Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En varmaan ikinä löydä kumppania, ristiriitaiset kriteerit

Vierailija
14.03.2018 |

Olen itse jo 30 mutta haluaisin aika kokemattoman miehen. Mua vaan ällöttää, että pitkin kyliä on menty ja painettu yhtä jos toistakin naista. Toisaalta en sitten jaksa, että mies olisi hyvin ujo ja peräkamarinpoika muuten. Toisin sanoen haluaisin hyvämoraalisen, mutta ihan sosiaalisen miehen. (huokaus)
Ainoa hyvä vaihtoehto voisi sellainen, joka on nuorena mennyt naimisiin ja nyt sitten toisella kierroksella.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota romani, menevät yleensä 16 vuotiaana naimisiin ja ovat pitkään naisensa kanssa. Eli siis eronnut romani.

Mutta muista että kun sinulla on kuukautiset ja seurustelet romanin kanssa, et saa silloin mennä keittiöön koska olet likainen.

Vierailija
2/15 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mmmm sulla on kyllä vähän oudot kriteerit. Ehkä joku uskonnollinen tyyppi? Eronnut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas haluan miehen jolla vähintään 100 seksikumppania. Tuo viestii siitä että mies on kuuma (mulle ulkonäkö todella tärkeää, tärkeämpää kuin luonne) ja itsevarma. Harmi vaan että nuo miehet ovat niin kuumia että saavat lähes naisen kuin naisen joten miksi he tyytyisivät minuun, rumaan, tissittömään ja estoiseen (seksissä) naiseen :( Ikisinkkuna siis ollaan ja mennään. Valitettavasti.

Vierailija
4/15 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse jo 30 mutta haluaisin aika kokemattoman miehen. Mua vaan ällöttää, että pitkin kyliä on menty ja painettu yhtä jos toistakin naista. Toisaalta en sitten jaksa, että mies olisi hyvin ujo ja peräkamarinpoika muuten. Toisin sanoen haluaisin hyvämoraalisen, mutta ihan sosiaalisen miehen. (huokaus)

Ainoa hyvä vaihtoehto voisi sellainen, joka on nuorena mennyt naimisiin ja nyt sitten toisella kierroksella.

Täällä,en ole saanut pil*ua kuin 1:ltä muijalta.

Minkä kokoinen,näköinen,tissinen ja missä asut.

Vierailija
5/15 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnen yli kolmekymppisen neitsytmiehen. Ei ole ujo, itseasiassa viihtyy juhlissa ja on hyvä seurustelemaan ihan kenen tahansa kanssa. Löytää aina aiheen joka kiinnostaa vastapuolta.

On tällä hetkellä tinderissä! Sinne vaan etsimään.

Vierailija
6/15 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota toimintaan kannattaa ehdottomasti jatkaa, ja lisätä myös vaatimuslistalle se, että mies ehdokas on "vientiteollisuudessa johtotehtävissä työskentelevä kuningas".  Luun jäätyä käteen voi sitten aloittaa menestyksellisenä parisuhde kouluttajana ja valmentajana...   ja haaveilla samanlaisten ystävättärien kanssa Afrikkaan perustettavasta hevostilasta, jossa on "allaspoikia" työntekijöinä.   Menestystä hankkeeseen.

Parisuhdetta kannattaa harkita vasta sitten, kun oma pää on selvitetty hämähäkin seiteistä.

Vierailija
7/15 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmikymppisessä neitsytmiehessä on jotain vakavasti vialla, vaikka hän osaakin sen peittää.  Ja tämän kirjoitti mies.

Vierailija
8/15 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mmmm sulla on kyllä vähän oudot kriteerit. Ehkä joku uskonnollinen tyyppi? Eronnut?

Voikohan olla että Jeesus on asettunut minuun, mutta en vielä ole oikein sisäistänyt sitä itse? En itsekään oikein tiedä, mihin tämä tietynlaisen kumppanin halu perustuu. Ehkä Jeesus on sitten mulle sopivin kumppani. Ap

Vierailija
9/15 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmikymppisessä neitsytmiehessä on jotain vakavasti vialla, vaikka hän osaakin sen peittää.  Ja tämän kirjoitti mies.

Koska sinä katsot miestä eri näkökulmasta kuin nainen joka haluaa kumppanin. (Oletan nyt tässä että olet hetero)

Vierailija
10/15 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä,en ole saanut pil*ua kuin 1:ltä muijalta.

Minkä kokoinen,näköinen,tissinen ja missä asut.

Sulle vastaisin, että huonot tissit ja asun kaukana. Ap

Vierailija
11/15 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama tilanne aloittaja. Ikää jo 36.

Vierailija
12/15 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
13/15 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos yli sata kumppania, viestii että kelpaa kuka vain

Vierailija
14/15 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea etsintään, voihan tuollainenkin jossain olla.

Kieltämättä yleensä kriteerit ovat toisenlaiset.

Vierailija
15/15 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös haluaisin miehen joka ei ole paneskellut ympäri kyliä. Eipä sellaista kolmekymppisistä löydy paitsi jostain peräkammarista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi