Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sinulla menee somekommentointi tunteisiin?

Vierailija
15.03.2018 |

Jos et kommentointia kestä, älä postaa mitään mihinkään.
Jälleen tuli todettua että jotkut ottaa itseensä ihan pienestäkin tokaisusta mitä itse ajattelee.

Joillekin on ilmeisesti "uuh aah kuolaus"- kommentit henki ja elämä xD

Kaiken huipuksi kun ei ainoastaan naiset ota itseensä, niin tekevät myös miehetkin xD

Some ja kommenttisota parasta ikinä.
Viihdearvo huipussaan!!!

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin täti-ihmiset tuntuvat suuttuvan aivan kaikesta.

Some on mennyt pilalle kukkisten takia kiila ei ole huumorintajua yhtään eivätkä sarkasmiakaan ymmärrä yhtään.

Mua vähän säälittää miehet jotka just latelevat joka kuvaan sydämiä ja "uuh aah noita kun pääsis puristaa" kommentteja. Surullista kun eivät naisia saa edes somessa :(

Vierailija
2/25 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sä paasaat asiasta jossa sullakin on mennyt herne nekkuun. Jotenkin hellyttävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap sä paasaat asiasta jossa sullakin on mennyt herne nekkuun. Jotenkin hellyttävää.

Samaa mieltä. Yhden sortin reagointia tuo muiden syyllistäminen siitä mitä itse tekee.

Ja "menikö tunteisiin" on vaan muoti-ilmaisu sille kun saa palautetta huonosta käytöksestä. Ei se, että vaatii muilta käytöstapoja ole mitään "tunteisiin menemistä" :)

Jos solvaat ihmisiä niin aika todennäköisesti sinua solvataan.

Jos heität kakkaa, joku heittää sen takaisin.

Vierailija
4/25 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee lähinnä toi "menikö tunteisiin" tunteisiin!

Vierailija
5/25 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen nainen.

Vierailija
6/25 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolustetaan ap:ta sen verran, että toiset tajuavat olla postaamatta nettiin roskaansa muiden arvosteltavaksi, jos tietävät, etteivät kestä negatiivisia kommentteja. Suurin osa ei näköjään tätä tajua.

Vierailija
7/25 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolustetaan ap:ta sen verran, että toiset tajuavat olla postaamatta nettiin roskaansa muiden arvosteltavaksi, jos tietävät, etteivät kestä negatiivisia kommentteja. Suurin osa ei näköjään tätä tajua.

Tää on totta. Jos kaivaa itse verta nenästään, on turha pahastua palautteesta.

Vierailija
8/25 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli jossain vaiheessa ketju, jossa miehet rehentelivät ulkomailla raiskatulla ja murhatulla naisella koko viikonlopun.

Toivon edelleen mitä ystävällisimmin, että valtaosa kyseisistä kommentoijista päätyy saunan taakse.

Osa kirjoituksista raivostuttaa, koska typeryyttä ja julmuutta korostavat tekstit ovat ala-arvoisia. 

Vierailija
9/25 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Ja ainahan voi ottaa kommentoinnin pois käytöstä jos ei kestä muuta kun lässylässyn- kommentteja. Ei ole vaikeaa.

Aivan parhaita ovat koiria koskevat keskustelut. Näissä ryhmissä on sodat aivan omaa luokkaansa.

Tai jos kommentoit asiallisesti ja perustellen kantasi niin siitäkin osataan vetää herneet nekkuun.

Vierailija
10/25 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä toi "menikö tunteisiin" on sama kuin normaalissa keskustelussa kuitataan omat idioottimaisuudet "läppinä" tai "vitsivitsi". Eli ensin kirjoitetaan itse jotain typerää someen, joku tulee korjaamaan asian ja sen jälkeen aloittaja tai hänen kaverinsa toteaa, että nyt meni tunteisiin.

Vierailija
11/25 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ovat herkkiä. Myös somessa.

En ymmärrä miksi sitten roikkuvat servereillä kun eivät mitään kestä -.-

Vierailija
12/25 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka täyspäinen suuttuu tokaisusta "parempiakin on nähty"?

Yhdestä ketjusta tuli vaan mieleen...

Taivas mikä sota siitä tuli ja tämän sanoja kivitettiin kun samaan aikaan tuli kommentteja tyyliin "onpa ruma" joihin ei samanlaista lynkkayskommenttiryöppyä tullut

Vierailija
13/25 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin sä kuulostat tyypiltä, joka suoltaa ties mitä huttua someen, provoat ja sysäät sitten vastuun lukijalle. Et kuitenkaan itse kestä kritiikkä omasta toiminnastasi - kun sun kommentit menee muilla tunteisiin.

Vierailija
14/25 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tällaiset "menikö tunteisiin"-kyselijät ovat niitä, jotka eivät itse kestä kritiikkiä ollenkaan. Tämä porukka pyrkii loukkaamaan toisia ja eivät täten ymmärrä, että kaikilla ei ole sama agenda ja yhtä kehittymätön ajatusmaailma.

Vierailija
15/25 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin sä kuulostat tyypiltä, joka suoltaa ties mitä huttua someen, provoat ja sysäät sitten vastuun lukijalle. Et kuitenkaan itse kestä kritiikkä omasta toiminnastasi - kun sun kommentit menee muilla tunteisiin.

Ei mulla mene tunteisiin. Itse postasin kuvan "huumorisivulle" mutta ei sitten porukalla ollutkaan huumorintajua yhtään.....

Vierailija
16/25 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mitä postaat. Aina löytyy joku joka loukkaantuu aivan kaikesta jo aivan ammatikseen. Ja ilmiantavat jatkuvasti postauksia jotka itseä eivät miellytä.

Tätä tehdään ja paljon just huumoriryhmissä. Miksi ovat näissä ryhmissä jos meemit jne eivät miellytä yhtään?

Tai eivät kestä tissiä, pyllyä tai lerssiä.

Vierailija
17/25 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla mene tunteisiin. Itse postasin kuvan "huumorisivulle" mutta ei sitten porukalla ollutkaan huumorintajua yhtään.....

Huumori on sellainen juttu, jolle kaikki nauravat. Tökerö kommentti on taas sellainen, jolle ei naura kuin kommentin heittäjä itse, yksin.

Sun kannattaa nyt miettiä asiaa huolella ja vetää johtopäätökset.

Vierailija
18/25 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huumori on sellainen juttu, jolle kaikki nauravat. Tökerö kommentti on taas sellainen, jolle ei naura kuin kommentin heittäjä itse, yksin.

Postasin kaksimielisen meemin ja porukka suuttui. Kun ei ollutkaan pelkkä tissikuva otsikolla "naminami"

Vierailija
19/25 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuli paha mieli kun ihmiset ovat niin ilkeitä somessa.

Mä en kyllä tajua sitäkään, kun kommentit heität niin aloittaja aloittaa kyselyn "miksi miksi". Väkisinkin tulee mieleen osaako aloittaja lukea, ei ymmärrä lukemaansa tai on vain tyhmä. Sitten kun vähänkään avaat kommenttiasi enemmän niin saadaan itkupotkuraivarit. Ei kannata kysellä jos vastaus ei miellytä. Parhautta on, kun aloittaja vaan jatkaa, jatkaa ja jatkaa.

Itse jäänyt monesti miettimään ettei taida olla kaikki inkkarit olla kanootissa eikä taida sitä kanoottiakaan enää löytyä näissä tapauksissa.

En minäkään postauksissani ala kommentoijia hiillostamaan että "miksi miksi voi miksi?"

Tuollaiset ovat lähinnä vain ärsyttäviä ja hakemalla hakevat draamaa ja riitaa.

Vierailija
20/25 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Postasin kaksimielisen meemin ja porukka suuttui. Kun ei ollutkaan pelkkä tissikuva otsikolla "naminami"

Luepa omaa tekstiäsi: postasin meemin, porukka suuttui. Miten noilla faktoilla onnistui sun "huumori"?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme