Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Netflixin The Crown- sarjan kaikki näyttelijät vaihdetaan toisen tuotantokauden jälkeen. Tuleeko ikävä jotain tiettyä tyyppiä?

Vierailija
14.03.2018 |

Ainakin tuo prinsessa Margaretin näyttelijä on ihan mieletön hottis! ❤

https://hips.hearstapps.com/hbz.h-cdn.co/assets/16/44/1478270491-hbz-th…

Onko uudet näyttelijät hyvä juttu vai haluaisitko että alkuperäiset näyttelijät vaan meikattaisiin vanhemman näköisiksi kolmannelle tuotantokaudelle?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi, että ovat aidosti iäkkäitä, eikä mitään muovipakkeloituja. Ei tule näyttelijöitä henkilöinä ikävä, rooli on tärkein.

Vierailija
2/8 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää Olivia Colmanin valinta kuningattareksi, hyvä näyttelijä kyllä, mutta mahtaako muuntautua tähän rooliin tarpeeksi? Laitetaanko siniset piilolinssit? Onnistuuko muuttamaan puhetyyliään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/8 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurannut sarjaa jossa tämä uusi Elizabeth näyttelee, hyvä näyttelijä mutta mielestäni väärä valinta tähän rooliin. Mutta toisaalta, tuomitaan vasta kun nähdään kolmas kausi. Lisäksi mikäli huhut on totta ja Hugh Laurie on uusi prinssi Philip, en tiedä mitä tykkään koska Laurie on vaan niin Dr. House että en tiedä kuinka voin ottaa hänet vakavasti siinä roolissa =D

Vierailija
4/8 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mary83 kirjoitti:

Olen seurannut sarjaa jossa tämä uusi Elizabeth näyttelee, hyvä näyttelijä mutta mielestäni väärä valinta tähän rooliin. Mutta toisaalta, tuomitaan vasta kun nähdään kolmas kausi. Lisäksi mikäli huhut on totta ja Hugh Laurie on uusi prinssi Philip, en tiedä mitä tykkään koska Laurie on vaan niin Dr. House että en tiedä kuinka voin ottaa hänet vakavasti siinä roolissa =D

Olihan siinä John "Third Rock From The Sun” Lithgown esittämässä Churchillissäkin vähän sulattelemista aluksi, mutta hyvinhän se sujui. Amerikkalaista Lithgowta voisi melkein luulla aidoksi yläluokkaiseksi britiksi...

5/8 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mary83 kirjoitti:

Olihan siinä John "Third Rock From The Sun” Lithgown esittämässä Churchillissäkin vähän sulattelemista aluksi, mutta hyvinhän se sujui. Amerikkalaista Lithgowta voisi melkein luulla aidoksi yläluokkaiseksi britiksi...

Tämä on kyllä totta =D Lithgow kyllä naulasi Churchillin roolin aivan täydellisesti! Katsotaan ensin kausi ennenkun lytätään näyttelijät!

Vierailija
6/8 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on hyvä, että näyttelijät vaihdetaan. Turhaan niitä lapsenkasvoisia aletaan vanhentamaan jollain maskeilla, eikä kaikilta onnistukaan se vanhemman version näytteleminen.

Senkin takia, että mua ällötti se prinssi Philipin näyttelijä. Se oli ruma mies ja lieron näköinen muuten vaan.

Vierailija
7/8 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matt Smith oli kyllä niin mainio Philip, että saattaa tulla ikävä.

Vierailija
8/8 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta kuningatar äidin näytteli oli hyvä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä