Yökylässä Maria Veitola - Laura Huhtasaari
Kohta alkaa, popparit on valmiina ja viini kaadettuna lasiin :)
Kommentit (541)
"Karjala takaisin"
Tulee mieleen se yks Louis Theroux -jakso, tietänette mitä tarkoitan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä lämmitin lihapiirakan ja väliin hk:n sinistä, sinappi-kurkkusalaattia, ketsuppia ja juustoa.
Nyt on kunnon persun ruokaa.
No, en ole persu ;) tykkään vaan lihiksestä :)
Vierailija kirjoitti:
Mä lämmitin lihapiirakan ja väliin hk:n sinistä, sinappi-kurkkusalaattia, ketsuppia ja juustoa.
Mä syön lakuja. Erivärisiä. Suklaiset maistuu hyvältä. :)
Keittiössä syödään eikä olohuoneessa. Meillä syötin lapseni keittiössä. Voileipä kädessä ei zseikkailtu ei myöskään vieraat lapset.
Huomasitteko, että vessan ovessa lukee pisula.
Mää syön kyrsää. Ja sitä lapsenkin himoitsemaa Karjalaa päälle.
Laura on hyväntuulinen hönö ja Maria taas ärsyttävä ja asenteellinen. Raskasta katsottavaa tämä ristiriita.
Tämä se aina naurattaa :D
"Huhtasaaren Porin-asunnon kaksi ikkunaa rikottiin joulun 2017 aikana ja asiasta tehtiin rikosilmoitus. Huhtasaaren mukaan asuntoa on aikaisemminkin vandalisoitu. Joulukuun alussa talon seinään oli maalattu spray-maalilla teksti ”homohuora”"
Jonnet taas asialla ihan varmasti.
Laura ei suostu tuomitsemaan rasismia!! Huh huh mikä tyyppi..
Laura jakaa artikkelin, jota ei lukenut. Mites se lähdekritiikki? Ja räplää kännykkää ajaessa. Lainsäätäjä?! :D
Vierailija kirjoitti:
Laura on hyväntuulinen hönö ja Maria taas ärsyttävä ja asenteellinen. Raskasta katsottavaa tämä ristiriita.
Minulle on todella vaikeaa katsoa Mariaa, koska Maria ei ole avoin. Marialla on sulkeutunut puhetyyli ja sulkeutunut elekieli ja se on todella vaikeaa seurattavaa. Hän ei suinkaan helpota kohtaamista kuten ulospäinsuuntautunut ja avoin ihminen tekisi.
Miksi minä en voi muuttaa asumaan jonkun järvenrantakartanoon, koska viihtyisin siellä paremmin? Olisiko se ihmisoikeus ja tasa-arvoa?
Liikaa on toi lapsi äänessä ja pääosassa.
Maria yrittää saada Laurassa aikaan jotain vihapuheryöppyä. Rasittavaa katsottavaa.
Suljin töllön.
Vierailija kirjoitti:
Huomasitteko, että vessan ovessa lukee pisula.
Varmaan, kun se mainittiin heti ensimmäisenä.
Kovi n on jäykkä ja pingottunut tämä Huhtasaari.
Vierailija kirjoitti:
Tämä se aina naurattaa :D
"Huhtasaaren Porin-asunnon kaksi ikkunaa rikottiin joulun 2017 aikana ja asiasta tehtiin rikosilmoitus. Huhtasaaren mukaan asuntoa on aikaisemminkin vandalisoitu. Joulukuun alussa talon seinään oli maalattu spray-maalilla teksti ”homohuora”"
Jonnet taas asialla ihan varmasti.
Tuossa ei ole mitään hauskaa. En pidä persuista enkä Laura Huhtasaaresta. Silti on säälittävää ja väärin tuhota ja sotkea toisen omaa.
Karjalaa!
Lapsi haluaa Karjalaa!