Muistan, kun lapsena about n. 5 vuotiaana kiipesin sellaiseen suljettuun likumäki koppiin niin sielä oli joku mummo joka puri minua! En ikinä kertonit siitä kenellekkään
Eli nyt mulla on ikää 38v.
Olimme äitini kanssa leikkipuistosss ja mulla oli ikää noin 5v.
Kiipesin sellaisen liukumäki/ kiipeily telineeseen ja sielä istui n. 70-80 v ihan normin näköinen mummo.
Äitini ei huomannut häntä ja minäkin huomasin mummon vasta, kun olin aivan sen vierellä ja pelästyin aivan kamalasti.
Mummo tarrasi yhtäkkiä minuun kiinni ja iski hampaansa useaan eri kohtaa minussa.
Rimpuilin irti ja pääsinkin.
Äitini ei huomannut koko tilannetta sillä vahti 4v veljeäni..
Mä juoksin äidin luo ja pyysin että lähtisimme. Hän ihmetteli hieman, mutta pian lähdimme..
En uskaltanut kertoa tästä mitään ja tämä mummo jäi sinne hökötykseen enkä häntä enää ikinä nähnyt missään..
Olen usein miettinyt että mistä ihmeessä tuossa kokojutussa oli kysymys!?
Joku dementoitunut mummo?
Kommentit (8)
Muistisairailla saattaa olla tollasta joskus, itse en ole kyllä puremiseen törmännyt, mutta kaikkeen muuhun melkeinpä kyllä.
T. Lähäri6
Mummo joka luuli olevansa vampyyri :D
Minkälainen liukumäki? En ole koskaan nähnyt sellaista liukumäkeä johon ei näkisi ulkoa.
Vierailija kirjoitti:
Eli nyt mulla on ikää 38v.
Olimme äitini kanssa leikkipuistosss ja mulla oli ikää noin 5v.
Kiipesin sellaisen liukumäki/ kiipeily telineeseen ja sielä istui n. 70-80 v ihan normin näköinen mummo.
Äitini ei huomannut häntä ja minäkin huomasin mummon vasta, kun olin aivan sen vierellä ja pelästyin aivan kamalasti.
Mummo tarrasi yhtäkkiä minuun kiinni ja iski hampaansa useaan eri kohtaa minussa.
Rimpuilin irti ja pääsinkin.Äitini ei huomannut koko tilannetta sillä vahti 4v veljeäni..
Mä juoksin äidin luo ja pyysin että lähtisimme. Hän ihmetteli hieman, mutta pian lähdimme..
En uskaltanut kertoa tästä mitään ja tämä mummo jäi sinne hökötykseen enkä häntä enää ikinä nähnyt missään..
Olen usein miettinyt että mistä ihmeessä tuossa kokojutussa oli kysymys!?
Joku dementoitunut mummo?
Sähän just kuvailit leffan toothless
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen liukumäki? En ole koskaan nähnyt sellaista liukumäkeä johon ei näkisi ulkoa.
Putken mallisiin ei ainakaan näe ulkoa. Esim. tällaisiin siis:
http://www.planetplaygrounds.com/images/lo-res-600/full-spiral-tube-sli…
Up