Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki mitä sanon on vinoilua

Vierailija
14.03.2018 |

Mitä voin tehdä? Vaimoni tulkitsee kaiken sanomani ilkeilyksi tai riidan haastamiseksi. Olemme nyt kaksi päivää käyneet "riitaa", jossa ruoditaan viimeisen parin vuoden kaikkia tapahtumia.
Jos yritän sovitella sanomiseni ovat ilkeilyä. Jopa sellaisella tasolla, että jos oikeasti osaisin vinoilua noin korkealla tasolla olisin sen homman maailman mestari.
Jos yritän ehdottaa ratkaisua haastan riitaa ja joka tapauksessa "tee mitä haluat mä en jaksa riidellä".
Jos olen hiljaa "en suostu puhumaan" ja jos sanon hänen olevan oikeassa olen marttyyri .
Jos ärryn tästä pommituksesta olen "kouluttamassa" häntä.
En osaa enää sanoa tai tehdä mitään. Kaikki mitä suustani tulee vain pahentaa tilannetta ja samoin jos en sano mitään. Alan olla aika lopussa. Näitä kausia tulee silloin tällöin, mutta tämä on pahin sitten viime vuoden.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa umpikujalta. Voitteko ottaa aikalisän, vaikka parikin päivää eri osoitteissa niin että ehtisitte rauhoittua. Tuo ei kuulosta aikuismaiselta käyttäytymiseltä, mutta kun vänkääminen on mennyt tuolle tasolle, siitä on hankala rauhoittua tavalliseen keskusteluun. 

Vierailija
2/12 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sanonut, että sinusta tuntuu pahalta. Että haluaisit, että voit hyvittää sen, mitä olet tehnyt väärin ja rakastat vaimoasi valtavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet tuollaisen muijan kanssa? Miksi et lähde suhteesta ja jätä häntä riitelemään yksin?

Vierailija
4/12 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet tuollaisen muijan kanssa? Miksi et lähde suhteesta ja jätä häntä riitelemään yksin?

Vierailija
5/12 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo siltä kuulostaa, että rakkaus on loppunut aikapäiviä sitten, josko sitä on koskaan edes ollutkaan.  Osa naisista vain ei rakasta miehiä, ja osa miehistä ei ole tarpeeksi älykkäitä, vaan jäävät näiden saaliiksi.  Sinun on aika tehdä omassa elämässäsi reilusti sen laatua nostava liike.  Se vain on näin.

Rahalla saa kämpän, ja vaikka joka ilta voi käydä syömässä ulkona, jos siltä tuntuu.  Tee se liikku nyt, kun sielusi on vielä terve ja vahingoittumaton.

Vierailija
6/12 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska rakastan häntä. Ja tämä sattuu. Tuntuu, että en ymmärrä mitä tapahtuu. En vaan millään saa yhteyttä häneen. En tajua mitä minun pitäisi sanoa tai tehdä.

Vierailija
7/12 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeasti:  Jatka hyvä mies nyt jo matkaasi, tai tuhoudut tuollaisen ihmisen kanssa.  MISSÄÄN nimessä et jatka enää hänen kanssaan.  Lue nyt ihmeessä tuo mitä olet kirjoittanut, ja mieti.  MIETI.

Vierailija
8/12 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten aikanaan valloitit hänet? Kokeile samaa nyt.

Vierailija
9/12 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska rakastan häntä. Ja tämä sattuu. Tuntuu, että en ymmärrä mitä tapahtuu. En vaan millään saa yhteyttä häneen. En tajua mitä minun pitäisi sanoa tai tehdä.

Rakastat häntä. Nykytilanne sattuu. Kerro tuo. Uskon, että tilanne muuttuu. Jos kerran rakastat. Kaikkea hyvää teille!

Vierailija
10/12 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
11/12 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ei rakasta sinua.

Vierailija
12/12 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoit että tuollaista on tapahtunut aikaisemminkin. Onko välillä parempia kausia ja onko teillä silloin keskusteluyhteys? Tilanne on varmasti raskas. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan