Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies laittoi ilmeisesti kaverilleen tarkoitetun viestin minulle "Ei sillä voi hiviä ainakaan olla kun se oli niin siistin näköinen"

Vierailija
14.03.2018 |

Keskustelivat ilmeisestikin minusta kun tuo viesti tuli pari tuntia tapaamisemme jälkeen. En nyt osaa tuosta olla loukkaantunutkaan, eihän minua haukuttu. Mutta, millainen ihminen ajattelee että hiv näkyy ulkonäössä? Aika outo ajatusmaailma. Mitä ajattelisit asemassani?

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa viestiin että no ei olekaan...Reaktio miten mies reagoi tuohon että tiedät kertoo sitten paljon.

Vierailija
2/88 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks ton pitäis olla ihan imartelevaa. Ei se ihan konkreettisesti tarkoittanu että onko hiviä vai ei, vaan sanoma siinä oli että et varmaan kiertele hirveästi erilaisissa irtosuhteissa. Ja että on siistin näköinen on sekin ihan positiivista. Ehkä hän on sopivan maltillinen eikä kehu kaverilleen heti sen enempää. Antaa odottaa sitä kun saa näyttää sut sille kaverille, saa näkymä puhua puolestaan eikä tarvitse hänen itse kehuskella 'saavutuksellaan'.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten logiikkaa, ei ole ensimmäinen kerta kun ajattelevat noin.

Vierailija
4/88 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä on tuollainen ajatusmaailma, niin en kyllä ymmärrä miksi ihmeessä jatkaisit hänen kanssaan. Ja olen siis mies itsekin.

Vierailija
5/88 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan varmaan taas......

Vierailija
6/88 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmyys olisi mulle deal breaker.

Vierailija
7/88 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä saattaa olla vaikka mitä tauteja, jos luulee sen näkyvän naisesta päällepäin. On varmaan pannut paljaalla ketä vain, joka on näyttänyt "siistiltä".

Vierailija
8/88 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vastaa sille, että on mulla hiv ja pari muutakin tarttuvaa tautia. Saa tökerö äijä vähän jännitystä elämäänsä.

Vierailija
9/88 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä mies.

Vierailija
10/88 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin joskus samantyyppisen miehen, kehui, että baarissa katsoo, kuka nainen on terve ja iskee sitten sen. Hänellä siis joka ilta eri nainen, jos puheet pitivät. Miksi nämä miehet eivät ole lääkäreitä, kun noin hyvin tekevät diagnooseja.

Vierailija
11/88 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustelivat ilmeisestikin minusta kun tuo viesti tuli pari tuntia tapaamisemme jälkeen. En nyt osaa tuosta olla loukkaantunutkaan, eihän minua haukuttu. Mutta, millainen ihminen ajattelee että hiv näkyy ulkonäössä? Aika outo ajatusmaailma. Mitä ajattelisit asemassani?

Oletko itsekeskeinen kun ei tule edes mieleen, että tyypin kaveri olisi voinut kysyä mielipidettä jostain ulkopuolisesta henkilöstä?

Heti vedät itsesi maailman navaksi

Vierailija
12/88 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä juntti mies, ilmeisesti kyseessä eräs juntti rekkamies! Olenko oikeassa??

Vierailija
13/88 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1) Tapailemani mies on täysi typerys. Imbesilli, jopa.

2) Minun on syytä pikaisesti korjata miestutkaani.

3) Lopetanpa suhteen pikaisesti. 

Että semmoista. Olen tosin mies, joten mikä minä olen neuvomaan...

Vierailija
14/88 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia äijiä te oikein tapailette, kun kuvittelevat vielä 2018 hiv:n näkyvän ihmisen ulkonäöstä?

Kai tämä on sitä koulutuksellisen materiaalin laadun heikentymistä nyt. 

Älykkyysosamäärät OVAT romahtaneet.

- Mies vm. 80

Vierailija
15/88 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se viesti ollut tarkoitettu sulle edes niin miksi kiukuttelet ?  "Ei sillä voi hiviä ainakaan olla kun se oli niin siistin näköinen" Ihan normaalia ns. "locker room talk" Mutta jos oot noin herkkä niin älä mee ulos ollenkaan, ettei vaan joku sanoo pahasti.

Vierailija
16/88 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaisin: "Älä luota ulkonäköön arvioidessasi ihmisen sukupuolitauteja"

Vierailija
17/88 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailu jäis todennäköisesti tuohon. Jos mies kuvittelee että ulkonäkö on merkki siitä että ei voi olla jotain sairautta niin ai jumalauta mikä keila. Ei jatkoon.

Mun rakkaalla ystävällä on hiv+ ja hän on todella, todella kaunis ja siisti ulkoiselta olemukseltaan.

Vierailija
18/88 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla myös jonkinlaista inside huumoria. Sitä en sano, että kuulostas fiksulta tai asialliselta.

Vierailija
19/88 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä saattaa olla vaikka mitä tauteja, jos luulee sen näkyvän naisesta päällepäin. On varmaan pannut paljaalla ketä vain, joka on näyttänyt "siistiltä".

Niin ja aikoo panna sinua paljaallaan. Itseasiassa ajattelee sinua vain panomateriaalina.

Vierailija
20/88 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se viesti ollut tarkoitettu sulle edes niin miksi kiukuttelet ?  "Ei sillä voi hiviä ainakaan olla kun se oli niin siistin näköinen" Ihan normaalia ns. "locker room talk" Mutta jos oot noin herkkä niin älä mee ulos ollenkaan, ettei vaan joku sanoo pahasti.

Voi hyvä luoja kuin ne locker room talkkaajat ovat tyhmiä miehiä. Etkö tiennyt? Samoin ne jotka eivät saa lähetettyä viestiä oikeaan osoitteeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi