Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhteenmuuton jälkeen riitelemme kokoajan

Vierailija
14.03.2018 |

Muutimme poikaystäväni kanssa yhteen päälle vuoden seurustelun jälkeen. Itse en olisi halunnut mutta poikaystävä halusi... Nyt riitelemme kokoajan, enkä edes tajua miksi. Oliko yhteen muutto virhe?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeästi oli. Eikä se muuta olisi voinut ollakaan, jos toinen suostui siihen vain toisen painostuksesta. Toivottavasti pystytte helposti muuttamaan jälleen erilleen.

Vierailija
2/5 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erillään asuminen sopii monelle paremmin. On eri asia rakastaa toista kuin haluta asua hänen kanssaan. Minulle sellainen 3–5 kertaa viikossa näkeminen ja omat kodit on paras järjestely. Harmi vain, että todella harva alle 35-vuotias nainen haluaa sellaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin se tosielämä yleensä menee.  elämä ei ole yleensä elokuvaa, jossa on onnellinen loppu.

fakta on se, että jos heti alussa alkaa riidat niin ei se tuosta muutu kuin huonommaksi.

Vierailija
4/5 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono lähtökohta, muuttaa yhteen jos ei halua.

Teidän on syytä asettua miettimään yhteiset pelisäännöt. Ei tuosta muuten mitään tule.

Vierailija
5/5 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis kyllä se oli mulle ihan ok muuttaa yhteen, mutta olisin voinut odottaakin. Ja siis myös asuimme lähestulkoon yhdessä 3-4 kuukautta vaikka oli omat asunnot, joten ehkei siinä tajunnut miten erilaista se olikin. Tuntuu vaan takapakilta muutaa erilleen... ja asuttava nyt 10 kuukautta tässä asunnossa ennen kuin voi lähteä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän