Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä ihmisistä, jotka eivät jaa tekstiään virkkeisiin?

Vierailija
13.03.2018 |

Täysin päätöntä. Kirjoittavat putkeen monta virkettä ja sitten ehkä piste. Tai koko kappale yhtä virkettä. Minusta heistä saa todella epäluotettavan kuvan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä ajattelisin. Yleensä ainakin AV:llä oon olettanu trolliksi, mutta tiedä sitten? Jos jonkun esimerkkitekstin laitat, niin voin sanoa mikä mielikuva tulee. Kun ton kuvauksen pohjalta voi ajatella niin monenlaista kirjoitusta.

Vierailija
2/4 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitä ajattelisin. Yleensä ainakin AV:llä oon olettanu trolliksi, mutta tiedä sitten? Jos jonkun esimerkkitekstin laitat, niin voin sanoa mikä mielikuva tulee. Kun ton kuvauksen pohjalta voi ajatella niin monenlaista kirjoitusta.

No vaikka sellaista, että tuo sinun kommenttisi olisi kokonaan pötköön kirjoitettu ilman pisteitä ja isoja alkukirjaimia, ja vasta lopussa olisi piste.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vaikka sellaista, että tuo sinun kommenttisi olisi kokonaan pötköön kirjoitettu ilman pisteitä ja isoja alkukirjaimia, ja vasta lopussa olisi piste.

Ai näin:

En tiedä mitä ajattelisin yleensä ainakin AV:llä oon olettanu trolliksi mutta tiedä sitten jos jonkun esimerkkitekstin laitat niin voin sanoa mikä mielikuva tulee kun ton kuvauksen pohjalta voi ajatella niin monenlaista kirjoitusta.

En tiedä, huvittaa vaan. :D Tulee jotenkin lutunen vaikutelma.

Vierailija
4/4 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mieltä, että ei oo luultavasti ollu äidinkielen tunneilla hetkeen/ei osaa näpäillä puhelimen kanssa. :)

kokemusta on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi