Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten sosiaalityöntekijät päätös?

*huostaanotto?*
14.03.2018 |

Tyttäreni on erittäin pahassa murrosiässä ja meillä oli muutamia päiviä ihan sanallinen yhteenotto liioista harrastuksista jotta koululle jää riittävästi aikaa.
Tyttö hermostui minuun ja löi ylävartalooni, potkaisi mahaan ja yritti käydä kimppuun. Siinä vaiheessa holdasin häntä käsistä kiinni ka lopetin tuon väkivaltaisen käyttäytymisen.
Soitin poikaystävänsä äidille joka on sosiaalityöntekijä ja kysyin neuvoa. Hän tulikin paikalle ja saimme sovittua asian niin että tytär lähtee sinne yöksi.
Nyt tilanne on eskaloitunut niin että tyttö oli viime yön isällään jota ei ole tavannut kolmeen vuoteen. Tiedän aikaisemmasta kokemuksesta että siellä on sattunut ja tapahtunut minun mustamaalaamistani hyvin runsaasti. Oli jopa käyttänyt tytön lääkärissä illalla sormuksestani tulleen jäljen ja n.2 cm:n ihonaarmun vuoksi.
Itselläni on melkoinen ruhje alavatsalle potkimisesta ja olen täysin kauhuissani.
Isoveli (asuu jo muualla) oli tehnyt lastensuojeluilmoitusten minun runsaasta alkoholinkäytöstäni joka ei pidä paikkaansa jos ei ole liikaa muutama sauna-olut paristi kuukaudessa?
Pojalla on omat traumansa vanhempien alkoholin käytön suhteen mutta siitä on aikaa n. 15 vuotta.
Olen aivan pihalla... voiko alkoholia käyttää humaltumista lasten aikana, Teidän mielestänne?..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

*huostaanotto?* kirjoitti:

Tyttäreni on erittäin pahassa murrosiässä ja meillä oli muutamia päiviä ihan sanallinen yhteenotto liioista harrastuksista jotta koululle jää riittävästi aikaa.

Tyttö hermostui minuun ja löi ylävartalooni, potkaisi mahaan ja yritti käydä kimppuun. Siinä vaiheessa holdasin häntä käsistä kiinni ka lopetin tuon väkivaltaisen käyttäytymisen.

Soitin poikaystävänsä äidille joka on sosiaalityöntekijä ja kysyin neuvoa. Hän tulikin paikalle ja saimme sovittua asian niin että tytär lähtee sinne yöksi.

Nyt tilanne on eskaloitunut niin että tyttö oli viime yön isällään jota ei ole tavannut kolmeen vuoteen. Tiedän aikaisemmasta kokemuksesta että siellä on sattunut ja tapahtunut minun mustamaalaamistani hyvin runsaasti. Oli jopa käyttänyt tytön lääkärissä illalla sormuksestani tulleen jäljen ja n.2 cm:n ihonaarmun vuoksi.

Itselläni on melkoinen ruhje alavatsalle potkimisesta ja olen täysin kauhuissani.

Isoveli (asuu jo muualla) oli tehnyt lastensuojeluilmoitusten minun runsaasta alkoholinkäytöstäni joka ei pidä paikkaansa jos ei ole liikaa muutama sauna-olut paristi kuukaudessa?

Pojalla on omat traumansa vanhempien alkoholin käytön suhteen mutta siitä on aikaa n. 15 vuotta.

Olen aivan pihalla... voiko alkoholia käyttää humaltumista lasten aikana, Teidän mielestänne?..

Vierailija
2/8 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit siis humalassa, kun teidän fyysinen yhteenottonne tapahtui? Teiniä ei tarvitse tuon vuoksi ottaa huostaan, hänhän voi asua isällään. Ja sinä lopetat juomisen, jos et sitä sivistyneesti osaa ottaa, kun alaikäisiä läsnä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa sotkulta. Tyttäresi kaipaa apua, tuon tason väkivalta ei ole normaalia teinin käytös, malli jostain? Kasvatus ei ole nyt ihan mennyt kohdilleen, mitä asialle voisi tehdä? Isällä on oikeus mielipiteeseen, sinun totuutesi ei ole ainoa oikea.

Vierailija
4/8 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet huono äiti ja et pystynyt pitämään perhettä kasassa. Tyttäresi on paras muuttaa luotasi pois jos hakkaat häntä ja juopottelet jatkuvasti. Lastensuojeluilmoitus on hyvä asia tässä tapauksessa. 

Vierailija
5/8 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini-ikäisen holdaamista? Tuo on keino, jota käytetään kaksivuotiaisiin. Ja ylipäänsä, jos teini jaksaa harrastaa, niin anna harrastaa, usein se ura nykyään löytyy sieltä harrastusten parista. 

Teinille apua itsehillintäongelmiin ja sinulle neuvoja kasvatukseen, eli ota yhteyttä perheneuvolaan. En usko, että olis huono idea, että tyttö muuttaisi isälleen, jos olosuhteet siellä on tavalliset.

Vierailija
6/8 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kossu ja keskikalja haisee näyttöni läpi......

Vierailija
7/8 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenties sun kannattaisi käydä lääkärissä sen sun ruhjeen takia myös tai ainakin ottaa kuva siitä. Onpahan todiste ettet ole yksin vain käsiksi käynyt tyttöön.

Vierailija
8/8 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teini-ikäisen holdaamista? Tuo on keino, jota käytetään kaksivuotiaisiin. Ja ylipäänsä, jos teini jaksaa harrastaa, niin anna harrastaa, usein se ura nykyään löytyy sieltä harrastusten parista. 

Teinille apua itsehillintäongelmiin ja sinulle neuvoja kasvatukseen, eli ota yhteyttä perheneuvolaan. En usko, että olis huono idea, että tyttö muuttaisi isälleen, jos olosuhteet siellä on tavalliset.

Mitä itse olisit tehnyt kun teini pahoinpitelee? Olisitko antanut hakata vaan? Hyvä että Ap pystyi lopettamaan väkivallan holdaamisella eli pitämällä lapsesta kiinni.

Käy Ap kaikelta varalta lääkärissä näyttämässä mustelmat niin jos tulee jotain ongelmia niin voit näyttää että kimppuusi on hyökätty. Ei kuitenkaan kuulosta miltään lastensuojelutapaukselta. Teini valehtelee tietenkin kaikille kun ei halua myöntää mitä tuli tehtyä, mutta sekin on ihan normaalia teinikäytöstä. Teinien aivot on sellaisessa myllerryksessä että voi tulla sanottua ja tehtyä kaikenlaista tyhmää.

Teille jotka kritisoitte Ap:n kasvatustyyliä, niin voin kertoa näitä ongelmia olevan hyvissäkin perheissä. Oma serkkuni oli esimerkiksi empatiakyvytön probleemilapsi joka joutui rikosten ja väkivallan takia jonnekin koulukotiin. Hän tulee uskovaisesta kodista jossa 3 muuta lasta ovat normaaleja, koulutettuja fiksuja ihmisiä. Minkä noille geeneille teet. Onneksi sosiaalityöntekijät tekivät tiiviisti yhteistyötä perheen kanssa ja nykyään jo aikuinen poika menestyy ja ongelmakäyttäytyminen on historiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi