Mikä Bile-Danissa iskee teihin naisiin?
Miksi kaikki naiset käy niin kuumana Bile-Daniin?
Kommentit (86)
Ei iske muhun, ei sitten yhtään. Tosin en olisi minäkään sitä, mitä hän hakee ;D
En tiedä ketään joka kävisi kuumana häneen...
Kaikki naiset? Et sitten yhtään yleistä.
Kovasti poika uhoaa ja näköjään on riippuvainen tosi-tv-ohjelmiin menemisestä.
Se on julkkis. Jokin aika sitten oli selvitetty yläkouluikäisten tyttöjen toiveammattia ja monen toiveena oli tulla julkkikseksi. Julkkikseksi pääsee helpoiten lyöttäytymällä toisen julkkiksen seuraan.
Vierailija kirjoitti:
Ei iske yhtään ainakaan muhun.
Olen ymmärtänyt, että mies saa juosta karkuun teitä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikki naiset käy niin kuumana Bile-Daniin?
Voi hyvänen aika. Katso Bile-Dania ja sen kanssa poseeraavia naisia. Onko sana kulissi tuttu?
Enpä tiedä yhtään kehen se iskisi. Lähinnä sitä pidetään huvittavana, turha julkkistyrkky joka tuppautuu joka ohjelmaan ja kuvittelee olevansa joku superhottis vaikka on oikeasti lähinnä mitäänsanomattoman näköinen geelipää. 😂 Mutta onhan sen toilailuja ihan hauska katsoa. Muistuttaa vähän Cheekiä, yhtä huvittavia ylikasvaneiden egojensa kanssa.
Haju, kammottava ulkonäkö ja naurettavan feikki olemus iskevät aina ensin.
Siltä kai saa seksiä helposti, varma nakki joka ei jää perään soittelemaan. Win-win tilanne.
Mikään bile-Danissa ei iske. Mutta sitähän sä et halua kuulla. Kuin vesi hanhen selästä valuu kaikkien niiden naisten kommentit joissa naiset kertoo ettei biledanit vetoa. Koska haluat kieriä pöhnäisenä itsesäälissä bile-Danin nimeä toistellen.
Näin ei saisi sanoa toisesta ihmisestä, mutta kuva, jonka antaa itsestään julkisuuteen niin jutuillaan kuin naaman vääntelyllään on vastenmielinen. Toivottavasti on oikeassa elämässä mukavampi ihminen.
hän on niin viisas ja puhuu kunnioittavasti naisista
Sehän on niin ällö tyyppi. Miks se otetaan mukaan noihin ohjelmiin? Tai niin no, tasohan niissä tuntuu olevan aikas korkealla - not.
Eikö se enää olekaan Parisuhde-Dani? Noh. En yllättyisi. Ei iske. Todella feikin kuvan antanut itsestään. Ulkonäkö ihan hyvä 7-.
Ei ole hääppöisen näköinen eikä sisältökään ole niin mieleinen.
En osaa sanoa. En muista, että olisin koskaan nähnyt bile-Dania. Jos hän tulisi kadulla vastaan, en tunnistaisi.
Aina kun joku sanoo Bile-Dani mulle tulee vaan mieleen ne kuvat missä sillä on kunnon kaljamaha ja se sen miespuolinen kaveri imee sen kasseja. :DD Mulla on ne kuvat koneellakin. Danihan yritti kaikkensa poistaakseen ne netistä, joten tallensin ne.
Vierailija kirjoitti:
Aina kun joku sanoo Bile-Dani mulle tulee vaan mieleen ne kuvat missä sillä on kunnon kaljamaha ja se sen miespuolinen kaveri imee sen kasseja. :DD Mulla on ne kuvat koneellakin. Danihan yritti kaikkensa poistaakseen ne netistä, joten tallensin ne.
:D linkkiä?
Ei iske yhtään ainakaan muhun.