Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Entä jos osa narsisteista onkin vain valaistuneita henkilöitä

Vierailija
16.03.2018 |

Egojen leikit ei enään vain tunnu missään eikä ihmisten egoille aiheutuva kärsimys vaan enään kosketa. koska jos joku antaa egoon kohdistuvien loukkausten aiheuttaa itselleen kärsimystä niin silloin on sen tarpeessa. kipu on opettaja. Ihmissuhdeasiat ym. on pelkkää näpertelyä isossa mittakaavassa.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ovat kehityksessään häiriintyneitä. He ovat jääneet henkisiltä kyvyiltään taaperoikäisen tasolle. Käytöksessä on yhtäläisyyksiä pieneen lapseen. Kuulostaako valaistuneelta? Ja se on "enää", ei "enään".

Vierailija
2/48 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin suurin osa varmaan on vajukkeja mut osa ''valaistuneista'' saattaa käyttäytyä välillä samoin kun narsistit.

Toisten grammarin korjaaminen se vasta onkin isossa mittakaavassa puuhastelua :)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

narsismista syyttelijät ovat pimeydessä eläviä laskelmoijia, valehtelijoita, ja hengellisesti taantuneita sosiopaatteja

Vierailija
4/48 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tämä palstalle muka-syvällisiä oivalluksia kirjoittelu on suuressa mittakaavassa? Jotain edistyksellistä ja valaistunutta toimintaa vai?

Vierailija
5/48 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

no valaistunut on kyllä tyhmä sana, mut en tiedä millä sen vois oikein korvata. olis se kiva jos ihmiset olis vähemmän egoistisia. Sama se on välillä skriivailla jonnekin vauvapalstallekin jos sillä olis vaikutusta ihmisten kollektiiviseen tietoisuuteen. luithan säkin ton alotuksen näköjään. En mä kyllä sinällään väitä et tällä mitään vaikutusta mihinkään tietenkään olis. kunhan kirjotin huvikseen.

ap

Vierailija
6/48 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

NarcissistsUnited kirjoitti:

narsismista syyttelijät ovat pimeydessä eläviä laskelmoijia, valehtelijoita, ja hengellisesti taantuneita sosiopaatteja

"Hengellisesti taantunut" sosiopaatti olet itse. Hengellisyys liittyy uskonnollisuuteen. Henkiset kyvyt psykiatriaan ja kognitiotieteisiin.

Se on totta, että iltapäiväroska ei anna pätevyyttä kenenkään persoonallisuuden analysointiin. Siihen vaaditaan kuuden vuoden lääkäriopinnot+noin kuuden vuoden erikoistuminen sekä kattavat testit.

Narsismi kuuluu sosiopaattisiin häiriöihin, kuten myös psykopatia.

Vierailija
7/48 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Egojen leikit ei enään vain tunnu missään eikä ihmisten egoille aiheutuva kärsimys vaan enään kosketa. koska jos joku antaa egoon kohdistuvien loukkausten aiheuttaa itselleen kärsimystä niin silloin on sen tarpeessa. kipu on opettaja. Ihmissuhdeasiat ym. on pelkkää näpertelyä isossa mittakaavassa.

Luulisin, että tuossa on vain yksi puoli egoon liittyvistä asioista. Jos narsisti olisi valaistunut henkilö hän ei pyrkisi muokkaamaan toisia tai hyväksikäyttämään heitä. Mutta ainakin mun äitini, jota epäilen narsistiksi halusi muuttaa ja muokata minua. Millä vtun oikeudella? Kerropa.

Vierailija
8/48 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsismin idea on egon pönkitys ja oma kuviteltu ylivertaisuus muihin verrattuna, kun taas valaistumisessa on kyse egon kadottamisesta. En keksi miten nämä voisi sekoittaa toisiinsa....? Anna esimerkkejä tai jotain. 

Vierailija
9/48 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isäs oli loukkausten tarpeessa kun sua teki.

Vierailija
10/48 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

niin suurin osa varmaan on vajukkeja mut osa ''valaistuneista'' saattaa käyttäytyä välillä samoin kun narsistit.

Toisten grammarin korjaaminen se vasta onkin isossa mittakaavassa puuhastelua :)

ap

Mitä tämä tarkoittaa? Toisten ajatusten korjaamistako ? Tajuatko, että terve-egoinen ei todellakaan tarvitse sitä. Siis yksi hirveimmistä asioista, joita voit toiselle tehdä on kuvitella, että SUN KUULUU KORJAILLA HEIDÄN AJATUKSIAAN. Olet siis sairas, jos niin uskot, olet kuin MUN ÄITI. Sairas. Egosi on niin heikko, että sen pitää "korjailla" muita, koska eihän sulla ole muuten hyvä olla, kusipäää.

Vierailija
11/48 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on valaistunut? Valaistuminen vaikuttaa tuon määritelmän mukaan autistiselta käyttätymiseltä. Kenties aikoinaan valaistuneina pidettiin joitain autismin kirjon henkilöitä joilla oli korkea älykkyys.

"Valaistuminen" saattaa myös johtua muutoksista hormonitoiminnassa ja/tai aivojen välittäjäaineissa.

Myös seksuaalista välinpitämättömyyttä pidetään kaiketi valaistumisen merkkinä, joten valaistunut on aseksuaali asperger. 

:) :) :)

Vierailija
12/48 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NarcissistsUnited kirjoitti:

"Hengellisesti taantunut" sosiopaatti olet itse. Hengellisyys liittyy uskonnollisuuteen. Henkiset kyvyt psykiatriaan ja kognitiotieteisiin.

Se on totta, että iltapäiväroska ei anna pätevyyttä kenenkään persoonallisuuden analysointiin. Siihen vaaditaan kuuden vuoden lääkäriopinnot+noin kuuden vuoden erikoistuminen sekä kattavat testit.

Narsismi kuuluu sosiopaattisiin häiriöihin, kuten myös psykopatia.

Ei auta pelkkä opiskelu narsistin tunnistamiseen. Varsinkaan covert tyypin. Sanoisin että pitää olla omakohtainen uhrikokemus että pystyy ymmärtämään mistä on kyse. Sen jälkeen kun koodisto avautuu onkin narskujen spottaaminen varsin helppoa.

Vierailija
13/48 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vapaasti saavat olla valmistuneita sen paremmin joutavat pysymään kaukana minusta.

Vierailija
14/48 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Mitä tämä tarkoittaa? Toisten ajatusten korjaamistako ? Tajuatko, että terve-egoinen ei todellakaan tarvitse sitä. Siis yksi hirveimmistä asioista, joita voit toiselle tehdä on kuvitella, että SUN KUULUU KORJAILLA HEIDÄN AJATUKSIAAN. Olet siis sairas, jos niin uskot, olet kuin MUN ÄITI. Sairas. Egosi on niin heikko, että sen pitää "korjailla" muita, koska eihän sulla ole muuten hyvä olla, kusipäää.

Ja siis kyllä, tulin haastamaan sut kaksintaisteluun, ap, alapa vastailla.

Vierailija
15/48 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Käy välillä lenkillä äläkä rassaa päätäsi valaistumisella ja muulla hömpällä.

Vierailija
16/48 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valaistuneella henkilöllä ei liene tarvetta hyväksikäyttää tai vahingoittaa ketään, tai tavoitella omaa etua toisen kautta.

Vierailija
17/48 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis moni palstalla ei ole tainnut tavata narsistia, joka olisi koittanut "korjailla" heidän ajatuksiaan, siis lapsesta saakka, eli että sulla olisi tällainen vanhempi. Ja että se korjailu ja sen oikeuttaminen siltä vanhemmalta jatkuisi vielä lapsen aikuisuuteen saakka. Mulla oli tällainen narsistinen vanhempi, ja siis muiden ajatusten muuttamisen tarve on sairainta, mitä olen kokenut. Haluan tappppaaa sumeilematta kaikki sellaiset ohmiset, joilla on tämä tarve. No niin typerys, joka siellä jo alat vouhottaa, haluatko sä koskaan asioita, joita sä et tee? Niin. Muista se, kun luet tuon taannoisen lauseen.

Mun ajatuksia on äitini kuvitellut omaavansa ihan oikeuden korjailla, vaikuttaa niihin pakonomaisin keinoin ja rangaistuksin, kysynpähän vaan, että millä oikeudella? Jos ei osaa lasta kasvattaa ohjaamalla ja neuvomalla siihen suuntaan, mihinnitse haluaa, niin ei ole mikään valaistunut, vaan vtun pelle ja tosi huononkasvattaja ja siinä vaiheessa katsellaan peiliin. Katso säkin vaan ap sinne. Sulla ei ole muille mitään asiaa.

Vierailija
18/48 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Käy välillä lenkillä äläkä rassaa päätäsi valaistumisella ja muulla hömpällä.

Ai mä menisin lenkille? Mitä varten? Aloittajahan se tässä päätään vaivaa valaistumishömpällä, en minä. Opettele lukemaan.

Vierailija
19/48 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa joskus ajatellut työpaikalla. Muut tuohtuvat välillä ihan tyhjästä ja ääniä korotetaan, sitten loukkaannutaan. Itse en edes huomaa, ellei joku tule minulle selittämään tilanteita jälkeenpäin. :) Onneksi olen itse suht hiljainen enkä loukkaannu typeristä asioista. Jos olisin kunnianhimoinen jyrä, välinpitämättömyyteni vinkujien nillityksestä aiheittaisi varmasti lisää nillitystä.

Vierailija
20/48 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa joskus ajatellut työpaikalla. Muut tuohtuvat välillä ihan tyhjästä ja ääniä korotetaan, sitten loukkaannutaan. Itse en edes huomaa, ellei joku tule minulle selittämään tilanteita jälkeenpäin. :) Onneksi olen itse suht hiljainen enkä loukkaannu typeristä asioista. Jos olisin kunnianhimoinen jyrä, välinpitämättömyyteni vinkujien nillityksestä aiheittaisi varmasti lisää nillitystä.

Jos et manipuloi muita etkä koita hyötyä heistä tai kuvittele, että sulla on oikeus korjailla toisia tai heidän ajatuksiaan, niin ei liene narsismia tuo. Tosin outoa, ettet kykene edes tunnistamaan, mistä muut pahoittavat mielensä ja siltä pohjalta tuntemaan empatiaa heitä ja heidän tunteitaan kohtaan, mutta jos asiat ovat oikeasti todella pieniä, niin ei sitä aina voi tajuta, miten se loukkasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän