Käykö muiden miehet strippibaareissa??
Kommentit (20)
tai sit käy päivä-aikaan " lounastauolla" , jota ei kyllä yleensä ole, kun pienessä liikkessä yksin töissä.
ja olisin loukkaantunut. varsinkin jos se selviäis jostain visa-laskusta eikä edes ite kertois.
kavereitten houkuttelemana, kertoi itse käyneensä.
Sanoi että ne muijat ei ole niin ihania että niitä viitsii katsella. Melkein nolotti niitten puolesta kun semmosella elantonsa hankkivat :D .
Haluaisin ehdottomasti käydä strippibaarissa. Nimenomaan sellaisessa missä nainen strippaa. (Miesten esitykset tuntuvat niin hölmöiltä).
juomassa , mutta tuo private stripparin katsominen menee todellakin yli! :(
t 2
kun ei varsinaista baaria, ole että on pakko mennä privattiin jos kerta. ei minusta olis luonnollista edes ryypätä jos alaston akka (anteeksi sisaret) hieroo vieressä itseään tankoon. tai niinhän sitä sanotaan että: sama se missä sitä ruokahalua kasvattaa, kunhan menee kotiin syömään.. t:4
Mies kertoi vaan käyneensä ' pillubaarissa' mutta pitääkin kai kuulustella tarkemmin vielä. Ei muakaan ihan kauheesti (kai) haittaa että kävi, mutta jos on jonkun yksityisjutun ottanut niin sit kyllä tulee sanomista ihan tosissaan.
-ap
tosin oli silloin aika " juubassa" . Mutta ei ole innostunut niihin menemään, menee mieluummin tavalliseen baariin ukkoporukassa ryyppäämään
miehestä vaan normaalia se ?? mitäköhän jos mä tilaisin tänne kotiin private mies stripparin?
ei mun mies kyllä selvinpäin sinne menis , mutta kännissä on aivan eri ihminen kerrankin katsoin meidän dikikameran kuvia ja siellä oli joku muija meidän saunassa pyyhe tosin ympärillä mä kysyin et mitä helvettiä kuka tää on niin oli kaverin ja jonkun muijan kanssa baarista tulleet meille saunomaan!!! mitäköhän tuosta te ajattelisitte?
en luota enään mieheeni yhtään jos on kännissä baarissa kerran oltiin samaa aikaa niin meni sellasta 18-20v muijaa puristelemaan pakaroista ja mä vieressä . aina kyllä väittää ettei ole koskaan pettänyt!! ?? OHO nyt kävin purkamaan sitten oikein urakalla .
olisin kyllä jo häipynyt aikoja sitten jos noita lapsia ei olisi ja tätä taloa
mulla on jo tunteitakin kuollut tuohon ukkoon
kaikki muut äijät aina kuolaamassa perääni mutta en välitä .
2
ainakaan meidän yhdessäoloaikana. Jos on menty baariin, on menty aina yhdessä. Viihtyy hyvin kotisohvalla ja pyytää minua hoitamaan strippaukset ;)
alkoi jotenkin vitutus käyrä nousta kybälle!!!! :(
pitäisköhän kipasta kauppaan ostamaan 1 situkka kun yksin olen kotosalla jos se rauhottais
2
Varsinkin tuo että puristelee jotakin pimuja sillon kun sä oot näkemässä ...pakko miettiä että mitä se sit tekee kun et oo vahtimassa.
-ap
olet vielä nuori ja sulla on elämä edessä älä tuhlaa sitä johonkin naurettavaan luuseriin. haluatkos 80v kiikkustuolissa miettiä että hukkaan meni sekin elämä? mietis nyt. maailma on täynnä ihania, uskollisiakin miehiä. mä ainakin lemppaisin. ja sen teinkin 2v sitten vaikka meni elämä ihan uusiksi, oli talot ja lainat meilläkin. nyt kumminkin olen löytänyt paaaaaaaaaaaaljon paremman ukon ja olen hemmetin onnellinen.
ja käy hakemassa sitä siideriä;)
mutta ukkos on possu, mitä en itse ikimaailmassa katselis päivääkään. en edes talon (velkojen) ja lasten takia. dr,phil sanoi juuri lapset ovat mieluumin rikkinäisestä kodista, kuin elävät sellaisessa. ja phil tietää.. ;)
ja tiedän että tuolla on parempiakin miehiä nyt on vaan ajatellu noita lapsia mutta jokus mun on käytävä ajattelemaan itseänikin ja olen 29v
2
Minua loukkasi siinä se, että ei ollut kertonut minulle. Yhtäkkiä miehen kaveri vaan töksäytti kahvipöydässä kylässä ollessaan (puhuttiin maahanmuuttajista), että siellähän ne on persettä heiluttamassa ne virolaiset naiset... että ei niillä mitkään ruususet oltavat Suomessa ole. " Muistat varmaan, että ei ollu edes mitään erityisen kauniita."
Minä siihen sitten, että ai miten niin muistat... tuntui pahalta. :(
tai päinvastoin. Tärkeintä on tietysti se mitä itse tunnet ja ajattelet asiasta, ei se mitä yksikään toinen tekee...
a
ei kyllä minusta tuntunut yhtään kivalle :(
kävin vaan enemmän ajattelemaan inhottavia raskausarpiani ja roikku tissejäni
mieheni sitten mielummin haluaa jossain kopissa katsoa private stripparia joka on hyvä kroppainen :(
naimisissa ollaan ja 2 lasta