Miksi Burana-supot eli peräpuikot ovat poistuneet markkinoilta?
Mikä siihen on syynä? Farmaseutti sanoi, että supoista ylipäätään ollaan luopumassa. Miksi ihmeessä?
Nehän ovat hyvin käteviä. (Jos tablettien nieleminen on hankalaa ja jos litkukin maistuu pahalta ja lapsi taistelee sitä vastaan maun takia. )
Sipoo on kätevä. Mutta onko tietoa, mikä syy poistoon oli.
Kommentit (49)
Kyllä supot oli hyvä olla varsinkin jos lapsi oksentelee ja on kova kuume joka ei pysy Poissa Panadolilla..
Meiltä löytyy kumpaakin, mutta eipä uhmaikäinen suostu ottamaan. Väkisin pitäis suuhun laittaa ja sitä en taas tahdo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siihen on syynä? Farmaseutti sanoi, että supoista ylipäätään ollaan luopumassa. Miksi ihmeessä?
Nehän ovat hyvin käteviä. (Jos tablettien nieleminen on hankalaa ja jos litkukin maistuu pahalta ja lapsi taistelee sitä vastaan maun takia. )
Sipoo on kätevä. Mutta onko tietoa, mikä syy poistoon oli.
Mikä tarve sinulla on työntää juttuja vauvasi peräsuoleen, hyi helvetti!
Miksi luulisit, että poistuvat markkinoilta?
Tuohan voi hyvinkin olla lasta ja vanhempaa lähentävä kokemus.
Apteekkari sanoi että ovat haitallisempia suppoina kuin juotavana litkuna. Buranahan voi rikkoa mahan ja suoliston aikuisillakin jos kovin usein joutuu syömään.
Supot on tehottomia eikä lapsille nykyään saa niitä työntää hanuriin. Aina nestemäinen lääke lapsille.
Yleisesti, että miksi jotaki poistuu markkinoilta on kysynnän väheneminen. Tässäkin tapauksessa juuri se, että markkinoilla on paljon korvaavia tuotteita jotka mielletään mukavammaksi antaa. Ei siis vain oo enää taloudellisesti kannattavaa tehdä moisia.
Oon samaa mieltä kun monet joillekin lapsille on vaikeata antaa lääkkeitä suun kautta syljetään pihalle, mm pahan maun vuoksi oon itse kohdannut tilanteita ja millä sen määrätyn lääkkeen sit antaa ne meni lopulta sit sekoitettuna johkin esim. jugurttiin tms Oli myös lääkärin neuvo ettäsit kun syljetään nin sekoittaa johkin. Toisin kun peräpuikot niitähän voi joutua antamaan mm. ummuetuksen vuoksi ruisketta taik peräpuikkoa se on helppo ja vaivaton lapsen syllin ottaa ja laittaa voidetta ja työntää taik puristaa tyhjäksi eikä lapsi edes omalla kohdallani edes päästä ääntäkään oon monesti antanut ja aina samalla tavoin. Ummetukses on eka se tyhjentäminen aina tehtävä.
Siis kaikki supot, vauvojenkin? .O