Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamalat miniät - kertokaa kokemuksia!

Vierailija
14.03.2018 |

Tämä varmaan ei paljon saa kannatusta mutta kokeillaan :)
Eli laittakaa tarinoita huonoista miniöistä!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeassa olet, kuolleena syntynyt idea. Kaikki miniäthän ovat aivan ihastuttavia persoonia. Onhan sitä moneen kertaa todisteltu kauheita anoppeja haukkuneissa ketjuissa! Ja ihan miniöitten toimesta:))

Vierailija
2/19 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miniä on ihan typerä. Hankkiutui raskaaksi nuorena ja poikani on ollut hänen vankina siitä lähtien, nyt 20 vuotta! Miniä on duunarityössä ja se on säälittävää. Miniä ei edes vie asioitani eteenpäin pojalleni joka on laittanut minuun välit poikki. Ei edes osaa kasvattaa lapsia. Lapsista tuli amiksia ja sitä kautta duunareita. Suku on pilalla miniän takia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojalla oli valehteleva kiero tyttöystävä, joka ei onneksi miniäksi asti ehtinyt.

Vierailija
4/19 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ollut minun miniä, mutta veljeni vaimo. En ala kaikkia hänen kieroilujaan kertomaan, mutta aina toivoimme, ettei hän tulisi mukaan, kun veljeni tuli lasten kanssa käymään meillä. Vittuili äidillemme aina aika pahasti ja nälvi joka asiasta. Isälle oli mielinkielin. Äiti yritti olla mieliksi, mutta haukut sai aina.

Erosivat onneksi. Veljenikin muuttui eron jälkeen onnellisemman oloiseksi.

Vierailija
5/19 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miniä on ihan typerä. Hankkiutui raskaaksi nuorena ja poikani on ollut hänen vankina siitä lähtien, nyt 20 vuotta! Miniä on duunarityössä ja se on säälittävää. Miniä ei edes vie asioitani eteenpäin pojalleni joka on laittanut minuun välit poikki. Ei edes osaa kasvattaa lapsia. Lapsista tuli amiksia ja sitä kautta duunareita. Suku on pilalla miniän takia

Miten poikasi liittyy miniäsi raskauteen? Mikä vika vangin lapsissa on, että ovat koulutettuja ja töissä? Miksi poikasi on laittanut välit poikki kanssasi, mutta ei miniäsi.

Vierailija
6/19 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anoppi on sitä mieltä, että esim syöpälääkkeitä ei pitäisi kehitellä, koska se on epänormaalia ja pilaa luonnonvalinnan. Vähän tuli insuliinihoitoisena diabeetikkona paha mieli.

Muuten on oikein mukava. Mäkin olen ystävällinen ja omaan käytöstavat, tullaan noita edellämainitun kaltaisia sammakoita lukuunottamatta hyvin toimeen.

Äidin ja pojan välinen suhde on kyllä omituinen asia. On mun omakin äiti mulle rakas, mutta ei se mikään kaikkitietävä jumalatar ole..

Vierailija
7/19 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pojalla oli valehteleva kiero tyttöystävä, joka ei onneksi miniäksi asti ehtinyt.

Onneksi. Kyllä valehtelevat, kieroilevat ja toisia mustamaalaavat sukulaisehdokkaat ovat rasitteita.

Vierailija
8/19 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi. Kyllä valehtelevat, kieroilevat ja toisia mustamaalaavat sukulaisehdokkaat ovat rasitteita.

No, se neiti valehteli jopa synnyinmaansa. Erikoinen tapaus.

Vierailija
9/19 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miniäni on saamaton. Valitti raskaana muka aamupahoinvointia. Jouduin heillä kylässä haistelemaan kissan tuoretta ulostetta, kun ei muka heti saanut sitä siivottua. Pojallani oli muita kiireitä, niin ei saapunut pelastamaan pikku prinsessaa. Sanoin ettei hänestä ole äidiksi jos ei osaa edes kissan vessaa siivota, niin siitä alkoi itkemään.

Lisäksi hän pukee lapsen ihan oudosti ja antaa vääränlaista ruokaa.

Vierailija
10/19 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miniäni on saamaton. Valitti raskaana muka aamupahoinvointia. Jouduin heillä kylässä haistelemaan kissan tuoretta ulostetta, kun ei muka heti saanut sitä siivottua. Pojallani oli muita kiireitä, niin ei saapunut pelastamaan pikku prinsessaa. Sanoin ettei hänestä ole äidiksi jos ei osaa edes kissan vessaa siivota, niin siitä alkoi itkemään.

Menet kylään toisen kotiin ja itkettämään herkässä tilassa olevaa. Vautsi mikä anoppi! Olisit näyttänyt mallia, kun tiedät ja osaat paremmin! Ei käynyt mielessä että hän saattoi oikeasti kärsiä raskausajan pahoinvoinnista (hyperemeesi)? Onneksi tällainen tila ei vaikuta siihen miten nainen normaalisti selviytyy arjen askareista ja vaikka niiden kakkavaippojen vaihdosta raskauden jälkeen(!).

Vierailija
11/19 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten poikasi liittyy miniäsi raskauteen? Mikä vika vangin lapsissa on, että ovat koulutettuja ja töissä? Miksi poikasi on laittanut välit poikki kanssasi, mutta ei miniäsi.

Poikani suuttui minulle jostain, enkä yhtään ymmärrä mistä. Ajattelen vain hänen parastaan. Miniään joudun olemaan yhteydessä että näkisin heidän nuorinta lasta joka on nyt 12-vuotias

Vierailija
12/19 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain hyvät naurut tästä.

Vierailija
13/19 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näitä pilalle hemmoteltuja prinsessoja on joiden ei ole tarvinnut kasvaa aikuiseksi. Äidillemme tulee vaatimuksia veljeni vaimolta talvihaalareiden,lasten polkupyörän,trampoliinin You namet IT ostoon,kyllä kaikenlaista pyyntöä tulee. Kiitosta ei koskaan kuulu ja kesällä saisi olla kaikki viikonloput lastenvahtina kun veli ja sen vaimo juoksee festareilla,terassilla,grillibileissä jne Rahankäyttöä ei hallita koska aina voi pyytää meidän äidiltä. Veljeni kanssa asiasta ei voi puhua kun suuttuu.

Vierailija
14/19 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähetin miniälle päivyrinnjohon nerkitty 60 sukulaisen kaikki juhlapyhät. Ja silti se ei vaan ole muistanut ketään kunnolla. Meillekin antoi vain tonnin lahjakortin hääpäivänä. Mitä sillä nyt saa?

Vierailija
15/19 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on laiska miniä. Usein kun soitan hänelle, ei hän viitsi kuunnella minua kahta tuntia kauempaa. Puhun aina omista asioistani. Kerron miten vatsa on toiminut, luen uuden lääkkeeni tuoteselosteen, kerron miltä kissa näyttää nukkuessaan ja sitten kerron mitä naapuri on touhunnut.

En viitsi kysyä miniän kuulumisia. Sitten soitan pojalleni ja utelen tarkkaan miniän äidin sairaudesta, kuvailen mitä Kauniissa ja rohkeissa tapahtui, ja kysyn milloin he tulevat meille. Nyt on melkein viikko siitä, kun viimeksi kävivät. Eikä viipyneet pitkään: vasta puolen päivän aikaan tulivat ja lähtivät illalla jo ennen yhtätoista. Yritin juottaa väkisin konjakkia, mutta ei onnistunut. Oli sitten ajokunnossa. Muuten olisivat jääneet pakosta yöksi. Ei ne meistä vanhoista välitä. Tai miniän syytähän se on. Sillä on muka kotona jotain tekemistä, en ymmärrä.

Me ollaan niin puhuttu, että muuttaisivat tähän meidän naapuriin. Voitaisiin nähdä vaikka joka päivä! Olisi miniälläkin mukavampaa, kun voisin kertoa hänelle kunnolla ja tarkasti, miten hienon pojan hän on saanut miehekseen. Että ymmärtäisi olla kiitollinen. Sitä minä olen hänelle sanonut, että jos jotain riitaa teille tulee, niin itseäsi saat syyttää! Niin minä olen pojallekin aina sanonut, että sinä olet kyllä niin viksu ja hyvä poika. Se on meidän vanhempien tehtävä opastaa nuoria, että miten kuuluu elää.

Jaaha. Jospas keittäisi kahvit. Voisi soittaa jollekin, mutta ei minulla ole ystäviä. No mutta, soitanpa miniälle. Kun naapuri on näköjään hankkinut uuden lumikolan, niin kerron siitä.

Vierailija
16/19 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto!

Vierailija
17/19 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä miniälle ei kelpaa mikään. Vein sille vanhat verhoni 80-luvulta ja se kestäsi väittää ettei halua niitä. Ja edes meidän sukunimi ei kelvannut. Hävettää kun nyt niillä on eri sukunimet!

Vierailija
18/19 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä omaa miniääni joka ei pidä kotiaan kunnossa. Jonkinlaista perussiisteyttä toivoisin ylläpidettävän, mutta ei! Paikat kodissa ovat likaiset ja tosiaankin kissankakka haisee. Ikkunat ovat aivan harmaat koska niitä ei pestä ikinä, samoin juomalasit ym. Astiat ovat kestolikaiset koska ne vaan huuhtaistaan juoksevan veden alla ja kaappiin vaan. Jääkaappi on aina tyhjä. Kuka toivoo tämmöistä "emäntää" pojalleen, en minä ainakaan!

Vierailija
19/19 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olet kyllä väärillä jäljillä anoppi. Raskaana oleva ei saakaan siivota kissan ulosteita koska voi saada siitä tartunnan joka vaikuttaa vauvan kehitykseen. Miksi et itse siivonnut jos olit paikalla. Miniäsi on tosi järkevä kun kieltäytyi siivoamasta ja ajatteli vauvansa parasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän