Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käyttävätkö jotkut naiset oikeasti samoja rintaliivejä monta päivää putkeen?

Vierailija
15.03.2018 |

Tuohan on sama kuin käyttäisi samoja kalsareita monta päivää 🤢

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari-kolme viikkoa menee samoilla ellei ole jostain syystä erityisen voimakasta hikoilua.

Vierailija
22/44 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua opastettii alusvaateliikkeessä siihen että aina illalla pitää huuhdella liivit vedellä ja pistää kuivumaan. näin hiki lähtee. livejä ei saa pestä koneessa kovinkaan usein jotta ei menisi huonoksi. toki tässä on myös pesupussin käyttö jos koneessa pesee ja paras olisi iha käsin.

joten kyllä käytän noin viikon samoja liivejä mutta huuhtelen vedellä joka ilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennemminkin sama kuin käyttäisi samoja farkkuja pari päivää. Ei tisseistä mitään likaa sen enempää tule päivässä kuin vaikka jaloista. Pikkarit eriasia.

Vierailija
24/44 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muut vaatteet vaihdan joka päivä, ja joka päivä käyn aamulla suihkussa. Ei mulla liivit niin paljon likaannu, vähä saattaa olla kosteutta tissien alla, mutta yön aikana ne liivit kuivaa eikä ne haise millekään. En harrasta urheilua enkä tee fyysistä työtä.

Vierailija
25/44 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä työttömällä ole varaa ostaa liivejä. Vanhoilla retaleilla mennään. Ompelulanka ja neula tulee tutuksi. Kotona ollaan ilman liivejä, että säästyy.

Vierailija
26/44 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennemminkin sama kuin käyttäisi samoja farkkuja pari päivää. Ei tisseistä mitään likaa sen enempää tule päivässä kuin vaikka jaloista. Pikkarit eriasia.

Kai ne farkut rintsikoita enemmän likaantuvat. Rintsikat on kuitenkin vaatteiden alla, ei ne siellä juuri likaannu, jollei helteellä tai urheillessa hikoile. Farkuillevoi tippua ruokaa, lahkeet kuraantua, istua likaiselle tuolille ja kyllä ne haaruksista voi alkaa haiskahtaa.

Vierailija
27/44 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mun jalat hikoaa, joten sukat vaihdan joka päivä, mutta ei mun tissit haise tai normaalisti hikoile. Urheillessa urheilurintsikat ja ne toki pitää pestä useammin.

Vierailija
28/44 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua olisi pestä liivit joka päivä. Vaihdan eri vatteet ja niihin sopivat liivit. Meillä ei pestä muutenkaan pyykkiä joka päivä. Housut ja keittiöpyyhkeet, pikkupyyhkeet ja tyynyliinat pestään aina sunnuntaiaamuna, se on hyvä systeemi. Meillä ei ole pyykkikoria, se systeei ei toiminut meillä. Hienot puseroni pesen käsin.  Mieheni vaaleita paitoja en myöskään pane koneeseen. Hän kai pesee jotenkin ämpärissä liottaen , en ole seurannut. Hän myös  itse silittää ne.

Vierailija
29/44 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla, että joku ostaa 100 e liivejä. Kirpparilta saa ilmaiseksi käyttämättömiä, olleet jollekin virheostoksia.

Vierailija
30/44 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

oksennus. ja mammat haukkuu miehiä hygienianpuutteesta

Vierailija
31/44 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva kuulla, että joku ostaa 100 e liivejä. Kirpparilta saa ilmaiseksi käyttämättömiä, olleet jollekin virheostoksia.

Aika hyvä tuuri jos löytää oman kokoiset. Itse en ainakaan ole törmännyt koskaan kirpparilla käyttämättömiin 65D-kokoisiin rintsikoihin.

Vierailija
32/44 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mun jalat hikoaa, joten sukat vaihdan joka päivä, mutta ei mun tissit haise tai normaalisti hikoile. Urheillessa urheilurintsikat ja ne toki pitää pestä useammin.

Mulla ei ole farkut jalkoterissä.

Vierailija
33/44 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä liivejä, onneksi. Rinnat kuulemma roikkuvat helpommin, kun käyttää liivejä. Tutkimus löytyy tästä googlaamalla.

Lopetin käytön iho-ongelmien takia.

Vierailija
34/44 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai ne farkut rintsikoita enemmän likaantuvat. Rintsikat on kuitenkin vaatteiden alla, ei ne siellä juuri likaannu, jollei helteellä tai urheillessa hikoile. Farkuillevoi tippua ruokaa, lahkeet kuraantua, istua likaiselle tuolille ja kyllä ne haaruksista voi alkaa haiskahtaa.

Lähinnä ajoin takaa sitä, että tissit ei ole sen enempää vaatetta likaavat kuin reidet ja sääret ja siksi ei tarvitse vaihtaa päivittäin kuten alushousut. :) Hieman huono ulosanti oli ehkä.

Vierailija
35/44 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun tarjouduit ostamaan minulle joka päivälle uudet liivit a 160 e

Vierailija
36/44 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintaliivit ovat toki kalliita, mutten siitäkään huolimatta ymmärrä sitä, että samoja liivejä käytetään monta päivää putkeen. Itse vaihdan rintaliivit päivittäin, kesällä voin olla ilman. Sijoittaminen oikeisiin tarpeellisiin asioihin on viisautta, hyvät ihmiset. :)

Vierailija
37/44 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole minulla farkut haissut haaruksista paitsi kerran kun oli bakteerivaginoosi jonka sain ilmeisesti ex mieheltäni tuliaisena kun oli käynyt pettämässä.

Vierailija
38/44 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulee usein miehen kanssa ollessa b.vaginoosi,voiko se kertoa pettämisestä? Sori ap kun tungin ketjuusi, mutta tämä aihe olisi kiinnostavampi kuin alk.per.

Vierailija
39/44 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon pessyt viimeksi varmaan 2kk sitten,yääk. Kun yhdet rintsikat maksaa sen 100e niin ei työttömällä oo varaa monia omistaa.

No luulis että siinä tapauksessa niitä satasen rintsikoita haluaisi edes hoitaa hyvin. Estääkö sun työttömyys jotenkin pesemästä niitä?

Vierailija
40/44 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän muulloin, mutta en kesäkuumalla. Kesällä voin hikoilla, talvella en. Vaihdan siis samaan tapaan kuin kotivaatteetkin: käytän niin monta päivää, kunnes ne ovat likaiset. Joskus likaantuu nopeammin, joskus hitaammin.

Eikä minun rinnoistani vuoda mitään eritettä, siksi rintaliivejä ei voi verrata alushousuihin.