Kannattaako jatkaa tapailua, jos nainen kertoo aiempien suhteidensa parisuhdeväkivallasta?
Tutkimusten mukaan yleensähän tuo väkivalta on ollut molemminpuolista, joten käykö tässä ennen pitkää taas niin, että nainen alkaa käyttää joko henkistä tai fyysistä väkivaltaa minuun? Hän tietenkin kertoi vain siitä, että on ollut parisuhdeväkivallan uhri, mutta oman osuuden kaunistelu tuossa asiassa lienee aika normaalia.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oikein kuulosta siltä että haluaisit tutustua naiseen. Ei kannata jatkaa suhdetta.
Eiköhän se alkuperäinen viesti ollut ihan vaan provo. Nämä viimeisimmät viestit tuli minulta, ei ollut tarkoitus antaa ymmärtää, että olen alkuperäinen kirjoittaja.
Ei kannata lähestyä naista jos tilastot kiinnostaa enemmän kuin nainen itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oikein kuulosta siltä että haluaisit tutustua naiseen. Ei kannata jatkaa suhdetta.
Eiköhän se alkuperäinen viesti ollut ihan vaan provo. Nämä viimeisimmät viestit tuli minulta, ei ollut tarkoitus antaa ymmärtää, että olen alkuperäinen kirjoittaja.
Huhuh, kai se on sitten oletettava, että kaikki tilastojaan esittelevät naiset ovat miehiä vihaavia lesboja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huhuh, kai se on sitten oletettava, että kaikki tilastojaan esittelevät naiset ovat miehiä vihaavia lesboja.
Tykkään kyllä tilastoista mutta en siitä että niitä esitellään minulle vain tilaston "hienouden" takia tutustumassa ollenkaan mitä tilaston takana on. Tosin minulla on jo kumppani joten ei sinun minua kannata lähestyä vaikka en olisikaan lesbo.
fdgppogrkogrglrg kirjoitti:
Mun mielestä on typerää alottaa suhdetta jonkun kanssa jonka täytyy kaunistella asioista. :D
Puhut lähes jokaisesta naisesta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään kyllä tilastoista mutta en siitä että niitä esitellään minulle vain tilaston "hienouden" takia tutustumassa ollenkaan mitä tilaston takana on. Tosin minulla on jo kumppani joten ei sinun minua kannata lähestyä vaikka en olisikaan lesbo.
Oletettavasti olet sama kuin muutamassa edellisessä viestissä?
Lesbokommenttini oli turhan alatyylinen, anteeksi siitä.
Mutta täällä on pyydetty tutkimuksia, no linkkasin tutkimuksia etusivulla, pyynnöstä ja nyt pyrit nolaamaan minut kommentillasi "Ei kannata lähestyä naista jos tilastot kiinnostaa enemmän kuin nainen itse." Aiemmin joku väitti, että miehet tekevät enemmän henkistä väkivaltaa. Eh, täällä ei voi edes faktoja tuoda esille ilman, että saa lokaa niskaansa.
Jos olisit lukenut edes sen tutkimuksen mimen etusivun linkistä niin ehkä miettisit kahdesti mitä kirjoitat:
Differences in Frequency of Violence and Reported Injury Between Relationships With Reciprocal and Nonreciprocal Intimate Partner Violence
Huomaa tutkimuksen aihe, jos olisit viitsinyt, edes lukea otsikon, ei olisi tarvinnut puhua mutuilusta kun itse linkattu tutkimus ottaa kantaa juuri siihen.
Olen pari päivää tätä lukenut ja kirjoittanut ja olo surkea. En ole tälläista kuraa saanut naisilta koskaan todellisessa elämässä, vaikka vaikeista asioistakin on puhuttu ja mielipiteeni ovat usein aika kärkeviä.
Juu, ja en ole kiinnostunut tilastoista naisia enempää, olen kiinnostunut näistä tilastoista koska olen kiinnostunut naisista. Onnea sulle miehesi kanssa, toivottavasti osaat olla ymmärtäväisempi hänen mielipiteitään kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
fdgppogrkogrglrg kirjoitti:
Mun mielestä on typerää alottaa suhdetta jonkun kanssa jonka täytyy kaunistella asioista. :D
Puhut lähes jokaisesta naisesta...
Oikeammin lähes jokaisesta ihmisestä. Harva mieskään tykkäsi palautteesta koska 70% sinkkumiehet on ääliöitä on sinunkin oltava sitä, koska tilastot niin väittää.
Takaisin mutta muuten olisit melkein täydellinen mutta aivan liian köyhä.