Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyytipalvelut ja aktiivimalli

Vierailija
14.03.2018 |

elikkä nyt miespuolisia työttömiä otetaan kovasti taksiyrityksiin tekemään aktiivitunnit. Itse en halua muille tehdä työtä, miksi ne sais mun työllä ansaita ja lisäksi oon nainen mutta en halua menettää saavutettua etua eli täyttä työttömyyskassaa niin voiko laina-autolla kuka tahansa siis tehdä kyytipalvelua. Mulla tulis tunnit täyteen jo lasten koulumatkoilta mut ajattelin myös että vois kuljettaa pari muuttokuormaa jos saisi pakettiautoa lainaan, siis pelkkä ajo ei esim nostelua. Tämä kuukausi meni sossukorotuksilla kun halusin näpäyttää valtiovaltaa mutta muuten en halua sossuun leimautua kun en ole sossutapaus mutta en halua myöskään omista antaa valtiolle leikattavaksi tiliä kun miksi mun rahoilla? Muuten alkaisikin ajamaan rekkaa mutta lapset ja se aloituskuu hankkia rekka tässäkään en halua että muut tienaa mun työpanoksella. Valtion pitää antaa paremmin yritystukia työttömille esim rekkahommaan tai myös luomuruoka ja liikuntapainotteista päiväkotia voisin alkaa pyöritetään- siinä ois hauska pomona haastatella kaikkia työttömiä maistereja!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan