Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen laskun maksaja olet?

Vierailija
14.03.2018 |

?

Millainen laskun maksaja olet?

Vaihtoehdot

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi huono, hidas, usein kierrätän perinnän kautta. Vaikka olisi rahaa maksaa, siirrän usein ekana säästötilille ja ostan uusia juttuja, kuin maksan laskut.. :D Joo, tiedän. :D

Vierailija
2/24 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehto öö-maksuin heti kun tulee, pistän eräpäivän maksatuspäiväksi. Nuo on av-mamman vaihtoehdot noin yleensä vai..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan yleensä vasta ekan tai toisen muistutuksen kohdalla, kun olen niin laiska. Laskujen maksaminen on niin tylsää!

Vierailija
4/24 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan mitään noista. Saan lähes kaikki laskuni e-laskuina, hyväksyn ne maksuun heti kun ovat tulleet, ja pankki sitten hoitaa maksun tasan eräpäivänä.

Vierailija
5/24 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan laskut aina ajallaan. Koskaan ei ole tullut muistutusta, saatikka mennyt perintään. Käyn nettipankissa suunnilleen kerran viikossa ja maksan silloin kaikki kertyneet pois.

Vierailija
6/24 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan heti, kun laskun saan käsiini. Ikinä ei oo tainnut lasku olla maksamatta sen avaamisesta puolta tuntia kauempaa. Oon sen verran neuroottinen, että pelkään unohtavani sen, jos en maksa välittömästi. Lisäksi on kivempaa esim. ruokakaupassa, kun tietää tilin saldon eikä tarvi miettiä, että ai niin sieltä lähtee vielä se ja se lasku ja paljonko jää niiden jälkeen.

-N23

Vierailija
7/24 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan heti, yleensä parin minuutin sisällä laskun saapumisesta verkkopankkiin.

Vierailija
8/24 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksan heti, kun laskun saan käsiini. Ikinä ei oo tainnut lasku olla maksamatta sen avaamisesta puolta tuntia kauempaa. Oon sen verran neuroottinen, että pelkään unohtavani sen, jos en maksa välittömästi. Lisäksi on kivempaa esim. ruokakaupassa, kun tietää tilin saldon eikä tarvi miettiä, että ai niin sieltä lähtee vielä se ja se lasku ja paljonko jää niiden jälkeen.

-N23

Jaa no minulla on kolme tiliä, joiden välillä siirtelen rahoja. Tällä hetkellä yhdellä tilillä on käyttörahat, yksi on tyhjä ja kolmannella makaa vastikeraha. Joskus erittelen shoppailurahaa ruokarahoista ja laitan sivuun toiselle tilille. -ap

Vierailija
9/24 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä keräilen laskuja sitä mukaan mitä postiluukusta tulee ja pistän sitten kaikki kerralla maksuun, kun ensimmäisen eräpäivä lähestyy.

-M24

Vierailija
10/24 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan laskut kahdessa erässä. Alkukuun laskut omasta palkastani ja loppukuun laskut miehen palkasta. Yleensä 99% ennen eräpäivää

Vierailija
11/24 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan maksuun samantien. Palkka tulee 2x kuukaudessa. Valtaosa laskuista on niin, että eräpäivä osuu 15. tai 30. päivä. Mulle on tärkeää, että laskut on maksettu ajoissa.  En todellakaan maksa vapaaehtoisesti korkoja ja muikkarikuluja.

Vierailija
12/24 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole oikeasti mitään järkeä maksaa välittömästi kaikkea pois. Ainakaan pakkomielteisesti. Yritys saa tuottoa niistä maksuista. En tiedä asiasta sen enempää mutta olen lukenut näin. Eli eräpäivänä kannattaa maksaa, eikä ole oikeasti MITÄÄN väliä vaikka menisi vähän sen ylikin. Tietysti KANNATTAA välttää turhia jatkuvia maksumuistutuksia, joista tulee vuodessa jo iso raha. -ap

Vierailija
13/24 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkapäivänä hyväksyn verkkopankissa laskut. Pari menee parilla päivällä yli, muut etuajassa.

Vierailija
14/24 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan sitku jaksan.

Vierailija
15/24 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan kuun eka pankkipäivä kaikki sen kuun laskut, jotka on tulleet. Muut  maksan sitten kun tulevat, jos eräpäivä ennen kuun alkua.

Vierailija
16/24 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki menee e laskuina, niin ei pidä ajatella koko asiaa.

Vierailija
17/24 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posterestanteen menee liput ja laput siitä pari viikkoo ni lähtee takas lähettäjälle.

Vittuako sitä kilpailemaan jonku lindorffin kanssa ku eihän niille pärjää laskuja tulee ovista ja ikkunoista kirjaimellisesti, herää kysymys pitikö ne särkiä.

No tilanne on tämä saa nähdä kun

Haastemies tulee ovelle et mitä sille sanoo. Ai niin eihän se haastemieskään tiedä osoitetta ;)

Vierailija
18/24 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun tulee lasku, kirjaudun nettipankkiin, vaihdan laskun eräpäiväksi silloisen päivän ja maksan pois.

Vierailija
19/24 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään noista. Maksan laskut palkkapäivänä, oli eräpäivä jo mennyt tai vasta tulossa.

Vierailija
20/24 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan kun jaksan/muistan. Ei ole rahasta kiinni, olen vain saamaton ja laskujen maksaminen on ikävää puuhaa. Joskus on tullut perintätoimistostakin kirjeitä kun olen viskonut laskuja vain avaamattomana kaappiin. Lainanlyhennys, vastike ja sähkö menee onneksi automaattisesti tilillä ettei tarvitse istua kadulla tai pimeässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi