Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väkivaltainen ryöstäjä vaani naisia asemalla, yksi uhreista oli halvaantua - rangaistuksena valvontaa ja työelämään perehdyttämistä

Vierailija
15.03.2018 |

http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201803142200811702_u0.shtml

"Rangaistus" on sama rangaistus mitä jokainen työtön saa. Sivullisetkaa eivät uskalla puuttua ryöstöihin. Suomesta on tullut muutamassa vuodessa vaarallinen maa ja tilanne pahenee koko ajan.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yrweq kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen huusi apua kovaan ääneen, mutta kukaan laiturilla junaa odottaneista ei tullut hänen avukseen.

Teidät pitäisi kaikki hakata kuoli aaksi saata nan paska housut. Vittu mitä porukkaa. Siinä meillä maanpuolustajia.

Jos menet väliin joudut itse syytetyn penkille tässä maassa. Puolustan vain itseäni ja muita läheisiä juuri tämän takia.

Minä olen mennyt väliin auttamaan uhria. Jäin velkaa 4700e. Ryöstäjä sai ehdollista ja uhri ei saanut mitään. Mitenkä toi tuomion jako meni niinku teidän mielestä

No kerro yksityiskohdat mahd. tarkasti niin arvioidaan.

Vierailija
22/57 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yrweq kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen huusi apua kovaan ääneen, mutta kukaan laiturilla junaa odottaneista ei tullut hänen avukseen.

Teidät pitäisi kaikki hakata kuoli aaksi saata nan paska housut. Vittu mitä porukkaa. Siinä meillä maanpuolustajia.

Jos menet väliin joudut itse syytetyn penkille tässä maassa. Puolustan vain itseäni ja muita läheisiä juuri tämän takia.

Minä olen mennyt väliin auttamaan uhria. Jäin velkaa 4700e. Ryöstäjä sai ehdollista ja uhri ei saanut mitään. Mitenkä toi tuomion jako meni niinku teidän mielestä

Avaa vähän miten siinä noin kävi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On parempi jos syylliset saadaan madollisimman nopeasti töihin ja maksamaan veroja. Tätä ei moni uhri ymmärrä.

Suomessa tämä ruunataan lähes totaalisesti sosiaaliturvalla josta ei voida ulosmitata mitään. Eli tuloksena on vankilassa pikaisesti kääntymässä käynyt (jos ei ehdollista) taparikollinen, joka on kohta taas ensikertalainen koska pascat lait ja jonka ei kannata mennä töihin, koska raha tulee seinästä ilman duuniakin ja mitään korvauksia ei siitä rahasta tarvitse koskaan maksaa.

Kuka kehtaa kutsua tätä oikeudeksi??

Vierailija
24/57 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

yrweq kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

löin hampaat sisään ja siltä lens puhelin katuun ja rillit rikki. lasku kivuista ja särystä ja hammaslääkärikulut ja korvaukset samaan könttään. 4700

Vierailija
25/57 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei maksa, niin luottotiedothan menee kai pariksikymmeneksi vuodeksi.

Vierailija
26/57 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ainakin rikosperusteinen velka vanhenee tietääkseni ulosotossa 20 v:ssa, muut 15 v:ssa.

Vierailija
27/57 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

yrweq kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

löin hampaat sisään ja siltä lens puhelin katuun ja rillit rikki. lasku kivuista ja särystä ja hammaslääkärikulut ja korvaukset samaan könttään. 4700

Mitä se teki ennen sitä?  Joku rillirousku uhkaili ihmisiä puhelimella? 

Vierailija
28/57 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Nainen huusi apua kovaan ääneen, mutta kukaan laiturilla junaa odottaneista ei tullut hänen avukseen."

Tämä on sitä "pääkaupunkiseutua"

Täällä maaseudulla tuollaiseen puututaan itsestäänselvästi.

Vierailija
29/57 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä olisi kansalaisaloitteen paikka. Vakivaltarangaistuksien rangaistukset pitäisi vähintään tuplata. Itse 5-kertaistaisin ne. Se maksaa, mutta joku tuon riehumisen maksaa joka tapauksessa.

Vierailija
30/57 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

yrweq kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälaiseen tilanteeseen menit väliin, mitä tapahtui? 

Vierailija
31/57 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä olisi kansalaisaloitteen paikka. Vakivaltarangaistuksien rangaistukset pitäisi vähintään tuplata. Itse 5-kertaistaisin ne. Se maksaa, mutta joku tuon riehumisen maksaa joka tapauksessa.

Ja paikalle kutsutun poliisin pitäisi toimia todistajana. Olisi paljon parempi kuin jälkeenpäin tehty lääkärinkäynti. Toki senkin vielä voisi tehdä, ja nimenomaan niin että poliisit velvoittaisivat uhrit käymään lääkärissä. Lääkärin pitäisi olla ilmainen rikoksen uhreille.

Vierailija
32/57 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun vielä avataan vankeinhoito ulkoistettavaksi yksityiselle kilpailulle, saadaan poliitikot huutamaan kilpaa pidempien ehdottomien tuomioiden puolesta. Rahaa kyllä löytyy kuten syksy 2015 todistaa. Lisäksi vankiloiden rakennus ja henkilökunta tuottaa verotuloja, joten me myös tienataan tällä!

Vierailija
33/57 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vankiloiden yksityistäminen on ensimmäinen asia mikä pitäisi tehdä, jotta kustannuksia saadaan alas.

Vierailija
34/57 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt onnellinen kirjoitti:

"Suomi on maailman onnellisin maa!" Juu varmaan. Onneksi karistin maan pölyt jaloistani jo kauan sitten ja nyt asun maassa, jossa on kova poliisi ja kova laki. Meille tavallisille kansalaisille onni, pahiksille erittäin paha.

Tuollaisesta menosta olisi täällä häkki heilahtanut ja pitkäksi aikaa. Ja täkäläiset vankilat kuulemma eivät ole mitään hotelleja kuten Suomessa.

No missäs tällainen maa mahtaa olla?

Vierailija
35/57 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti kantasuomalainen koska keskustelua ei sensuroida.

Vierailija
36/57 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, aina mietitään vain vankilavuorokauden hintaa. Mutta mitä maksaa väkivallan kohteeksi joutunut uhri tälle yhteiskunnalle? Ei siis pelkästään akuutit hoitokulut vaan pitkä kuntoutus, ehkä vuosien terapia, mahdollinen työkyvyttömyys, siitä seuraava lääkeriippuvuus ja masennus jne. Ja mitä se tekee hänen läheisilleen? Useammalle ihmiselle Vaikuttaa!

Näitä ei tilastoida missään. Halutaan vaan mahdollisimman lyhyet tuomiot ettei tule kalliiksi.

Vierailija
37/57 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhhaahaha hitto teistä suomalaisista on tullut heikkoja. Ette auttaneet lipuntarkastaja miestä ettekä auta päähän potkittuja mummoja. Slaavimaassa tolta olis lähtenyt henki sivullisten toimesta tai jos olisi poliisilaitokselle asti päässyt niin olisi saanut pamppua ja sen jälkeen vankilaa +10v.

Ja te olette sisukas kansa? XD

Vierailija
38/57 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

yrweq kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä tarvitse avata mitenkään kuin niin se on tässä teidän paskalandiassa. Mä puolustin alaikäisenä itseäni kun mun päälle kävi aikuinen mies. Tyrmäyksen hinta 2000€. Yksi puolustuslyönti 2000€.

Vierailija
39/57 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahhhaahaha hitto teistä suomalaisista on tullut heikkoja. Ette auttaneet lipuntarkastaja miestä ettekä auta päähän potkittuja mummoja. Slaavimaassa tolta olis lähtenyt henki sivullisten toimesta tai jos olisi poliisilaitokselle asti päässyt niin olisi saanut pamppua ja sen jälkeen vankilaa +10v.

Ja te olette sisukas kansa? XD

Tää on kyllä niiiiiiiiin totta! Sivistysmaassa järkkärit olisi joutuneet suojelemaan tota nulikkaa sivullisten lynkkaukselta.

Vierailija
40/57 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

yrweq kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä tarvitse avata mitenkään kuin niin se on tässä teidän paskalandiassa. Mä puolustin alaikäisenä itseäni kun mun päälle kävi aikuinen mies. Tyrmäyksen hinta 2000€. Yksi puolustuslyönti 2000€.

Miten se kävi päälle? Sanallisesti vai fyysisesti? Löikö ensin?  Puhelin oli ilmeisesti kädessä eli ei tainnut olla kovin taisteluvalmiina ja ainakin toinen käsi oli siten "pois" pelistä. Oliko soittamassa jollekin, kuvaamassa vai mitä se teki?  Miten se oli käynyt uhrin kimppuun? Oliko tilanne jo ohi kun puutuit?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän