Miksi sinulla menee somekommentointi tunteisiin?
Jos et kommentointia kestä, älä postaa mitään mihinkään.
Jälleen tuli todettua että jotkut ottaa itseensä ihan pienestäkin tokaisusta mitä itse ajattelee.
Joillekin on ilmeisesti "uuh aah kuolaus"- kommentit henki ja elämä xD
Kaiken huipuksi kun ei ainoastaan naiset ota itseensä, niin tekevät myös miehetkin xD
Some ja kommenttisota parasta ikinä.
Viihdearvo huipussaan!!!
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ovat herkkiä. Myös somessa.
En ymmärrä miksi sitten roikkuvat servereillä kun eivät mitään kestä -.-Jotenkin sä kuulostat tyypiltä, joka suoltaa ties mitä huttua someen, provoat ja sysäät sitten vastuun lukijalle. Et kuitenkaan itse kestä kritiikkä omasta toiminnastasi - kun sun kommentit menee muilla tunteisiin.
Ei mulla mene tunteisiin. Itse postasin kuvan "huumorisivulle" mutta ei sitten porukalla ollutkaan huumorintajua yhtään.....
Huumori on sellainen juttu, jolle kaikki nauravat. Tökerö kommentti on taas sellainen, jolle ei naura kuin kommentin heittäjä itse, yksin.
Sun kannattaa nyt miettiä asiaa huolella ja vetää johtopäätökset.
Postasin kaksimielisen meemin ja porukka suuttui. Kun ei ollutkaan pelkkä tissikuva otsikolla "naminami"
Luepa omaa tekstiäsi: postasin meemin, porukka suuttui. Miten noilla faktoilla onnistui sun "huumori"?
Se vitsi oli siinä meemissä. Ei hyvää päivää!!! Pitääkö kaikki vääntää rautalangasta???
Taivas varjele!!! 😂😂
Näköjään sulle pitää vääntää rautakangesta. No väännetään:
1. Hauska meemi on sellainen joka naurattaa vastaanottajia.
2. Jos he eivät naura, meemi ei ole hauska.
3. Jokin, joka ei ole hauska, ei ole huumoria.
Meniks nyt jakeluun?
Jos haluat avata mikä se meemisi oli, voin analysoida vielä lisää eli kertoa miksi se todennäköisesti ei ollut hauska.
No tietenkin menee, olen ihminen enkä mikään rationaalinen kone. Puheella on valtava vaikutus ja merkitys ihmisille, sillä viestitään valtaosa asioista, ja ihmisenä muiden ihmisten viestit ovat suunnilleen tärkein asia elämässäni. "Ei haukku haavaa tee" on epärehellistä paskaa, loukkaava puhe on usein sanottu tietäen ja tahtoen loukkaustarkoituksessa ja sen jälkeen on naurettavaa teeskennellä että provosoituminen oli jotenkin väärä reaktio.
Se vitsi oli siinä meemissä. Ei hyvää päivää!!! Pitääkö kaikki vääntää rautalangasta???
Taivas varjele!!! 😂😂