Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaako joku av-mamma adoptoida mut?

Vierailija
15.03.2018 |

Täällä on 15-vuotias tyttö joka haluaisi vaihtaa oman äitinsä vaikka av-mammaan.
OmaT vanhempani eivät koskaan kuuntele minua ja tämän takia jäi myös eräs tapahtuma välistä, kun eivät viitsineet kuunnella minua ja sanoivat minun olevan sinne liian nuori. No, kaikki muut ovat menossa ja minä jään porukasta nyt ulkopuolelle, koska olen liian nuori. Vanhempani eivät kuuntele yleensä muutenkaan minua eikä juttele ikinä omatoimisesti. Meillä ollaan aina hiljaa tai jos puhutaan, se on sellaista "keitä kahvia", "matot on rutussa" tai "laitapa ikkuna kiinni". Ei mitään muuta koko päivän aikana, kysymyksiin ei vastata eikä yhtään mitään kommunikointia perheen kesken. Ahdistaa ja vituttaa. Ottaisipa joku mamma minut lapsekseen ja kuuntelisi oikeasti.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin ottaa, mutta kun asunnon seinät tulee vastaan. Edelliselle tehtiin huone ruokailutilasta, ei ole enää tilaa.

t. Kaksi lainalasta jo ottanut.

Vierailija
2/13 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en siis oikeasti ollut liian nuori tionne tapahtumaan ja sinne oli tulossa muita saman ikäisiä. :D

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä voi kovin hyvää tehdä mielenterveydelle ja nuoren kehitykselle. :(

Ap

Vierailija
4/13 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelet ahkerasti. Hankit itsellesi hyvä palkkaisen työn ja sen jälkeen menet minne haluat ja teet juuri niinkuin haluat. Ihmisen on opittava itsenäiseksi. Oppia hyväksymään pettymyksiä ja oltava kärsivällinen. Kaikki huonot jutut eivät ole haitaksi.

Vierailija
5/13 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä voi kovin hyvää tehdä mielenterveydelle ja nuoren kehitykselle. :(

Ap

Ehkä on. Kehittää luonnetta, jonka lisäksi opit arvostamaan oikeasti, kun vihdoin pääset.

Vierailija
6/13 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me voitais adoptoida, olen haaveillut teini-ikäisestä tyttärestä jonka kanssa voisin tehdä kaikkea kivaa ja aina välillä kuunnella söpöä haistattelua :) Oma tyttöni on vasta 6v. Harmi vain että asuntomme on pieni ja elämme vielä aika lailla "pikkulapsielämää" (eli hoplopissa ravaamista yms) joka voi olla teinin näkökulmasta tylsää :) Isoon omakotitaloon voisin lainalapsia ottaakin. Onnistuisitkohan sä löytämään vaikka kivan nuoriso-ohjaajan jonka kanssa synkkaisi ja voisit jutella ja hengailla? Mun mies on nuoriso-ohjaaja ja aina välillä joku yksinäinen nuori ystävystyy hänen kanssaan. Tai jonkun kaverin äiti? Mä ystävystyin teininä kaverini äidin kanssa ja vietin siellä paljon aikaa kuvitellen asuvani siellä, koska omassa perheessäni oli ongelmia.

Vierailija
7/13 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näiden nuoriso-ohjaajien kanssa olisi tuokin reissu ollut, mutta kun kerran ei ikä riittänyt. :D Nyt vaan harmittaa ihan kamalasti etten saanut mennä, koska tottahan se on että jää helposti ulkopuolelle, jos ei osallistu yhteisiin tapahtumiin.

Vierailija
8/13 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa harmi ettet päässyt. Koita löytää uusia tapahtumia ja aloitat vanhemmiltasi kyselyn jo tosi aikaisin, kerrot että sun on pakko päästä! Kysy tämän tapahtuman järjestäjiltä milloin pitävät seuraavan. Onko tosiaan jo liian myöhäistä päästä sinne mukaan? Vai voitko vielä jotenkin neuvotella ja keplotella itsesi mukaan tapahtumaan? Jos et pääse niin ei se mitään, tuollaiset asiat harmittaa kyllä mutta jonkin ajan kuluttua se yksi missattu juttu ei tunnu enää niin pahalta. Toivottavasti pääset edes seuraavaan, tai sitten teet kesällä kaikkea kivaa! Helsingissä ainakin tekemistä ja tapahtumia riittää, mutta en tiedä missä päin sinä asut. Jos perheessäsi on todellisia ongelmia niin puhu siitä jonkun ulkopuolisen kanssa. Kannattaa aina olla joku kaveri tms "varalla" jonka luo pääset jos jotain vakavaa tapahtuu.

T. Aiemmin kommentoinut

Vierailija
9/13 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti ilmoittautuminen oli jo.

Se oli sellainen koulutusjuttu, jonne olisin halunnut mennä tosi kovasti. Harmittaa etten päässyt, mutta jospa niitä vielä tulisi.

Ap

Vierailija
10/13 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti tulee vielä. Mutta ainahan voit soittaa suoraan järjestäjälle ja kysyä josko vielä mitenkään mahtuisi mukaan tai peruutusjonoon. Kannattaa yrittää!

Vierailija
11/13 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä mitään vakavaa ole mutta mitään sosiaalista elämää ei perheessä ole. Kukaan ei puhu mitään. Ruokaa on, pyykit pestään, kaikki asiat kunnossa muuten.

Ap

Vierailija
12/13 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö av-setämies kelpaa?

Mulla olisi 6v poika ennestään.

Vierailija
13/13 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin ottaa sinut sähköiseksi etälapseksi ja voit laittaa minulle sähköpostia :) Tiedän tunteen kun meillä oli samanlaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi