Tapailemani mies laittoi ilmeisesti kaverilleen tarkoitetun viestin minulle "Ei sillä voi hiviä ainakaan olla kun se oli niin siistin näköinen"
Keskustelivat ilmeisestikin minusta kun tuo viesti tuli pari tuntia tapaamisemme jälkeen. En nyt osaa tuosta olla loukkaantunutkaan, eihän minua haukuttu. Mutta, millainen ihminen ajattelee että hiv näkyy ulkonäössä? Aika outo ajatusmaailma. Mitä ajattelisit asemassani?
Kommentit (88)
Mun lapsuudenystävä, joka oli kuin veli mulle, rakastui yhteen pirih*oraan. Tyttö oli kieltämättä kaunis, mukava, herkkä ja empaattinen aina kun ei ollut pää sekaisin, mikä oli kyllä tosi harvoin.
En sitä silloin tajunnut, kun olin maalta. Hän oli usein kyllä epäsiistin näköinen, eli ihottumaa ja hilsettä naamassa, elottomat hiukset, silmät ja iho. Vaatteet roikkuvat liian isoina ja jotenkin homsuinen takkutukka.
Ystäväni oli itse siisti, itsestään ja ulkonäöstään huolehtiva, kävi hyvässä työssä. Hänen koko loppuelämänsä ja energiansa meni sen "hukkuvan" ääliötyttöystävän "pinnalla kannatteluun". Tyttöystävä vei hänen rahansa "harrastuksiinsa". Joskus, kun ystäväni tuli töistä kotiin, siellä oli lauma äijiä alasti ja pöllyssä olevan tyttöystävän kimpussa.
Ystäväni ei saanut pelastettua tyttöystäväänsä vaan tyttö veti ystäväni mukanaan niin syvälle ettei paluuta ollut. Aina se tyttö ei toki ollut sekaisin. Välillä oli pitkiäkin selviä kausia ja hän kokkasi ja siivosi yms. Sitten retkahdus tapahtui ja putki alkoi. Kaikki aineet kelpasi ja rahaa alkoi katoileen ja tyttö katoili löytyen jostain roskalaatikosta tai narkkiläävästä.
Ystäväni ei jaksanut, kun hänellä todettiin vakava masennus ja HIV.
nyt kun olen muuttanut kaupunkiin, olen todella järkyttynyt kuinka yleisiä huumeet ovat. Olen järkyttynyt, kuinka esim. opiskelija bileissä ihmiset vetävät tajunsa pellolle viinalla tai muilla jutuilal ja harrastavat seksiä kaikkien kanssa ilman että kumista olisi tietoakaan. Inhoan sellaisia ihmisiä. Sorry, jos olen epäsuvaitsevainen.
Vierailija kirjoitti:
Miesten logiikkaa, ei ole ensimmäinen kerta kun ajattelevat noin.
Totta. Seuraava ns. logiikka on sukupuolitautien klinikka.
Se on varmankin pannut jotain toista ja sen takia kaverilleen laittaa viestiä.
Huomaa taas kummalla sukupuolella on huumorintajua ja kummalla ei. Naiset täällä pätemässä samantien "ei hiviä näe päälleppäin!, miten tyhmä mies, jätä se sika" tyylillä. Unohdatte nyt kuitenkin, että tuo viesti ei ollut yliopiston opponoinnissa, vaan me tulkitaan oletettavasti vitsillä lähetettyä wa-viestiä kaverille. Toisaalta, nainenhan se varmaan myös saa päättää millaisesta huumorista mies saa pitää?
Kaikille tiukkapipoille hyvää loppuelämää sinne sinkkuyksiöön. Muistakaa ruokkia kissat.
Ei tuo nyt mitään... mun kaveri sai vahinkoviestin samalla tapaa; Hänen viestissään sanottiin jotain tyyliin: "en osaa sanoa vielä, tosi mukava, vähän outo mutta hellyyttävä. Liian laiha ja liian pienet tissit ja perse, liian hienot vaatteet.."
Mies oli muuten kiltti ja herrasmiesmäinen ja nyt on mennyt viisi vuotta ja he ovat edelleen kuin vastarakastuneet, eivät kestä olla erossa toisistaan hetkeäkään. heillä on kaksi lasta ja kaverini on saanut tosin reippaasti liikakiloja ja tissitkin on isot joten miehellä on millä mällätä. Ovat kuulemma kuin kanit toistensa kimpussa edelleen. Mies pelkästään kehuu vaimoaan ja tuo tälle kukkia ja vie ulkomaille ja muutenkin kohtelee tätä kuin kuningatarta.
Vaikka pillakka tuoksuisi saippualta, saattaa siinä silti tauti lymytä.
(vanhan kansan sananlasku)
Ristiin nussijoitten ketjuun ei tavita kuin yksi idiootti, joka käy vaikka thaikuissa tai gambiassa panemassa. Kaikki ihan kivan näköistä siistiä väkeä.
Kuulostaa pelkältä läpältä. Mulla ainakin on tapana heittää tuollaisia kommentteja ihan vitsillä kavereiden kanssa, ja ihan naisia ollaan. Ei tarkoita mitään pahaa. Tuommoinen voi hyvin olla vain sellainen vitsikäs vastaus siihen, kun joku on udellut jotakin teidän tapaamisesta.