Mitäs tänään teillä syödään? -Sinkkumies
Meillä alkoi tänään vapaat. Vkloppu oli kiinni töissä. Seuraavaksi ma töihin. Tänään punkkua ja mennään yksinkertaisesti.
Kommentit (26)
Eilen aamulla laitoin pihvin marinoitumaan, eli n 1½ päivää, todella mehevää.
Tekaisin pikaisen fetasalaatin, sillä aikaa potut kiehumaan. Lopuksi kun pihvi vetäytymässä niin pannulta konjakki, pippurikastike. Aikaisemmin tehtyä salaatinkastiketta tuunasin vähän erilaiseksi, että tulee vaihtelua.
Nopeaa, mutta hyvää. Yleensä höyrytän tuohon kylkeen riisiä ja wokkaan kasviksia. Mutta tänään "pikaruokaa". Nyt punkkua vapaiden kunniaksi!
Sinkkumies
Teen eilisistä perunoista pyttipannun
Vaikea on paistaa hyvin marinoitunut pihvi täydellisesti, kun se on niin eri väristä kuin "raaka" liha. Mutta onnistui täydellisesti. Väristä ei siis oikein pysty päättelemään mitään paistaessa ..
Sinkkumies
Illalla meillä on varmaankin uunijuureksia. En tiedä vielä, mitä niiden kanssa, joko linssikastiketta tai sitten jotain valmisfalafeleja, jotka mies osti -50 % -alesta.
Hyvältä näyttää noi vihannekset, mutta eläinparkaa käy sääliksi. Teurastus on niin raakaa vielä nykyäänkin.
Täällä kissat syö lohimoussea purkista ja minä Geishasuklaata.
Ei näin aikuisena ole enää mikään pakko syödä kunnon ruokaa ☺
Kissat tykkäävät myös valkosipulioliiveista !
Repäisin ja ostin kaupan kalleimman pakastepitsan, dr oetkerin jonkun rustiikkisen salamihässäkän, maksoi yli 5 euroa. Paskimman makuinen pakastepitsa mitä olen maistanut, todella hämmentävää.
Söin myös salaatinjämät josta oli loppunut jo kaikki salaatti.
Meinasin napata puolisosta palan ennen nukkumaa menoa jos oikeeta ruokaa pistetään suuhun niin riippuu mitä kaupasta tuodaan kotiväk ei oo viel ehtinnä kauppaan.
ihania noi vihannekset . mää oon syöny tän päivän kiintiön jo täyteen. 8 karkkia, 3 leipää ja nyt enää muista mitä söin lounaaks. hmm. hitto. joku se oli .
ainiin kasvislasagnea!
sitten jos uni ei tuu niin proteiini puuro
Vierailija kirjoitti:
ihania noi vihannekset . mää oon syöny tän päivän kiintiön jo täyteen. 8 karkkia, 3 leipää ja nyt enää muista mitä söin lounaaks. hmm. hitto. joku se oli .
Basilikaöljyä laitoin, mausteita ja rakkautta.
Sinkkumies
Paneroitua seitä, perunamuusia ja valkokastiketta.
Meillä tänään quesadilloja. Täytteenä paahdettua kesäkurpitsaa, juustoa, chiliä ja herkkusieniä.
no just sen näkösiä ne on ja oliivit kruunaa kaiken!
Mies tuolla kokkaa jotain kanavihanneshässäkkää. Näyttää muuten tulevan melko samantyppistä kuin aloittajan annoksessa, naudan tilalla vain kanaa. Itse siemailen myös punkkua :)
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Hyvältä näyttää noi vihannekset, mutta eläinparkaa käy sääliksi. Teurastus on niin raakaa vielä nykyäänkin.
Täällä kissat syö lohimoussea purkista ja minä Geishasuklaata.
Ei näin aikuisena ole enää mikään pakko syödä kunnon ruokaa ☺
Kissat tykkäävät myös valkosipulioliiveista !
En ikimaailmassa syöttäisi kissoilleni valkosipulioliiveja.
Vierailija kirjoitti:
Meillä tänään quesadilloja. Täytteenä paahdettua kesäkurpitsaa, juustoa, chiliä ja herkkusieniä.
Kerspeles. Etin tänään maissijauhoa vaikka mistä kaupoista, (no kävin kolmessa kotimatkalla) eikä sitä ollut. Olisin tehnyt vapailla tortilloja tai jotain Meksikolaista. Hmm.. täytyy jostain löytää sitä. Mihinkään isoihin ostoskeskuksiin en vaivautunut.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Repäisin ja ostin kaupan kalleimman pakastepitsan, dr oetkerin jonkun rustiikkisen salamihässäkän, maksoi yli 5 euroa. Paskimman makuinen pakastepitsa mitä olen maistanut, todella hämmentävää.
Söin myös salaatinjämät josta oli loppunut jo kaikki salaatti.
Minä olen alkanut ostamaan juustopizzaa, jonka olen itse duunannut lihalla/kalalla.
Jauhelihamunakasrulla.