Käyttävätkö jotkut naiset oikeasti samoja rintaliivejä monta päivää putkeen?
Tuohan on sama kuin käyttäisi samoja kalsareita monta päivää 🤢
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Jos tulee usein miehen kanssa ollessa b.vaginoosi,voiko se kertoa pettämisestä? Sori ap kun tungin ketjuusi, mutta tämä aihe olisi kiinnostavampi kuin alk.per.
Kyllä se saattaa johtua siitä. Ei tietenkään ole mikään varma juttu. Itselläni ei ole tullut bakteerivaginoosia enää kun lakkasin harrastamasta seksiä ex mieheni kanssa. Naisella jonka kanssa nykyään seurustelee oli bakteerivaginoosi. Tämän sain myöhemmin tietää, kun avautui minulle siitä, että pimppi haisee naisystävällä. Olen ehkä outo, mutta kuuntelen edelleen ex mieheni vuodatuksia elämästään. Tavallaan tunnen sääliä häntä kohtaan kun ei se onni löytynytkään sieltä aidan vihreämmältä puolelta. Itse nykyään onnellisessa suhteessa eikä ole emätintukehduksia. :D
Miten muuten selittää toistuvat tulehdukset kuin sillä, että mies tuo aina vieraan bakteerikannan naiselleen kun palaa "reissuiltaan"?
Jollei sitten itse lorttoile menemään eri miesten kanssa.
Ainakin minulla sillä "oikeiden asioiden listalla" on paljon tärkeämpiäkin asioita kuin rintaliivit. En myöskään jaksa pestä käsin joka ilta rintaliivejä, sitä muutakin puuhaa on niin paljon.