Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko kysyä miksi ei päässyt työhaastatteluun?

Vierailija
14.03.2018 |

Hain kesätöihin vahvalla kokemuksella ja toimitin kaikki pyydetyt liitteet yms. En kuitenkaan ilmeisesti saanut kutsua edes haastatteluun.. Voinko siis ottaa yhteyttä työnantajaan ja kysyä miksei minua kutsuttu, vaikka en varmasti ollut huonoin hakija? Kyse siis s-ryhmästä, eli useampia palkkaavat..

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/11 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Hakijoita on tuossa vaiheessa niin paljon, ettei rekrytoija varmasti edes muista hakemustasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakijoita on luultavasti ollut vain niin paljon, ei siihen tarvita mitään sen erityisempää syytä mikset päässyt edes haastatteluun. Eli et varmaan ollut huonoin, mutta parempia ja samantasoisia oli riittämiin eikä arpa osunut nyt sinuun.

Vierailija
4/11 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyä voi aina, mutta älä kuvittele liikoja; tuskin vastaavat.

Vierailija
5/11 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kun soitat. Tarkista tuliko hakemus perille. Jos et päässyt haastatteluun, niin kokeile uudelleen onnea.

Vierailija
6/11 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä voit soittaa ja kysyä!

Olen itse asemassa, jossa palkkaan esim kesätyöntekijät ja perustelen kyllä jos hakija on kiinnostunut.

Vierailija
7/11 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan tyhmää lähteä tommosta juttua selvittämään. Ei ne mitään ala yksilöimään.

Vierailija
8/11 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti heillä on vaan ollut paljon hyviä hakijoita, niinkuin useimpiin kesätyöpaikkoihin. Osa on voinut olla heillä töissä jo aikaisempina kesinä.

Yhden hakemuksen perusteella ei kannata vielä tehdä johtopäätöksiä. Jos hakee vaikka 50 paikkaan ja mistään ei kutsuta edes haastatteluun, voi jo miettiä, onko hakemuksessa jotain vikaa.

Vierailija
9/11 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se pätevin aina saa duunia vaan nöyrin/nätein/tutuin

Vierailija
10/11 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ymmärrän ettei aina voi minua valita, mutta luulisi että suositukset ja kokemus edellisistä paikoista painaisi edes vähän.. eniten ihmettelen, kun viime vuonna olivat kutsuneet kaikki haastatteluun!

-ap

Vierailija
11/11 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä alan työstä kyse? Monilla aloilla kesätöihin halutaan innokas nuori eikä alan ammattilaista