Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei Osuuspankin Visa Electron -kortissa ole enää kuvavaihtoehtoja?

Vierailija
14.03.2018 |

Sain uuden kortin ja se on kokonaan valkoinen. Mitättömän, halvan ja ruman näköinen. Kuin joku suunnitteluvaiheessa oleva pula-ajan lelukortti. Ei edes oranssia OP:n logoa, mikä toisi edes vähän arvokkuutta, vaan pelkkä musta OP-teksti. Tai on keskellä jokin hologrammi. Kävin OP:n sivuilla katsomassa ulkoasuvaihtoehtoja ja totta se on; kortin etupuoli on nykyään täysin kuvaton. Takapuolelle saa värin, mutta eipä se lohduta kun se puoli harvemmin edes näkyy. Onpas tylsä juttu.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvan painaminen köyhän korttiin maksaa niille liikaa.

Vierailija
2/41 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ollut Debit-/Credit-kortissakaan enää kuvaa, eikä saakaan (sattui pankin asiakaspalvelija soittamaan ja kysyin siltä). Ihan syvältä, kun mullakin on pari osuuspankin korttia eri tarkoituksiin, nyt saa sitten tarkkaan syynätä että millä maksaa mitäkin. Ei se väri siellä takana paljon auta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako normaaliin Visa credit/debit-korttiinkaan kuvaa?

Vierailija
4/41 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi tylsä uudistus. Erittäin ankean näköiset kortit.

Vierailija
5/41 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ollut Debit-/Credit-kortissakaan enää kuvaa, eikä saakaan (sattui pankin asiakaspalvelija soittamaan ja kysyin siltä). Ihan syvältä, kun mullakin on pari osuuspankin korttia eri tarkoituksiin, nyt saa sitten tarkkaan syynätä että millä maksaa mitäkin. Ei se väri siellä takana paljon auta.

No voihan! Mikä ihme siinä nyt on. Minä en tykkää persoonattomista vitivalkoisista korteista. Pitää ehkä vaihtaa pankkia, rumat kortit ei viehätä :D

Vierailija
6/41 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värittömän kortin valmistus on halvempaa kuin värillisen kuvan.

Pankit säästävät!

Vierailija
7/41 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako normaaliin Visa credit/debit-korttiinkaan kuvaa?

Ei saa. Taakse saa valita värin. Boring.

Vierailija
8/41 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piirrä itse kestävällä tussilla siihen vaikka kirkkoveneen kuva.

Vierailija
9/41 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pankit säästävät!

Asiakas voisi itse valita haluaako värittömän kortin (hinta 0 e) vai kuvallisen kortin eri vaihtoehdoista (hinta xx e). Mä voisin kyllä maksaa siitä, että saisin korttiini kuvan. Sitä korttia katselen kuitenkin useamman vuoden ajan.

Vierailija
10/41 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo olin aika pettynyt kun tuli uusi kortti postissa ja ei ollutkaan vastassa tuttua kuvaa vaan tylsä valkoinen. Enkä edes saanut mahdollisuutta valita sitä väriä sinne takapuolelle :(

Vierailija
11/41 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä O_o Tykkään niin tuosta mun kesäkortista. Uus tulee onneks vasta parin vuoden päästä. Toivottavasti siihen mennessä  muokkaavat tuota valkoita, se on ihan pyllystä.

Vierailija
12/41 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
13/41 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli just viesti että valitse uuden kortin takapuolelle väri, luulin että se etupuolen kuva säilyy ja valitsin siihen sopivan värin :( en olis kyllä ottanut sitä jos olisin tiennyt että etupuolen kuva poistuu kokonaan.

Vierailija
14/41 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pankit säästävät!

Asiakas voisi itse valita haluaako värittömän kortin (hinta 0 e) vai kuvallisen kortin eri vaihtoehdoista (hinta xx e). Mä voisin kyllä maksaa siitä, että saisin korttiini kuvan. Sitä korttia katselen kuitenkin useamman vuoden ajan.

Mä en paljon korttia katsele, mulle se on vain maksuväline, jota käytän silloin tällöin.

Ei ole kirjahyllyssä koristeena

Vierailija
15/41 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on ongelmat...

Vierailija
16/41 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä tämä sitten tarkoittaa:

https://uusi.op.fi/henkiloasiakkaat/paivittaiset/kortit/op-visa-electro…

Tarkoittaa sitä, että saat valita kortin TAKAPUOLELLE pinkin, oranssin, mustan tai jonkun muun värin. Kuvaa ei voi valita.

Miten muissa pankeissa, onko niissä mahdollisuus valita kuvaa?

Ja miksi sitten ei kelpaa valkoinen? No, onhan se oikeastaan vaihtelua, kun muissa korteissa on kuvia ja värejä, mutta tässä ei ole. Tärkeintä on se, että erottuisi helposti muista korteista.

Vierailija
17/41 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liimaa siihen jotain tarroja, onhan niitä jos jonkinlaisia🌷🍁🍀🥀🎃🎎🎀🎁🎈

Vierailija
18/41 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kassa pian takavarikoi sellaisen kortin, kun ainakaan kynällä ei saa omia merkintöjä tehdä...

Vierailija
19/41 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kassa pian takavarikoi sellaisen kortin, kun ainakaan kynällä ei saa omia merkintöjä tehdä...

Häh? Eihän se näe kuin sen takapuolen, kuvapuolihan on minuun päin.

Hommaa säkin vihdoin se pankkikortti....

Vierailija
20/41 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu mulla. En saanut sitä väriä edes valita kun kortti oli toimitettu op konttoriin noudettavaksi. Mitä niitä takavärejä olisi ollut? Mulla on nyt hiton ruma valko oranssi :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi