Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kolmekymppinen! Joko löytyy ryppyjä?

Vierailija
13.03.2018 |

Tupakoitko? Liikutko? Millaiset elämäntavat muuten?

Itse 30v ja rypytön siinä mielessä, ettei muut (muka) huomaa mitään vaikka kysyn. Oikeasti minulla on ainakin juonteiden alkuja otsassa ja ihan hiuksen hienoja naururypyn aavistuksia silmissä. Olen lopettanut tupakoinnin, en urheile enkä syö kovin hyvin. Nukun riittävästi ja juon liian vähän vettä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen puolen vuoden kuluttua 38 ja löytyy. Tai miten rypyt ja juonteet eroavat toisistaan? Mulla on silmien ympärillä matalia ryppyjä jonkin verran. En tupakoi ja varmaan ihan ok elämäntavat. 

Vierailija
2/5 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 35 ja onhan noita ryppyjä jo ilmaantunut. Otsassa ja silmäkulmissa on ohuita enkä ole todellakaan minkään parikymppisen näköinen enää. En tupakoi, liikunta on pääasiassa hyötyliikuntaa ja mielestäni syön terveellisesti. Eiköhän tämä vaan kuulu asiaan tässä iässä. Muita vikoja on niin paljon että en rypyistä paljoa viitsi välittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 31 ja ei ole juonteita yms. Toki jos irvistelen, niin kurttuun menee mutta mitään ei "jää". Kosteutan ihoa paljon ja olen jo muutaman vuoden käyttänyt spf50-voidetta ihosyöpäpelon takia kasvoilla.

Vierailija
4/5 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

30-vuotiaana ei ollut yhtään ryppyä. Niitä ilmaantui lähes kirjaimellisesti yhden yön aikana, kun olin siinä 35-vuotias. Ryppyjä enemmän vanhemtumiseni huomaa roikkuvasta ihosta kasvoissa. Piirteet vetäytyvät alaspäin, kun elastisuus ihossa vähenee. Myös silmäpussit ovat mallia kesto, eivätkä häviä enää aamun mittaan niin kuin nuorempana tapahtui.  Kohta joutuu alkaa varailla aikaa plastiikkakirurgille sukuvian takia, jonka ansiosta vanhemmiten käy ns. Esko Ahot. Samalla tekisi kyllä mieli kiristää vähän muualtakin :D

Vierailija
5/5 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

30v, urheilen ja ryyppään. Nyt on alkanut suupieliin jäädä urat pidemmäksi aikaa nauramisen jälkeen, muuta näkyvää ei ole.

Tuntuu että posket on riippuneet 16-vuotiaasta saakka.