Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, jolla on kaikki kunnossa ja tasainen luonne, ei kiinnosta miehiä?

Vierailija
15.03.2018 |

Eräs mies jo aiemmin, monta vuotta sitten, tunnusti mulle erotessamme, että hänellä on sellainen tapa, että mitä enemmän nainen ailahtelee, juoksee karkuun ja omaa "käsittämätöntä käytöstä" (draamaqueen), sitä enemmän hän tästä naisesta kiinnostuu.

Tarkoitti tällä sitä, että ei ollut enää kiinnostunut minusta.

Omaan tyypilliseen tapaani huokaisin, sanoin että olen surullinen asiasta, mutta kiitin rehellisestä puheesta, ja toivotin miehelle hyvää loppuelämää. Ja tavallaan ymmärrän häntä. Hänellä on varmaan omat kokemuksensa, "demoninsa", jotka saavat hänet kiinnostumaan epätasapainoisista ihmisistä. Kyökkipsykologina mietin, ehkä on helpompi nähdä itsensä positiivisessa valossa, kun vieressä on vertailukohteena keskenkasvuinen draamaqueen, jolla on aina kaikki huonosti? Mies saa tällöin kokea olevansa se "vahvempi", pelastava ritari?

Ehkä minunkaltainen, tasapainoinen aikuiseksi kasvanut nainen, jolla on asiat kunnossa, rauhallinen mieli, joka ei suutu juuri mistään eikä aiheuta kohtauksia, on jotenkin kuitenkin vaikea pala? Minun kanssani mies joutuu etsimään/kohtaamaan omat ongelmansa?

Tuo mies ei ole ainoa. Olen kohdannut paljon miehiä, jotka ihastuvat minuun ensin äärettömän paljon ja palavasti (ulkonäköön ja ystävälliseen luonteeseen?), mutta ajan myötä kiinnostus hiipuu. Kukaan ei koskaan riitele kanssani, ei sano pahasti, tms. Mutta miksi tekisivätkään näin, kun en minäkään sellaista harrasta. Jos on erimielisyys, kuuntelen toisen näkökannan, ja kunnioitan sitä, mutta kerron ja perustelen myös oman kantani ja pohdin, miten tähän saataisiin kompromissi. En huuda, en kiristä, en rähjää. Puhun avoimesti, mutta nätisti.

Ystäväni ja puolitutukin ovat sanoneet, että olen rauhallinen, kiltti ihminen, jolle voi kertoa mitä vaan, pelkäämättä reaktiotani tai että käyttäisin asiaa jotenkin heitä vastaan.

...mutta miehet. Minun luotani on palattu takaisin mm. mielenterveysongelmaisen luokse, sellaisen, jolla on pahoja taloudellisia ongelmia, ja pahemmanlaatuisen alholisoituneen draamaqueenin luokse.
On minut myös vaihdettu nuoreen, epäkypsään naiseen, joka järjestää uskomattomia kohtauksia yleisillä paikoilla.

Hyvähän se sinänsä on, että mt-ongelmat tai taloudellinen katastrofi ei todellakaan tee naisesta kelpaamatonta miesmarkkinoilla, mutta näköjään tasapainoinen nainen ei ole pidemmän päälle haluttua seuraa. Pärjään kyllä itsekin, en ole yksinäinen, ja minulla on paljon "omaa elämää", mutta olisi se ollut kiva joskus perustaa vaikka perhe...

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa sitä, että mies on itse lapsellinen ja epävakaa. Hanki aikuinen kynnon mies. Noita iäkkäitä pikkupoikia riittää.

Vierailija
2/67 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman sivun tiedetty totuus. Persoonallisuushäiriöiset ailahtelijat ovat monen miehen mielestä hottiksia, seksikkäitä, aitoja, fiksuja ja ties mitä. Aina parempi jos ovat vielä sen verran narsistisia, että elämä = ulkonäkö, mahdollisimman monen ihminen miellyttäminen ja ihailun saavuttaminen. 

Vahva ja tasapainoinen nainen on hankala monelle miehelle myös siinä, että ilman suuttumisia ja kohtauksia hän asettaa rajat sille miten häntä kohdellaan: eli ei miten vaan. 

Älä sure. Löydät vielä sen fiksun miehen, joka ei kaipaa kohtauksia ja on itse sujut itsensä kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tasaisen ja tasapainoisen naisen, mutta ainoat minusta kiinnostuneet ovat pipipäätapauksia. Ilmeisesti kysyntä ja tarjonta ei kohtaa

Vierailija
4/67 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi myös olla niin, että miehissäkin on prosentuaalisesti enemmän vapaina ja tarjolla näitä omalla tavallaan pipipäitä: syistä tai toisista ovat parittomia, heitetty suhteesta ulos hyvistä syistä, tai sitten omaa sitoutumiskyvyttömyyttään lähtenyt vaan haistelemaan vaan uusia kukkia.

Tarkoitan tällä sitä, että ne tasaiset ja rauhalliset, kunnon miehet, ei niitä vaan ole niin paljon tarjolla - toisin kuin tätä sekundakamaa. Sama koskee tietysti naisia. Tasaiset ja itsensä kanssa sujut ihmiset usein pysyvät (usein melko nuorina solmituissa) parisuhteissaan eivätkä vilkuile vieraisiin pöytiin.

Vierailija
5/67 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitseeko AP itse juuri tietynlaisia miehiä joko tietoisesti tai tiedostomattomasti?

Kelpaako sulle se rauhallinen kiltti mies?

Vierailija
6/67 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi myös olla niin, että miehissäkin on prosentuaalisesti enemmän vapaina ja tarjolla näitä omalla tavallaan pipipäitä: syistä tai toisista ovat parittomia, heitetty suhteesta ulos hyvistä syistä, tai sitten omaa sitoutumiskyvyttömyyttään lähtenyt vaan haistelemaan vaan uusia kukkia.

Tarkoitan tällä sitä, että ne tasaiset ja rauhalliset, kunnon miehet, ei niitä vaan ole niin paljon tarjolla - toisin kuin tätä sekundakamaa. Sama koskee tietysti naisia. Tasaiset ja itsensä kanssa sujut ihmiset usein pysyvät (usein melko nuorina solmituissa) parisuhteissaan eivätkä vilkuile vieraisiin pöytiin.

Oman kokemukseni mukaan meitä on paljonkin tarjolla mutta juuri me ollaan niitä jotka ei kelvata.

Vierailija
7/67 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä noita kunnollisia jotka haluaa kunnollisen ja tasapainoisen naisen löytää?

Vierailija
8/67 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä_miehiä kiinnostaa jännä_naiset ja jännä_elämä. Mikä tässä oli yllättävää?

Vierailija
9/67 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räiskähtelevä temperamentti ja intohimoisuus nyt vain ovat joillekin vetoavampia ominaisuuksia kuin rauhallisuus ja tasaisuus.

Taitaa vain olla niin, että et AP itsekään ihastu niihin kaikkein hiljaisimpiin hiirulaisiin, jotka olisivat näitä kaipaamiasi "tasaisia" miehiä.

Vierailija
10/67 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, joo. Itsellä ollut elämän aikana viisi pidempää suhdetta, ja joka ikisellä naisella on ollut jonkinasteisia mt-ongelmia, kenellä enemmän kenellä vähemmän. En tietenkään ole ihastunut heihin niiden takia (ainakaan tietoisesti), ne ovat tulleet ilmi sitten myöhemmin. Mutta voihan se olla, että epätasapainoinen ihminen on jo ulkoiselta olemukseltaan jotenkin... erikoinen ja kiehtova. Kun taas tervehenkinen ihminen on sitten tylsän tavallinen. En tiedä.

Vierailija
11/67 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tässä yritetään tehdä hyveestä pahe. Kyse tuskin on tasaisesta luonteesta vaan tylsyydestä. Passivista ja perässävedettävää  ihmistä voidaan kehua aloituksessa mainituilla ilmaisuilla. Siinä ei kuitenkaan sanallakaan mainita huonoja ominaisuuksia, joista ero todennäköisesti johtuu.

Vähän kun luulisin saaneeni kenkää rauhallisuuteni takia vaikka todellisuudessa sain kenkää impotenssini, kotitöiden tekemättömyyden ja rahaongelmieni takia.

Vierailija
12/67 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten et vaan ole sellainen saalis kuin kuvittelet.

Vierailija
13/67 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pitää olla jatkuvasti epävarma toisesta, ei tarvitse kohdata omia epävarmuuksiaan.

Entisessä elämässäni tunsin erään peterpanin, jolla selvästi oli ollut ongelmia varhaisen vuorovaikutuksen kanssa. Oli ollut kaksikin hyvää naista ja avoliittoa, mutta kumpaankaan ei osannut sitoutua. Ei pettänyt, mutta jätti, kun ei kohdannut tunteiden räiskyntää. Sitten hän rakastui minuun, mutta minä en ollutkaan tositarkoituksella liikkeellä. Voi sitä itkun määrää, koko hänen elämänsä oli pilalla, eikä hän koskaan voisi rakastua keneenkään.

Meillä on yhteisiä tuttavia, ja kuulemma hän edelleen puhuu minusta naisena, joka särki hänen sydämensä. Käsipuolessa hänellä näyttää olevan selkeästi minua nuorempia ja paremman näköisiä misuja. Tekisi mieli sanoa kuten laulussa: If you can't be with the one you love - love the one you're with.

Vierailija
14/67 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Miksiköhän miehet on niiden jännänaisten perään ja sitten itketään kun kaikki ei mene kuin strömsössä. Eikö tule mieleen jos nainen biletystä ja antaa helposti, niin siinä suhteessakin nainen bilettää ja antaa muillekin helposti. Jos et enempää halua niin tokihan tämä on silloin ok.

Vierailija
15/67 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs mies jo aiemmin, monta vuotta sitten, tunnusti mulle erotessamme, että hänellä on sellainen tapa, että mitä enemmän nainen ailahtelee, juoksee karkuun ja omaa "käsittämätöntä käytöstä" (draamaqueen), sitä enemmän hän tästä naisesta kiinnostuu.

Tarkoitti tällä sitä, että ei ollut enää kiinnostunut minusta.

Omaan tyypilliseen tapaani huokaisin, sanoin että olen surullinen asiasta, mutta kiitin rehellisestä puheesta, ja toivotin miehelle hyvää loppuelämää. Ja tavallaan ymmärrän häntä. Hänellä on varmaan omat kokemuksensa, "demoninsa", jotka saavat hänet kiinnostumaan epätasapainoisista ihmisistä. Kyökkipsykologina mietin, ehkä on helpompi nähdä itsensä positiivisessa valossa, kun vieressä on vertailukohteena keskenkasvuinen draamaqueen, jolla on aina kaikki huonosti? Mies saa tällöin kokea olevansa se "vahvempi", pelastava ritari?

Ehkä minunkaltainen, tasapainoinen aikuiseksi kasvanut nainen, jolla on asiat kunnossa, rauhallinen mieli, joka ei suutu juuri mistään eikä aiheuta kohtauksia, on jotenkin kuitenkin vaikea pala? Minun kanssani mies joutuu etsimään/kohtaamaan omat ongelmansa?

Tuo mies ei ole ainoa. Olen kohdannut paljon miehiä, jotka ihastuvat minuun ensin äärettömän paljon ja palavasti (ulkonäköön ja ystävälliseen luonteeseen?), mutta ajan myötä kiinnostus hiipuu. Kukaan ei koskaan riitele kanssani, ei sano pahasti, tms. Mutta miksi tekisivätkään näin, kun en minäkään sellaista harrasta. Jos on erimielisyys, kuuntelen toisen näkökannan, ja kunnioitan sitä, mutta kerron ja perustelen myös oman kantani ja pohdin, miten tähän saataisiin kompromissi. En huuda, en kiristä, en rähjää. Puhun avoimesti, mutta nätisti.

Ystäväni ja puolitutukin ovat sanoneet, että olen rauhallinen, kiltti ihminen, jolle voi kertoa mitä vaan, pelkäämättä reaktiotani tai että käyttäisin asiaa jotenkin heitä vastaan.

...mutta miehet. Minun luotani on palattu takaisin mm. mielenterveysongelmaisen luokse, sellaisen, jolla on pahoja taloudellisia ongelmia, ja pahemmanlaatuisen alholisoituneen draamaqueenin luokse.

On minut myös vaihdettu nuoreen, epäkypsään naiseen, joka järjestää uskomattomia kohtauksia yleisillä paikoilla.

Hyvähän se sinänsä on, että mt-ongelmat tai taloudellinen katastrofi ei todellakaan tee naisesta kelpaamatonta miesmarkkinoilla, mutta näköjään tasapainoinen nainen ei ole pidemmän päälle haluttua seuraa. Pärjään kyllä itsekin, en ole yksinäinen, ja minulla on paljon "omaa elämää", mutta olisi se ollut kiva joskus perustaa vaikka perhe...

Moi, otan eron nyt. Anna puhelinnumero tai e-mail, niin otan yhteyttä. Ulkonäöllisesti riittää, että kanssasi voi julkisesti liikkua ja seksiä silloin tällöin, jos niin haluat. Tervejärkisenä tiedät, että itsestään tulee huolehtia, mutta joskus tekee hyvää irrotella. Raha on hyvä olla vähän takataskussa olematta kuitenkaan kitupiikki. Elämässäsi tavoittelet ensisijaisesti läheistesi ja itsesi hyvää elämää. T: tervejärkinen mies. P.S. Sopiiko, että pelastan lapset samalle meille asumaan?

Vierailija
16/67 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyökkipsykologina mietin, ehkä on helpompi nähdä itsensä positiivisessa valossa, kun vieressä on vertailukohteena keskenkasvuinen draamaqueen, jolla on aina kaikki huonosti? Mies saa tällöin kokea olevansa se "vahvempi", pelastava ritari?"

Oletko ehkä itsekin tehnyt näiden miesten kohdalla näin? Tykkäät helposta seurasta, joka ei haasta sinua ja saat kokea olevasi vahvempi, eli turvassa omassa omien, myös laajennusta vailla olevien henkisten seinien sisällä? Et uskalla tutustua mieheen, jonka kanssa sinä itse joutuisit haastamaan omia käsityksiäsi elämästä. Et sinä ole mikään valmis aikuinen, eikä kukaan ole koskaan ihmiskunnan historian aikana ollut.

Riitelemättömyys on epänormaalia. Se tarkoittaa vain sitä, että kumpikaan osapuoli ei ota tärkeitä asioita esille ja siten ne vain hiljaa paisuvat, kunnes todennäköisesti johtavat räjähtävään eroon tai sitten pari elää sovinnollisena ja kilttinä eli onnettomana kuolemaansa saakka. Jokainen ihminen on erilainen, joten jokaisen ihmisen välillä tulee välttämättä kitkaa, jos ollaan pidempään tekemisissä keskenään päivittäin.

Vierailija
17/67 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää koskaan mitään ailahtelevaa latvalahoa.

Jos ei tasapainoista löydy kenen kanssa natsaa niin sitten mieluummin yksin.

M

Vierailija
18/67 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää mieltää aktiiviset vouhottajat mt-potilaiksi? 

Ei miehet hae sekoa naista, vaan ihmistä jonka kanssa on mukava olla, sellainen joka elää myös omaa elämää eikä tarvitse miestä sanomaan mitä tehdään vaan on oma-aloitteinen ja voi sanoa oman mielipiteen. 

Olen minäkin nähnyt miehissä sellaisia jotka muuttaa omaa juttuaan aina sen mukaan kenelle puhuu tai miten se mies kuvittelee toisen tahtovan hänen sanovan ja se ei ole mukavaa, ei aitoa eikä innostavaa. 

Ei itsetuhoinen tai muuten liian kummallinen ole mukavaa seuraa. Eli ei voida puhua mielenterveydeltään sairastuneista, vaan naiset jotka ovat vahvoja omia persoonia ja täydentää miestä on haluttuja. Kun nainen ei ole aina helppo ja saatavilla, miestä kiinnostaa mitä nainen tekee. 

Eikä mies etsi heikkoa naista että voi tämän pelastaa kokoajan, vaan yhtälailla naisen oma osaaminen ja muu kiinnostaa ja jota mies arvostaa. Parisuhteessa (ihmiselämässä) tulee eri vaiheita kun myös mies on naisensa kannateltavana ja nainen on se kantava voima parisuhteessa kun miehellä on huono vaihe elämässä.

Jos ajatellaan ihan parisuhteen perustaa, perhettä niin ei nainen voi olla henkisesti epävakaa että jaksaa kasvattaa perheen ja huolehtia arjesta. Tällä tarkoitetaan nimenomaan miten "höpsö" joku on ja silloin heikkous voi olla miehestä esim. söpöä, muttei todellakaan mitään perustavaa kuten mt-potilaalla.  

Se että näistä asioista jutellaan sinnepäin ja sinulta jää epäselvyys mitä toinen tarkoittaa voi olla hyvin kaukana siitä mitä sinä liioitellen ajattelet. 

Tuskin sinä tulit jätetyksi koska olet hyvä ja rauhallinen ja mies kokee sinusta jotain uhkaa eikä pääse hoivaamaan sinua koska kaipaa bimboa vaan olette erilaisia persoonia. Ei kaikki vaan tule toimeen keskenään, ehkä tässä sinun kannattaa mennä myös itseesi ja pohtia miksi ajattelet noin.  

Vierailija
19/67 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen mielenterveysongelmainen ja etenkin parisuhteessa melko arvaamaton ja epätasapainoinen. Minulle on sattunut pitkiin parisuhteisiin huonoitsetuntoisia miehiä, jotka eivät ole nauttineet draamasta, mutta eivät ole osanneet lähteä suhteesta ja kärsineet hiljaa. Ja niitä, jotka nimenomaan ovat vaikuttaneet ihastuneen epätasapainoisuuteeni ja halunneet jotenkin pelastaa minut. Eräs vaikutti oikein kannustavan minua toimimaan holtittomasti, jotta saisi miehekkäästi huolehtia minusta, ja turhautui ja kyllästyi, kun aloin tuon suhteen aikana aikuistua ja minulla oli tasapainoisempi jakso, jolloin mm. lopetin alkoholinkäytön.

Vierailija
20/67 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä_miehiä kiinnostaa jännä_naiset ja jännä_elämä. Mikä tässä oli yllättävää?

Tämä oli hauska 😀

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan