naisen värkki on jotenkin ällöttävä, vaikka olis kuinka puhdas ja " normaalin" näköinen.
Mielessäni olen miettinyt, että mikäköhän laisia tussuja miehet kohtaa, mikä on ollut ällöttävintä. Haju, maku, liikaa karvoja..
todennäköisesti ap:lla ei todellakaan ole tavanomaista rumempi tai haisevampi värkki, vaan hän KOKEE sen sellaiseksi. joten ongelma on psyykkinen ja rajoittaa lultavasti paljonkin seksielämää.
... ja voiko sen mieltää " haukkumiseksi" jos itse " haukkuu" omaa värkkiään...??
1. " Silakan haju"
Sellainen todella löytyy joillakin ominaistuoksuna ja joka niin voimakkaana, ettei viihdy edes saman peiton alla.
2. Karvas maku
Yritä siinä nuolla, kun vedet valuu silmistä ja lounas tulee takaisin
3. Tuhero
Paksu naava peittää kohteen. Kiharat kruunaavat kammottavuuden. Omiaan tehostamaan numero 1. 2. turnoffeja
4. Omituisen pitkät ja roikkuvat häpyhuulet
Sellaiset, jotka joutuu vetämään sivuun rullalle, jos mielii sisälle
5. Kaiku
Jos kuulee oman äänensä vastaavan kaikuna jostain hallin takaseinästä...
Kaikilla ihmisillä on oma ominaishajunsa. Kokeile vaikka suihkauttaa samaa hajuvettä useammalle eri naiselle ja käy 10 minuutin päästä haistamassa miltä se heidän käyttämänään tuoksuu. Ihan kuin eri hajuvedestä olisi kyse. Ominaishajulleen (ja siitä päätelleen myös ominaismaulleen) ihminen ei voi mitään.
En kaiketi syyttänyt ketään huonosta hygieniasta. Tiedän kokemuksesta, että silakkamarkkinoita ei saa pois pesemälläkään ja siinä ei paljon hajuvedet auta.
onneksi on erilaisia makuja ja mieltymyksiä miehilläkin. Toi oli vaan mun top 5.
Naiset voisivat esittää omia top vitosiaan meistä miehistä. Löytyykö meistä esim. haisuleita ?
ja voi herrajee miltä haisee päivän pöksyissä hautonut kusinen kalu! miehen kusi on varmaan hormonaalisista syistä väkevämpää kuin naisen, ja mieskullat eivät edes pyyhi elintään kusikeikan jälkeen (kertokaapa miksi, oi miksi?) vaan vähän vaan ravistelevat, joten kusi jää nahkaan haisemaan. tämmöistä elintä joku mahtiori sitten tarjoaa suihin otettavaksi.... kammo!
hien haju taas ei pahemmin häiritse, jos se ei ole eltaantunutta ja " likaisen" tuntuista. jos taas hengitys lemahtaa, se on sataprosenttinen turn off. monella miehellä on myös voimakas jalkahien haju, ja sekin sänkypuuhissa on varsin kauhistuttavaa.
joten kipin kapin kaikki suihkuun ennen sänkypainia!
hakeudu terapiaan