Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolisoni kilahtaa jo parin drinkin jälkeen - mitä tehdä?

Vierailija
14.03.2018 |

Puolisollani on tapana kohtuullisen pian sen jälkeen kun korkki aukeaa ruveta penkomaan kaikkea mahdollista asiaa kiukuspäissään ja aiheuttamaan kohtauksia paikassa kuin paikassa - häpeän silmät päästäni ja koitan saada hänet rauhoittumaan ja kotiin. Aluksi ajattelin että hänellä oli jotain tärkeää selvitettävää sydämellään ja lähdin keskusteluun, mutta ajan saatossa huomasin että hän tuntui vaan tulevan ns kiukkukänniin ja purki näiden asioiden kautta riitaa ilmeisesti omista patoutumistaan tms. Siinä vaiheessa mulla naama valahti - tuntui siltä, että tämä ei tule loppumaan mitenkään lähiaikoina, eikä ilman apua.

Kohtasin hänet asian tiimoilta selvinpäin - pari kertaa - hyvin diplomaattisesti, että "alkoholi saattaa vaikuttaa käytökseesi", "olen huomannut, että olet valmiimpi sanaharkkaan kun olet ottanut" jne. Hän veti kullakin kerralla porot nokkaan ja sanoi että HÄN ei ole alkoholin vaikutuksille altis... katso noita elämäntapajuoppoja, ne ovat siitä todiste. Myönnän että hän ei ole mikään täysspurgu, mutta hän on vaan pienessäkin humalassa aika nopeasti tappelunhaluinen, ilkeä ja kärkevä. Viimeksi lensi "toivon että jäät auton alle" kun pyysin ottamaan vähemmän. Itse koen että jos jollakin on vielä huonommin, se ei tarkoita että sulla on huonosti. Sama se vaikka se huonompi osapuoli on läheinen, sukulainen, tms, johon hän on vedonnut.

Mitä tehdä moisessa tilanteessa? Olen neuvoton.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttääköhän puolisosi jotain steroideja kun noin äkkiä kilahtaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi