Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Narsistin käytöksestä

Vierailija
14.03.2018 |

Narsisti kohtelee mua yhtenä päivänä tosi huomaavaisesti, yhtäkkiä toisena päivänä on kuin sitruunan syönyt ja kohtelu on kuin roskakasalla. Mitään erikoista ei ole tapahtunut. Muita lirkuttelee silmieni edessä. Yrittääkö narsisti pitää minut otteessaan tällaisen vaihtelevan käytöksen avulla? Vai yrittää halveksia minua muiden ihmisten silmissä? Mitään muuta syytä en keksi. Miten tuollaista tulisi kohdella? Pakko tulla joten kuten toimeen tyypin kanssa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hänen käytöksensä pitäisi jotenkin huomioida? Teet asiat jotka sinun täytyy hänen kanssa pakosta tehdä mutta et muuta.

Vierailija
2/3 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissä asuu riivaaja. Pappi voisi ajaa sen pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä myös kokemusta vastaavanlaisesta ihmisestä, valitettavasti! En kuitenkaan lähtisi suoraa sanomaan silti, että hän on narsisti, koska itse diagnoosin tekeminen on myös ammattilaisille erittäin vaikeaa. On tietenkin selvää, että on joku mielenterveyden pulma ja jotakin narsismiin viittaavaa. Erittäin raskasta ja ikävää tämmöinen on, kun toinen käyttäytyy aivan miten sattuu, vaikka itse tekisit mitä. Sillä kun ei loppujen lopuksi ole juuri mitään merkitystä, täysin turhaa. Niinpä omien tekemisten analysointiin onkin turha kuluttaa aikaa, ei ole tässä oleellista ja pian taas uusi ja uusi kriisitilanne. On kuitenkin hyvä, että tiedostaa, mistä asiasta kaikki johtuu näin asia helpompi ymmärtää ja "hyväksyä". Tämmöisen henkilön kanssa minkään syvällisemmän suhteen ylläpitäminen ei onnistu monestakaan syystä. Ne "tyypilliset" vakavat loukkaukset, kun ei aitoon ihmissuhteeseen kuulu. Itse olen jo ymmärtänyt sen asian, että suhde tämmöisen ihmisen kanssa on mitä on, enkä minä siihen voi vaikuttaa ( korkeintaan sen 1%). Joten kyllähän tuo jää omaan arvoonsa.....😉

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi