Luokkakaveri haisee ihan hirveälle
Miten tuosta hajusta voisi huomauttaa loukkaamatta? Hänellä on itsellään kai melko huono hajuaisti eikä siis itse huomaa haisevansa, mutta muut kyllä huomaavat.
Muut pojat kiusaavat häntä selän takana ja ihan luokassakin tyyliin "En varmaan istu X:n vieressä!" ja jos joku vaikka hipaisee vähän vahingossa hänen takkiaan kaikki huutaa "Hyi h'lvetti pese kädet heti!!!" Tekee oikeasti pahaa istua hänen vieressään ja yritän pidättää hengitystä ja olla normaalisti mutta en vaan pysty, alkaa oksettaa. Yritän vältellä häntä hajun takia, mutta hän tulee usein istumaan viereeni. Hygienia hänellä pitäisi olla kunnossa, mutta vaatteet ovat usein vähän likaisia ja hiukset hapsottaa miten sattuu. Haju ei ole paska tai hiki, vaan joku muu, ehkä jopa pahempi. Pitäisikö sanoa suoraan tai kertoa kuraattorille tai jotain?
Jos hänestä ei huolehdita kotona eikä esimerkiksi pyykkiä pestä?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Olen itse hänen kaverinsa, olen myös puolustanut häntä kiudaamistilanteissa mutta se haju on ihan oikeasti todella paha. Luulen sen johtuvan koirista, niitä on todella paljon ja kaikki sisällä.
Pojan vanhemmat ovat eronneet, hän asuu isänsä kanssa ja äiti ei ole hirveästi kuvioissa, kun asuu muualla. Minulla on käynyt mielessä, osaako hänen isänsä pestä pyykkiä ja johtuisiko haju siis koiraisista vaatteista.
Ap
Pyydä päästä kylään, jos alkaa äkkiä keksimään syitä miksei voi tulla, niin todennäköisesti koti on täysi hoarder.
Minä jouduin kymmenvuotiaasta asti hoitamaan itse omat pyykit + lakanapyykit, lopulta siskoni kanssa koko huushollin pestävät pyykit, kun äiti ei niitä saanut aikaiseksi
T. Se joka kertoi omasta lapsuudestaan hoarder-kämpässä
Tosi kiva, että olet tämän pojan kaveri ja puolustat.
Yksi luokkakaveri asuu tän pojan naapurissa, heillä kuulemma on tosiaan aina ne koirat sisällä ja niitä on ainakin 5. Ei niillä sen kummemmin likaista kai ole, kun kaveri on käynyt kylässä siellä. Koirista se haju leviää helposti ja kaverini on kertonut nukkuvansa koiran kanssa, joten se haju taitaa tarttua vaatteisiin, petivaatteisiin ja kaikkiin tekstiileihin. Eihän tuolle oikein mitään voi, ei taida pyykinpesutkaan juuri auttaa jos koirat sotkee ne uudestaan. Luulen myös että hän olisi puhunut, jos kotona olisi erityisen vaikeaa, koska me voimme puhua melkein kaikesta (paitsi tästä hajuasiasta). Kyllä mullakin haisee takki, jos olen kauan koirien kanssa ulkona.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Yksi luokkakaveri asuu tän pojan naapurissa, heillä kuulemma on tosiaan aina ne koirat sisällä ja niitä on ainakin 5. Ei niillä sen kummemmin likaista kai ole, kun kaveri on käynyt kylässä siellä. Koirista se haju leviää helposti ja kaverini on kertonut nukkuvansa koiran kanssa, joten se haju taitaa tarttua vaatteisiin, petivaatteisiin ja kaikkiin tekstiileihin. Eihän tuolle oikein mitään voi, ei taida pyykinpesutkaan juuri auttaa jos koirat sotkee ne uudestaan. Luulen myös että hän olisi puhunut, jos kotona olisi erityisen vaikeaa, koska me voimme puhua melkein kaikesta (paitsi tästä hajuasiasta). Kyllä mullakin haisee takki, jos olen kauan koirien kanssa ulkona.
Ap
En kyllä ymmärrä miten kummassa ihmiset saavat koiransa tai muut lemmikkinsä haisemaan?
Itselläni on ollut aina koiria ja kissoja. Lapsuudenkodissa jo oli koira, ja kun muutin omilleni hankin oman. Minun koirani ei ole koskaan haissut. Kyllä koiranomistaja jonka koira haisee on kyllä aikas epäilyttävä tyyppi! Jos olot on sellaiset että koira ta muut alkavat haista, on jotain todella pahasti pielessä ja silloin olisi myös terveystarkastajalla asiaa tutkia huusholli.
Jos hajuongelma on todellinen, se pitää tutkia. Lapsi on syytön.
Luulisin, että kiimassa oleva narttukoira nylkyttää hänen vaatteitaan. Siitä lähtee todella tunkkaisen vastenmielinen haju.
MinuA on myös itseäni kiusattu ala-asteella hajusta, kun olin usein mummolassa ja siellä se homeen haju tarttui kotiin. Tiedän sen olevan arka aihe, mutta minua surettaa hänen puolestaan, kun muut pojat eivät halua olla hänen kanssaan ilmeisesti juuri tuon hajun takia.
Ap