Mikä Bile-Danissa iskee teihin naisiin?
Miksi kaikki naiset käy niin kuumana Bile-Daniin?
Kommentit (86)
Bile dani on yrittänyt iskeä mua. Sen niin limaiset jutut ja se tyyli mikä sillä on heitellä niitä iskurepliikkejä.. Voi luoja mikä tapaus. Sanoin hänelle, että tiedätkö miltä sä oikeasti kuulosta. Noi sun jutut tehoaa bimboihin. Mieheni oli samassa baarissa ja tuli pöytään ja sanoi bile danille, että meneekö vielä kauan pitäs vaimon kanssa päästä nauttii illasta. Ai anteeksi en mä nyt sillai. Se ihminen jäi vaivaamaan pitkäksi aikaa. Mietin, että kuka oikeasti lankeaa siihen ja niihin juttuihin.
Yäk.. Enpä tienny kuka on, mutta no nyt valitettavasti tiedän. Joo ei ole kyllä minun tyyppiä. On hän sen verran itsekeskeisen oloinen tapaus. Ilmeistä huokuu ylimielisyys.
En tosin kyllä minäkään olisi hänen tyyppiään.
No niin. Tässäpä kaikki Danin kuvat, jotka multa löyty. Siellä on myös Nakukympistä bonuskuvia. :D
ei iske kehenkän paitsi idiootteihin, jotka ajattelevat "muiden aivoilla" eli näin:
- "minun pitää olla kiinnostunut bile-danista koska mediassa muutkin ovat kuulemma kiinnostuneet ja itsetuntoni on kohdillaan jos teen mitä muutkin tekevät eli olen jotain silloin kun yritän tehdä näin
Daniel Lehtonen eli omituisesti lempinimetty bile-Dani on FAS-lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Bile dani on yrittänyt iskeä mua. Sen niin limaiset jutut ja se tyyli mikä sillä on heitellä niitä iskurepliikkejä.. Voi luoja mikä tapaus. Sanoin hänelle, että tiedätkö miltä sä oikeasti kuulosta. Noi sun jutut tehoaa bimboihin. Mieheni oli samassa baarissa ja tuli pöytään ja sanoi bile danille, että meneekö vielä kauan pitäs vaimon kanssa päästä nauttii illasta. Ai anteeksi en mä nyt sillai. Se ihminen jäi vaivaamaan pitkäksi aikaa. Mietin, että kuka oikeasti lankeaa siihen ja niihin juttuihin.
:D :D
Vierailija kirjoitti:
Mikä on FAS?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on FAS?
Fetaalialkoholioireyhtymä eli äiti on juonut odottaessa.
Hyi saa*ana. Niin oksettavan näköinen tyyppi. En koskis tollaseen pitkällä tikullakaan.
Mä tykkään siitä. Olen kyllä jo 50. Jotenkin tuntuu et on tosi mukava.
Toi on vaan sitä sen huumori ja vielä kivempi kun on Even kanssa.
Onhan sillä myös kaunis, korkeakoulutettu tyttöystävä.
Vähän lyhyt ja kasvoilta tavis mun makuun.
Jotenkin nämä vastaukset täällä ei mätsää todellisuuden kanssa. Oikskohan miehet asialla?
Miten ihmeessä kuvittelet, että naiset kävisivät kuumana Bile-Daniin? :D Eivät todellakaan käy! Se on lyhyt, ei-minkään-näköinen melkoisen säälittävä reppana, joka tyrkyttää itseään kaikkiin ohjelmiin, mutta ei sillä käy flaksi edes niissä.
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä kuvittelet, että naiset kävisivät kuumana Bile-Daniin? :D Eivät todellakaan käy! Se on lyhyt, ei-minkään-näköinen melkoisen säälittävä reppana, joka tyrkyttää itseään kaikkiin ohjelmiin, mutta ei sillä käy flaksi edes niissä.
Oletkohan kateellinen kun mies on nykyisin varattu.
Varmaan iskee niihin, joihin iskee myös Cheek. Jotain samaa näköä ja poskien siloisuutta, että jos sellainen sytyttää, niin on vaihtoehto.
Hetko, laitan ne nettiin ja linkitän. :D