Tulevaisuudessa on hauskan näköisiä, tatuoituja pappoja ja mummoja joilla silikonirinnat :D
Kuvittelen Pia -mummoa 80 v, kuihtunutta kumaraa olemusta josta työntyvät eteenpäin F-kupin silikonit .
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Suurimmalle osalle miehiä, minullekin, tatuointi naisella on ehdottomasti ja iso turn off -tekijä. Vastaavasti suurinosa naisista ei ymmärrä tätä asiaa että miehille visuaalisella olemuksella on niin tärkeä merkitys. Kyse ei missään nimessä ole pinnallisesta vaan päin vastoin hyvinkin perustavaa laatua olevasta asiasta. Kyse on biologiasta ja terveydestä. Terve on kaunis. Kukaan ei sitä tietoisesti ajattele, mutta biologinen eläin sisällemme (eli alitajuntamme johon emme juurikaan voi vaikuttaa) on ohjelmoitu niin. Miehet ja naiset tietämättään käyttävät eri tapoja terveen vastapuolen valintaan. Nämä täydentävät toisiaan. Näin luonto on suunnitellut. Se avulla perintämme pystyy kehittymään.
Mä en kestä. Eli koska minulla on tatuointi, olen sairas. Ookoo :D Onneksi oma mieheni, kuten moni muukin, on kanssasi eri mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvitelkaa Martina vanhainkodissa.
Kuvittelepas vaan ihan itses vanhainkotiin. Niin se vaan mennee että siellä oot sinäkin joskus. Ja minä. Ja se Martina. Eli ihan samalla viivalla ollaan, joten turha naureskella.
Nykyään vanhukset hoidetaan mahdollisimman pitkään kotona. "Vanhainkoteihin" on niin pitkät jonot, että vain onnekkaat sinne päätyvät, yleensä vasta saattoihoitovaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en tiedä, mikä niissä tatuoinneissa niin erityisen kummallista on.
Silikonithan eivät ole huoltovapaat, ne pitää vaihtaa uusiin tai poistaa, joten voi olla, että Pia-mummo on tuohon ikään mennessä ne jo poistattanut.
No jos ne uusii vaikka 52-vuotiaana, kun järki vielä pelaa niin on hyvin mahdollista että ne lisäkkeet roikkuvat mukana vielä kun on 70 v ja dementoitunut.
Hih... vai 52-vuotiaana "vielä järki pelaa", mut 70-vuotiaana on jo dementoitunut...
Minkä ikäinen olet?
;)
Ei oo tatuointeja, inhoon niitä. Rinnat ceecupposet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silikonithan eivät ole huoltovapaat, ne pitää vaihtaa uusiin tai poistaa, joten voi olla, että Pia-mummo on tuohon ikään mennessä ne jo poistattanut.
No jos ne uusii vaikka 52-vuotiaana, kun järki vielä pelaa niin on hyvin mahdollista että ne lisäkkeet roikkuvat mukana vielä kun on 70 v ja dementoitunut.
ei ap
Tuon ikäisenä pitäisi jo pitää huolta mammografiakäynneistä ja sitä ei voi tehdä silikoni-implanttien kanssa, joten uskoisin että 70-vuotiaana dementikkona terveydenhuolto on jo opastanut niiden poistoon.
Veikkaisin kuitenkin myös, ettei kovin moni 70-vuotias ole enää kovin tarkka rintojensa ulkonäöstä.
.
Oletko sinä 70v ja et ole tarkka?
Itse olen 64v ja ei rintojeni ulkonäkö ole mikään out-juttu.
Toki maailmassa on tärkeämpiäkin huolen aiheita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuoituja mummoja ja pappoja on jo ehditty nähdä pitkän aikaa. Silaritkaan ei ole ihan uusi keksintö. Ne litrahinkit luultavasti poistetaan ajan kanssa.
No eikä ole, entisaikaan tatuointeja oli vain merimiehillä ja huorilla! Eivät 60 ja 70-lukujen perheenäidit voineet edes kuvitella ottavansa jotain ruusutribaalia niskaan.
Unohdit vankilakundit. Niilläkin oli tatuointeja.
Täytyy sanoa, että uuvahtanut tatuointi lihaksettomaksi kuihtuneessa käsivarressa on surullinen näky. Se hemaiseva nainen muuttuu siniharmaaksi sotkuksi, josta juuri ja juuri erottaa nimen MaryLou.
En minä nyt sitä surullisena pitäsi, ehkä vähän surumielisenä; niin miehestä kuin MaryLoustakin on tullut vanhoja, mutta mitä he näkivät ja tekivät yhdessä voimiensa päivinä!
Vierailija kirjoitti:
Tuskin ennen eläkeikää on tullut mieleen, ja eläkeläisellä ei enää ole varaa.
Kiristettyä nahkaa. Kiristetty kasvonahat takaraivolle. Tehty vaan uudet simäreijät:)
Vanha persereikä selässä ja navan seutu karvojen peitossa:)
Hah hha hha
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuoituja mummoja ja pappoja on jo ehditty nähdä pitkän aikaa. Silaritkaan ei ole ihan uusi keksintö. Ne litrahinkit luultavasti poistetaan ajan kanssa.
No eikä ole, entisaikaan tatuointeja oli vain merimiehillä ja huorilla! Eivät 60 ja 70-lukujen perheenäidit voineet edes kuvitella ottavansa jotain ruusutribaalia niskaan.
Mun äitini on syntynyt vuonna 1958 ja omaa useammankin tatuoinnin.
Oliko hän perheenäiti 60- vai 70-luvulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa, että uuvahtanut tatuointi lihaksettomaksi kuihtuneessa käsivarressa on surullinen näky. Se hemaiseva nainen muuttuu siniharmaaksi sotkuksi, josta juuri ja juuri erottaa nimen MaryLou.
Ihan yhtä "surullinen näky" se lihakseton, muumiomainen käsivarsi on ilman leimaakin. Värikin voi olla juurikin se siniharmaa kun verisuonia peittää paperinen iho. Ihmettelen miltä te tatskoista mouhkaajat kuvittelette näyttävänne vanhana?
Suoraan sanoen olen iloinen, etteivät lapseni ole koskaan halunneet ottaa tautointeja tai lävistyksiä.
Uimahallissa ja kylpylässä näkyy paljon tatuointeja, yritän olla töllöttämättä, mutta ihmettelen mitä hienoa niissä on. Onkohan sitten seitsen - kahdeksankymppisenä mahtavaa niillä kuvilla pullistella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei ap
Tuon ikäisenä pitäisi jo pitää huolta mammografiakäynneistä ja sitä ei voi tehdä silikoni-implanttien kanssa, joten uskoisin että 70-vuotiaana dementikkona terveydenhuolto on jo opastanut niiden poistoon.
Pieni korjaus, mammografia voidaan tehdä myös implanttien kanssa, mutta implantit voivat aiheuttaa kuvaan varjostumia, jotka taas voivat mahdollisesti estää muutosten havaitsemisen ajoissa. Mammografian ottajalle tulee imoittaa implanteista, jolloin esim. otetaan useampia kuvia.
Veikkaisin kuitenkin myös, ettei kovin moni 70-vuotias ole enää kovin tarkka rintojensa ulkonäöstä.
Kiitos tiedosta, olin saanut käsityksen että silikoni-implantti peittäisi kuvassa näkyvyyden lähes täysin.
Riippuu implanteista eli siitä mihin väliin ne on sullottu. Osan kai saa työnnettyä pois kuvasta, tosin voin vain kuvitella paljonko se sattuu.
No, tulevaisuudessa ei ole kuin robotteja sekä muutama alipalkattu ulkomaalainen hoitaja "hoitamassa" vanhuksia, suurissa, mahdollisimman suurta voittoa tavoittelevissa laitoksissa, mahdollisimman halvalla. Ihan sama, miltä hoidettava näyttää, ketään ei kiinnosta muu kuin voitto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan yhtä "surullinen näky" se lihakseton, muumiomainen käsivarsi on ilman leimaakin. Värikin voi olla juurikin se siniharmaa kun verisuonia peittää paperinen iho. Ihmettelen miltä te tatskoista mouhkaajat kuvittelette näyttävänne vanhana?
Tätä mäkin ihmettelen. Itselläni ei ole edes tatuointeja mutta olen tehnyt aikanani vanhustyötä. Ei oo varmaan suurin huoli se tatuointi, jos ulkonäön rapistumista aikoo itkeä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun äitini on syntynyt vuonna 1958 ja omaa useammankin tatuoinnin.
Oliko hän perheenäiti 60- vai 70-luvulla?
Elon laskuopin avulla sanoisin noin äkkiseltään, että 70-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin haluan nähdä tatuoidun papan, jolla on silikonirinnat. Siinä on jo asennetta.
Jos tämä nykyinen sukupuolisekoilu jatkuu, niin luultavasti tulee olemaan suht normaali näky.
https://info.painfulpleasures.com/blogs/new-tattoos-older-people
Siinä mallia.