Lainaus 36-vuotiaan miehen Tinder profiilista
"Tykkään enemmän tummista. Blonditkin käy jos aiot värjää tukkas. Katotaan mitä tulee jos jotain tulee."
Ihan uskomatonta, että joku kirjoittaa tuollaista itsensä esittelynä heti alkuun. :D No hyvät naurut sain. En tarttunut tilaisuuteen. - blondi
Kommentit (29)
Mielestäni tuo vaikuttaa vitsiltä
Oli ainakin persoonallinen ja herätti tunteita ;). Ei ehkä maailman paras, mutta tyhjää parempi ;). Ikävä kyllä naisilla on paljon tyhjiä profiileita, joten lähdepä siinä sitten keksimään jotain yhteistä. Laitan itsellekin tyhjän profiilin ja sitten voin todeta, että olemme näköjään hyvin samankaltaisia ja täysin samat mielenkiinnon kohteet ;)
Vierailija kirjoitti:
Oli ainakin persoonallinen ja herätti tunteita ;). Ei ehkä maailman paras, mutta tyhjää parempi ;). Ikävä kyllä naisilla on paljon tyhjiä profiileita, joten lähdepä siinä sitten keksimään jotain yhteistä. Laitan itsellekin tyhjän profiilin ja sitten voin todeta, että olemme näköjään hyvin samankaltaisia ja täysin samat mielenkiinnon kohteet ;)
Mä kysyin kerran naiselta treffeillä että miksi hänen profiilinsa oli tyhjä niin hän sanoi jotain että "en haluaisi hirveästi laittaa vaatimuksia miehelle". Mietin mielessäni, että ei siihen ole pakko laittaa vaatimuksia mutta kerro jotain itsestäsi.
En ymmärrä miksi naiset ei kerro itsestään profiileissa, sijainti, pituus, paino. Harrastukset ja mielenkiinnot nyt ihan minimissään kiitos.
AP ei vissiin ole nähnyt Ihmebantu:n sketsiä https://www.youtube.com/watch?v=rShtPhMY6k4
Se on ihan luonnollista, että mies haluaa nuoremman naisen, jonka ajatus ja jutut eivät ole vielä katkeraa sappea. Ja, että nainen haluaa vanhemman miehen joka on juoksut juossut, fiksu ja elämä tasapainossa.
Itse olen 37v ja huomannut, että Tinderistä ym on hankalaa saada mätsiksi 37-42 ikäisiä mutta helposti saa 24-30 ikäryhmästä. Toki riippuu täysin yksilöstä onko noin paljon nuoremman jutut lapsellisia.
Vierailija kirjoitti:
Sano vielä että miten tuo eroaa naisten profiileista löytyvistä:
"jos olet alle 185cm niin vedä vasemmalle"
"elämänkoululaiset vasemmalle"
"jos asut vantaalla ja viihdyt siellä niin vedä vasemmalle"
"kissamiehet vasemmalle"
"jos et aloita keskustelua kanssani heti niin vedä vasemmalle"
Voisin jatkaa listaa loputtomiin..
No esim itse olen niin allerginen kissoille että hyvä jos voin istua kissaihmisen vieressä.. Miksi haaskata kummankin aikaa jutteluun kun emme voisi edes ikinä tavata?
En ymmärrä miksi naiset ei kerro itsestään profiileissa, sijainti, pituus, paino. Harrastukset ja mielenkiinnot nyt ihan minimissään kiitos.
Sijainti lukee jo kaikilla. Mutta sieltähän se miehille olennaisin tieto tuli heti kärkeen: pituus ja paino. Ympärysmitat vain kaiketi unohtui mainita? Samalla myös kokovartalokuvat joka näkökulmasta mahdollisimman kireissä ja paljastavissa vaatteissa?
Vierailija kirjoitti:
Sijainti lukee jo kaikilla. Mutta sieltähän se miehille olennaisin tieto tuli heti kärkeen: pituus ja paino. Ympärysmitat vain kaiketi unohtui mainita? Samalla myös kokovartalokuvat joka näkökulmasta mahdollisimman kireissä ja paljastavissa vaatteissa?
Miten ihmeessä onnistuit provosoitumaan pituudesta ja painosta? Oletko itse ylipainoinen?
En itse rehellisesti sanottuna haluaisi yli 60kg naista. Mieluiten 45-55kg niin onhan se oleellinen tieto. Ja vartalokuvat tietenkin pitää olla profiilissa.
Minua huvitti kyllä eniten tuon profiilin sisältö. 36-vuotias ja ulosanti kuin tarhaikäisellä?
Ei se mitään. Hyvät naurut saatiin sinunkin älykkyyden kustannuksella. :D